- 2 nm-es chipeknél is modernebb lapkákat fejlesztenek az EU-ban
- Vírusirtó topic
- Direct One (műholdas és online TV)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- Asustor NAS
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- Windows 11
- Még több AI-t hozna a Windowsba a Microsoft
- Megkérték az Apple beszállítóját, hogy ne használjon annyi áramot
-
IT café
Mindenképp SSDre rakd fel, HDDt nem támogat és szörnyen fog egyébként futni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
almalé
tag
válasz Piszkos-Fred #452 üzenetére
Ezt nem akartam kiemelni mert engem nem zavar, de igaz.
-
sixpak
nagyúr
válasz ericdrawen74 #443 üzenetére
Pofátlan árak vannak, de ez csak rosszabb lesz, én már többször fontolgattam, hogy abbahagyom, de eddig nem sikerült.
Tibaimp: thx bro.
https://www.flickr.com/photos/86396338@N05/
-
gyimger
őstag
Külföldi fórumokon is ezt nem értem meg, hogy miért egy űrszimulátort várnak az emberek. "Csak akkora egy leszállási terület, mint a Skyrim térképéből három, és amíg megyek a semmibe egy órán keresztül, falakba fogok ütközni." És azt tudtad, hogy egy egész nyamvadt szerepjáték is vár még a céltalan sétáláson kívül? Ez nem Star Citizen, nincs egy egész galaxis szimulálva, de cserébe kapsz egy játékot is.
"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
nubreed
veterán
A Digital Foundry -sok beszéltek a játékról és azt mondják, hogy sokan felvetették, hogy a Bethesda által kiadott trailerekben és game play videokban úgy tűnik, hogy a játék/trailer akadozik, nem "sima". Elmondták, hogy a valóságban ez szerencsére nincs így, maga a játék teljesen sima, nincsenek akadások.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
nubreed
veterán
válasz Anti-Hero #461 üzenetére
Egyrészt, másrészt valamilyen szinten ebben is megkapod a "szimulátor" élményt. Senki nem mondta, hogy csak a fő sztori van és azt kell követni és kész ezzel kifújt, az eddig infók alapján, kalózkodhatsz, kereskedhetsz, felfedezhetsz, stb. Lehet, hogy nem járod be az összes bolygó minden négyzetcentiméterét mint mondjuk egy SC -ben, de mondjuk ki akarná ezt megtenni? Előbb utóbb úgy is megunnád.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
ericdrawen74
senior tag
Minek a víz? Mondjuk ezért. Ezt a Division 2 alatt mértem és ha jól emlékszem 60° felett a kártya visszavesz a tempóból. Ha proci delidelt lenne az még 10-15° (jelenleg 5,7ghz) és mind ezt ekkora radikkal, csendben.
Olyan világ jön, amikor mindenki gyanús, aki szép. És aki tehetséges. És akinek jelleme van… A szépség inzultus lesz. A tehetség provokáció. És a jellem merénylet!… Mert most ők jönnek… A rútak. A tehetségtelenek. A jellemtelenek. (Márai Sándor)
-
sittes79
addikt
válasz ericdrawen74 #463 üzenetére
Vicces lenne ha 60 fok felett vissza venne, legyen az inkabb 90 fok szvsz.
[ Szerkesztve ]
-
ericdrawen74
senior tag
-
Pálinka
csendes tag
válasz ericdrawen74 #463 üzenetére
Nekem 3060 Ti-om van.
A tuning progiban GPU Temp target-nél lehet beállítani milyen hőfoknál vegye vissza a teljesítményt. alapból 83C de ki lehet tolni 90C-ra.
Bár elnézve a CPU hőfokot inkább arra tennék komolyabb hűtést.[ Szerkesztve ]
-
GAbre
veterán
válasz ericdrawen74 #463 üzenetére
Igen tudom mit tudnak kb a vízhűtések.
Mellesleg 65 foknál van az első lépcsőfok amikor elkezd szeletelni a boostból.És 90-nél megszűnik minden boost. (De azt hiszem ez biosz függő)
Azért mondom,hogy mi értelme van,mert 1részt ez a boost órajelből még ha vissza is vesz hőfok miatt 100mhz-et.
Mit veszítesz?
Max 2 fpst!
Értem én,ha már vettél cpu-hoz,akkor rá lehet kötni gpu-ra is.
És ami talán a legnagyobb/egyetlen előnye az a halk,és élettartama nő.
De még ha húztad volna 2100ig valami olyan értékre,amit léggel nem lehet elérni.
Mert 1 jó léghűtéssel 65 alatt marad,vagy a legtöbb kártyán undervolt-olva 1950mhz környéki gyári órajelen is tud 65 fok alatt maradni.
De itt az árat nem értem:400k ráment vízre.Jó persze cpunak kell,mert kb ugyanúgy 250w-ra képes felmenni,mint gpu.
"Véleményem szerint":
100k-ért vettél volna cpu aio-t.És maradék 300-at ráköltöd,hogy 3080ti vagy 3090-re.
Fps-forintra jobban jössz ki,Gar is megmarad.(+ nem 8gb vram a szűk keresztmetszet)
Nincs bajom épített vízzel,ha már lúd és van pénzed 3080 vagy nagyobb gpu-ra,de ezek alatt feleslegesnek tartom ezt,mert azért a pénzért több fps-t kapsz.
De ez persze csak az én véleményem,mindenki úgy rak össze-költ,ahogy akar.
És nem mondom,hogy rossz a vas,csak sztem lehetett volna ebből a pénzből jobb is.
Persze épített víz nem olcsó,de pont az ára miatt mondanám luxuscikknek,amit a legfelső kategóriába raknék,ajánlok.De legalább víz már adott,hogyha 4090re vagy valamire vetemednél.[ Szerkesztve ]
Avatar
-
Anti-Hero
aktív tag
Tegnapi rohangálós video. Ennyi idő elérni a "térkép széléig":
[link] Ez nem hanyag elegancia, mer' ez precíz igénytelenség.
-
VikMorroHun
senior tag
válasz Piszkos-Fred #427 üzenetére
Most utánanézve nem lesz atmoszféra repkedés sem. Valóban, egy Skyrim méretű térképet gyalog bejárni elég sokáig tart (kivéve, ha konzolból felgyorsítod "picit" a karaktert ), viszont No Man's Sky, Elite Dangerous és Star Citizen is lehetőséget ad arra, hogy beszállj a hajóba, majd a talajtól 50-100 méterre szépen elkezdj repkedni valamelyik irányba. Csak arra kell figyelni, hogy ha szembejön egy hegyvonulat, akkor emelkedj. Na, ilyen itt nem lesz sajnos.
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
nubreed
veterán
válasz VikMorroHun #476 üzenetére
Ezt is tudtuk, hogy nem lesz atmospheric flight. Viszont, remélem, hogy lehetőség lesz arra, hogy a modderek ezt is belerakják. Meg ugye ami nekem inkább szívfájdalom, hogy nem lesznek planetary vehicle -k sem, és szintén remélem, hogy modderek már dolgoznak ezeken.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
Rossi
addikt
Sziasztok!
Most kezdek ismerkedni a játékkal, eléggé érdekel.
Az űrutazás során ha nem megy a hajtómű (vagyis ha nem gyorsít), akkor ugye nem áll meg a hajó?
Nekem nagyon sokat dobna az élményen, ha rendesen lassítani kellene megállás előtt, illetve "elvéve a gázt" menne tovább ugyanazzal a sebességgel a hajó."Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
nubreed
veterán
Nem emlékszem arra, hogy egyelőre lenne arról infó, hogy maga a space flight mennyire realisztikus. De ne gondolj hardcore szimulációra ebben a játékban, ez első sorban egy action rpg, nem űrhajó szimulátor, annak ellenére, hogy egy fontos része a játéknak az űrutazás.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
TESCO-Zsömle
félisten
Azért a maga módján vicces, hogy itt arról beszélünk lehet-e repülni a légkörben, míg a Star Citizennél az Atmospheric Flight azt jelenti, hogy a légkörben megváltozik a repülés fizikája. (Amelyik űrhajónak szárnyai vannak, az jobban mozog légkörben mint az, amelyiknek nincsenek)
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
gyimger
őstag
-
3L1T3
addikt
Jó kérdés de azért ez nem egy szimulátor lesz.
ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
-
Rossi
addikt
Ettől még szerintem nem lenne az, csak egy fokkal realisztikusabb lenne.
Plusz az űrharcba is belevihetne egy kis extrát az, hogy "lendületből" mész csak, a hajtómű áll, és át tudod irányítani az energiát pl. a fegyverekre, vagy a pajzsra stb.
Vagy mondjuk meg a célpontod nagy sebességgel, tehát nem tud rendesen lereagálni, kitérni stb., te meg kilövöd a hajtóművét egy railgunnal.Szimulátor szerintem akkor lenne, ha figyelni kellene, hány g-vel gyorsítasz, illetve nagyobb távolságok (mondjuk az űrben csak az van) esetén rendesen percekig (értsd ugyananniy ideig, mint ameddig gyorsítottál, nyilván nem órákig, vagy napokig, mint a valóságban) kellene lassítani.
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #482 üzenetére
inkább adnák ki a játékot, mint hogy ilyen f...szságokkal foglalkoznak...
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Rison77
senior tag
Mondjuk ez felveti bennem azt, hogy oké, elsétálsz 40 percnyire a hajótól, de csak ha 20 percnyire sétálsz is el, nem tudom volt e ilyenről szó valamikor, lesz benne vajon pl. visszateleport a hajóhoz, vagy olyan feature mint pl no man sky-ba, hogy odahívja a hajót? A visszaséta már nem lenne olyan kellemes.
-
ericdrawen74
senior tag
-
nubreed
veterán
válasz csicskusz #486 üzenetére
Bukás? Meg se jelent a játék, de a Steam a 3. legtöbbet eladott/előrendelt játék. Hatalmas siker lesz, ez már most látszik. A játékosok túlzott elvárásairól nem tehet a Bethesda, Todd Howard és a többi vezető, pontosan elmondta, hogy mi lesz és mi nem. Aki ezután túlzott elvárásokat támaszt, az az ő baja. A CP 2077 nem értem, hogy jön ide, azóta eltelt 3 év. De ez a túlzott elvárás minden nagyszabású játéknál így volt/van, ebben semmi új nincs. Meg egy Bethesda játékról beszélünk, aminek legalább ugyanilyen fontos része a moddolhatóság. A "túlzott" elvárások egy részét a modder közösség le is fogja gyártani, ergo mégsem olyan túlzó. Az meg különösen jó jel, hogy a review-k kint lesznek 3 nap múlva, 6/1 nappal a megjelenés előtt. Ha annyira "szar" lenne a játék, akkor az XBOX/BSG nem engedné fel az embargót szeptember 6-ig.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
nubreed
veterán
-
Sas7
tag
Igen, ez a 25 év érdekes. Mármint, hogy kell elképzelni? Todd Howard a retyón ülve kigondolta, hogy majd egyszer csinálnak egy ilyen játékot?
-
3L1T3
addikt
A Starfield 25 év után az első új univerzum a The Elder Scrolls V: Skyrim és a Fallout 4 játékok díjnyertes alkotóitól, a Bethesda Game Studiostól.
Ebből honnan vettétek ezt a 25 éves dolgot?ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
-
Piszkos-Fred
aktív tag
válasz VikMorroHun #476 üzenetére
A talajtol 50-100 meterre te fogsz repkedni a JetPackoddal, foleg lowgrav bolygon
Amitol a legjobban tartok, ES NAGYON remenykedek, hogy nem lesz igaz a pletyka, hogy a procgen minden leszallaskor aktiv lesz.
Mire gondolok? Ket helyre tudsz leszallni egy bolygon: Egyszer a mar ismert PoI-khoz, amik a bolygonezetben is lathatoak, meg vanna nevezve, stb. Masodszor pedig manualisan raboksz a bolygora, hogy oda, es kesz ott szallsz le.
Ez utobbinal ha leszallsz egy regioba/tile/cellaba (nevezzuk barhogy), a jatek legeneralja a tartalmat. Ez oke. Na most innen felszallva es ujra leszallva ugyanarra a pontra, azt mondjak egyesek, hogy ugyanaz a domborzat, de nem ugyanaz a tartalom fog fogadni a procgen miatt.
Amit valahol meg is ertek, mert a Creation Engine egy Skyrim szintu vilagot is nehezen tud mar memoriaban (es mentesi fajl meretben) tartani sok-sok ora utan, itt meg van 1000 bolygo es azon van 10-20 Skyrimnyi terulet, azok dugig bazisokkal, banyakkal, varosokkal, hajoroncsokkal, stbstb, amelyekben istentelen mennyisegu lootot hagyhatunk ha kifosztjuk oket, amit a jatek nem fog tudni lekezelni. Na de akkor is, valahogy furcsanak tunik - MEGEGYSZER, HA IGAZ -, hogy minden landolas utan uj helyen lesz egy random settlement (akar kell neki segitseg, akar nem ) egy rom, egy bazis.
Új hozzászólás Aktív témák
- Nintendo Switch RP2040-tiny Picofly 2.74fw CFW chip készlet eladó!
- Nintendo Switch Lite 256GB Dual Boot (Eredeti SW vagy CFW) 18.0.1 + Atmosphere, 3 hónap garanciával!
- Extra Akciósan Eladó Xbox One 500gb
- PlayStation 4 Pro 1TB 7216B, frissen pasztázva, 6 hó garanciával, Bp-i üzletből eladó!
- Xbox Series X 1TB - 9 hónap garancia, vállalkozástól!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest