- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
-
IT café
Mindenképp SSDre rakd fel, HDDt nem támogat és szörnyen fog egyébként futni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
gyimger
őstag
válasz VikMorroHun #402 üzenetére
De ez nem az eredeti idézet, ez a csak hozzáköltés és találgatás. "Probably means..."
"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
Piszkos-Fred
aktív tag
válasz VikMorroHun #402 üzenetére
A Starfieldben a bolygók felszínei nem egybefüggő területek, hanem több, nagyon nagy méretű cellára/régióra lesznek felosztva. (hardver limit miatt)Nagyon fontos, hogy ezek a régiók majdnem mindig random generáltak, az adott bolygó "személyiségének" függvényében
Egy-egy régió nagysága nagyjából a Skyrim térképével egyezik meg. A legtöbb cellának van ismert leszállási/érkezési pontja, amely már az űrből is látszik.
De, ha nincs, vagy az ismert helyek mellett mi magunk akarjuk kijelölni azt, hogy hova szállunk le, akkor hajrá, van rá lehetőség.Egy-egy ilyen terület méretét jellemzi, hogy landolás után kb 40 percig kell haladni az egyik irányba, hogy a “vége a területnek” feliratot meglássuk, vagyis ha mindegyik égtáj felé elkezdünk haladni, alsó hangon is 160 perc lesz mire elérjük az É, D, K, NY-i régióhatár szélén lévő feliratot. És közben nem csináltunk mást, csak mentünk. Lelke rajta, akit ez szórakoztat, a játék nem áll az útjába
Vagyis, az összes bolygó teljes felszíne felfedezhető - nem hazudott Hines -, de egy leszállással nem lehet körbesétálni a planétákat, ez viszont a szivárgóktól derült ki.
Hozzáteszem, ezt maga Howard is így mondta a Starfield Directben az 5:15 perc környékén (kép is onnan van), csak hát ki a fene tudta akkor, hogy kell azt értelmezni.
Példa:
Az XY bolygón van 10 darab (előzetesen ismert) érdekesség (PoI), amelyet fel lehet fedezni (bázisok, gyárak, egyéb nevezetességek). Emellett a bolygó mérete alapján legyen mondjuk 20 darab régióra felosztva. Ezek az adatok azonosak minden játékosnál, aki arra a bolygóra téved.1. Megérkezünk XY-hoz
2. Kijelöljük, hogy hova akarunk leszállni.
3. A játék legenerálja az adott régiót, legyen az az 1-es régió.
4. Leszállunk, felfedezünk, bohóckodunk, stb. Órák múlva elfogy a teendő, mennénk át a bolygó egy másik részébe. Gyalog átmenni a 2-3-4-esbe nem tudunk, így visszatérünk a hajónkhoz (fast travel vagy gyalog, ahogy tetszik), majd a ladikkal átugrunk mondjuk a 2-es régióba.
5. A játék legenerálja gyorsan a 2-es régiót is, majd ott folytatjuk a felfedezést.
6. Aztán a 3-as és a 4-esbe... 10-esbe. Természetesen mindezt tetszőleges sorrendben.
Új hozzászólás Aktív témák
- GARANCIÁLIS! Asus ROG Ally 512GB (AMD Z1 Extreme) Játékkonzol
- Egyedi épített Arcade Vertikális Játékgép és zenegép
- Eladó PS4 PRO 1TB
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series X 1TB SSD fekete játékkonzol fejhallgatóval hibátlan működéssel!
- Sony PS5 (1116A) + 2TB Samsung SSD bővítés a gyári 825GB mellett, két karral + venom töltőhub
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs