Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Piftuka

    veterán

    válasz natë #51372 üzenetére

    Igen, éppen amiatt kérdeztem. A legutolsó "Oreo" frissítés cseszte el a Wi-Fi-t. Bár állítólag jó pár hónapja kiadtak hozzá egy "hot fix"-et... (A SONY fórumon olvastam.)

    Az Android-dal szerzett tapasztalataim alapján félve ajánlom, de az "auto update"-et érdemes bekapcsolni, hátha lehúzza azt. (Feltéve, hogy nincsen még telepítve.)

    Csatlakoztasd az UTP kábelt addig. (Mondjuk én mindentől függetlenül javaslom az állandó használatát, ha van rá lehetőséged, hogy a modemtől különösebb probléma nélkül a tévéig elvezesd.)

    Amennyiben ez hiba (márpedig a SONY elismerte, a kérdés, hogy az Euronics is el fogja-e), akkor 72 órán belül ez "hibás teljesítés", tehát köteles cserélni a terméket.

    Olvasnivaló...

    A lényeg:
    "Pénzvisszafizetésre (vagyis jogilag nézve elállásra) nem jogosít ez a garancia. Az elállás (pénzvisszafizetés) csak akkor jöhetne itt szóba, ha az eladó nem tud/nem akar cserélni, és a szavatossági igényérvényesítés visszatér a „rendes kerékvágásba”, vagyis ha megnyílnak a második lépcsős szavatossági jogok (árleszállítás, javíttatás a kötelezett költségére, elállás)."

    Ha nem tud/nem akar cserélni, akkor a kupont nem vagy köteles elfogadni. A "kupont" nem ismeri a fogyasztói jog.

    Tehát vagy árleszállítás (visszafizetnek annyit, amennyiben megegyeztek, mondván, a termék használható, de a Wi-Fi funkciója nem üzemel megfelelően), megjavíttatja (nem fogja tudni, hiszen ismert OS hiba), vagy elállsz a szerződéstől, és visszakapod a termék vételárát.

    "Aquila non captat muscas."

  • mjani1172

    addikt

    válasz natë #51372 üzenetére

    Ezt megerősítem.! Tényleg működik!
    Átállítottam a rendszerídőt és lett net!
    Egyébként már úgy voltam összetaposom.
    Évek óta küzdöttem ezzel.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák