Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • keram2009

    tag

    Szisztok. Egy pár hónapja fent álló Netflix problémával kapcsolatban szeretnék érdeklődni. Visszaolvastam itt a fórumot nem igazán találtam erről bejegyzést. Tavalyi év folyamán egyszer megoldódott aztán újból előjött. A készülék KD-49XD7005. 2 évig tökéletesen ment a netflix majd tavaly nyár végén elkezdte azt csinálta, hogy 23-24-25% betöltött a film de végül sosem indult el illetve egy sercegő pattogó hang volt a számlálás elején. Teljesen változó filmeknél sorozatoknál. Kb úgy nyomtam egy filmre, hogy vagy elindul vagy nem. Aztán jött az Android 9 frissítés. Kb 3 hete csináltam meg. Most annyibban változott a helyzet, hogy a HD-s tartalmakat nem játsza le. Hangja van, de bent ragad a menüben és a hang az elindul. Természetesen csináltam anno és most is gyári beállítás visszaállítást. Raktam fel regebbi verziós Netflix for Android TV apk-kat, de mindig ugyanaz a végeredmény ami most a jelenlegi helyzetben HD műsoron nem indul el kép csak a hang. Minden más tökéletesen megy gondolok itt Youtube, VLC még a Horizon Go is simán megy megy csak ezzel a Netflix-el vagyok megáldva. Ha valaki járt hasonló cipőben és sikerült megoldania szívesen venném a megoldást ha egyáltalán van erre.

  • keram2009

    tag

    válasz fiATHaLON #58322 üzenetére

    Neked legalább látszik valami, de itt totál sötétség. Legszívesebben roll back csinálnék Android 7-re, de ugye ezt nem lehet. A tvre gyanakszom mert ugye amikor frissítettem már csak a HD-s tartalmak nem jöttek be és ha visszaállítom a Netflix gyárira és úgy indítom el az appot semmi frissítés nélkül, ugyanaz a hiba.

Új hozzászólás Aktív témák