Új hozzászólás Aktív témák

  • Clemi

    veterán

    Bocsi, hogy megint nyüzsizek, de előjön nálam időről időre egy hibaüzenet, ami vélhetően nem a CI+ modul, hanem maga a TV hibája, illetve a CI+ modul és a TV kommunikációja okozhatja, legalábbis a Digi-vel telefonon történt konzultáció után erre a következtetésre jutottam.
    A kérdés másnál is előjött-e már hasonló hiba.

    A jelenség az, hogy időnként ha valamelyik kódolt, vagyis prémium csatornára váltok olyan mintha ott azonnal akarna lefutni egy ellenőrzés, hogy jogosult vagyok-e nézni azt a csatornát és nem sikerül az ellenőrzés. Megnéztem, ha olyan csatornára váltok, amire nem vagyok előfizetve, akkor az előfizetési lehetőségről szóló információ az üzenet a képernyőn, és nem az amit ilyenkor én látok.

    Ha feljön ez az üzenet, akkor a prémium csatornára csak a TV teljes áramtalanítása majd bekapcsolása után tudok átkapcsolni. Semmilyen más piszkálás, kártya ki/be, egész modul ki/be nem segít.

    Ez pedig az üzenet a képernyőn:

Új hozzászólás Aktív témák