- Aliexpress tapasztalatok
- DIGI kábel TV
- Bittorrent topik
- Linux kezdőknek
- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Outlook topic
- Musk meggondolta magát, mégsem pereli az OpenAI-t
- Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
- ASUS routerek
-
IT café
Mielőtt kérdeznél valamit olvasd el az alábbi Téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Piftuka
veterán
válasz kissdani #66856 üzenetére
Az esetek döntő többségében (lásd előző hozzászólásomat) egy aláírt, lepecsételt csereutalványt állít ki a szerviz, vagy a biztosító (ők a szerviz szakvéleménye után, ennyi a különbség; tehát "+1 lépcső" van az ügyintézési folyamatban.).
Az utalványon többek között szerepelnek a megvásárolt készüléked adatai, és a vételára. A vételár összegében az adott forgalmazónál (esetemben ez a Media Markt volt, és bármelyik üzletükhöz fordulhattam volna) levásárolható a döntésed alapján bármilyen, készleten lévő termékre. Az utalvány nem rendelkezett lejárati határidővel.
Ha a vételár (utalvány) összegét nem teljesen költöd el, akkor a felette lévő összeg elvész, mert azt természetesen a forgalmazó (esetemben a Media Markt), nem fizeti vissza.
Ahogyan sajnos a vételár visszafizetésére sem volt lehetőség. Ebben (is) különbözik a "garancia biztosítás" konstrukciója a "Jótállás" intézményétől.
Utóbbi esetében ugyanis a törvény garantálja, hogy a másik 3 garanciális jogod (javítás, csere, árleszállítás; ebben a sorrendben) érvényesítésének sikertelensége esetén elállhatsz a fogyasztói szerződéstől, így - a vásárlás előtti állapotot visszaállítván - visszakapod a vételárat a forgalmazótól.
Mivel a tévém javítására sajnos nem volt lehetőség, ezért kiválasztottam az utódját, és az utalvány összegét beszámíttattam annak (jóval) magasabb vételárába.
[ Szerkesztve ]
"Aquila non captat muscas."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen