Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Piftuka

    veterán

    válasz Joshi #66855 üzenetére

    "Nem az alkatrész hiány miatt[..]"

    De. Pontosan az alaktrészek hiánya miatt. :K

    Hidd el, végigjártam én ezt, amikor elromlott a kedvenc 55W809c.

    Szinte könyörögtem a szerviznek, hogy javítsák meg, nekem kell ez a tévé, nem szeretném a csereutalványt. Ám elmondták, hogy nem tudnak alkatrészt rendelni, mert a közelben nincsen honnan. Japánból pedig nem fognak (~200.000-300.000 forintért, mert a Biztosító sem finanszírozza meg).

    Ez már évek óta működő "modell", és az egyetlen oka, hogy nincsen Európai szervizcenter (ha jól emlékszem, Bécsben volt). A SONY Magyarország pedig nem rendelkezik olyan raktárral, ahol ők saját maguk meg tudnák oldani ezt a helyzetet az anyavállalat helyett.

    Hogy honnan tudom? A szerviztől, amely 40 éve felel a SONY termékekért itt nálunk.

    A Biztosító emberétől, aki ráadásul előtte sok-sok éveig a SONY Magyarországnak dolgozott, és akivel nagyon jól, vagy 45 percen keresztül elbeszélgettem erről a helyzetről, a fogyasztóvédelmi jogszabályok közeli módosításának várható hatásáról a javítási időre, illetve a hivatalos szervizek jövőbeli javítási hajlandóságára, illetve - ennek hatására - a szervizelés várható megszűnéséről.

    Valamint a SONY Magyarország képviselőjével, aki szintén a fentieket mondta el.

    Ennek köszönhető tehát, hogy gyakran már az idei modellekhez sincsen raktáron semmilyen alkatrészt, és az esetek többségében csereutalványt állítanak ki. (Mert cserekészülékek sem állnak "hegyekben" a hazai képviseletnél.)

    Amíg volt európai SONY szervizközpont, sok esetben javítottak; még több évvel korábbi készülékeket is.

    Hát így.

    "Aquila non captat muscas."

Új hozzászólás Aktív témák