- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
-
IT café
Mindenképp SSDre rakd fel, HDDt nem támogat és szörnyen fog egyébként futni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vesa
veterán
Most kezdem én is.
Egyelőre várok egy olyan modot -vagy .ini mókolást-, amivel unlimited lesz a cipelhető cuccok száma. Ezt az egyet rettentően utálom a Bethesda játékokban, már a Falloutokból is kiirtottam.Egyébként nem tudom mótevá, de itt vannak a console command-ok. Még nem néztem végig, lehet, hogy ebben is lesz amivel ki tudom kapcsolni a limitet.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz Lacielvtárs #1031 üzenetére
"az űrhajó irányítás, huhhh, vagy nem vagyok űrhajós, de ha ilyen nehéz az életben is irányítani akkor soha nem leszek űrhajós"
Amit ezzel kapcsolatban rettentően nagy baklövésnek tartok már most, hogy semmiféle Joystick támogatás nincs. Ami egy vicc. A HOTAS támogatásról már nem is beszélve. Szóval itt csücsülök a Hotas-ommal, várva, hogy egy jót csatázom az űrben, de esélyesen nem fogok tudni. Persze még futok egy kört a Joystick Gremlinnel, hátha képes lesz valahogy a kontroller támogatásból joy működést varázsolni, de a hotas képességeket így is el lehet felejteni azt hiszem. Ok, ez nem egy űr szin, de azért na...ahol űrhajóval kell harcolni, oda illene a natív támogatást megadni. Ha egy Egosoft képes ezt megcsinálni az X4-ben, ami egy kvázi garázscég, akkor a Bethesdának az ő erőforrásaikkal nem kéne, hogy gondot okozzon.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz CPT.Pirk #1058 üzenetére
A Nexuson már vannak reshade modok, ezek között van, ami pont ezt orvosolja. PL. ilyesmi. Bár ez nem állítható, csak készen kapsz egy beállítást, szóval nem az igazi és a Bethesdának jár a fekete pont ezért.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz gulupeti #1065 üzenetére
Gépi fordítás, olyan is sajnos. Dehát ez van. Nyilván így is nagy segítség azoknak, akik nem tudnak angolul.
Lacielvtárs
Igen, erről van szó. Minden Beth játékban ez megy. Tonnányi loot, de limitált inventory storage. Persze ezt majd lehet turbózni perkekkel vagy a tech tree-n, de még felpimpelve sem lesz elég. Vannak tárolók, a hajókon is, oda át lehet pakolni, de engem ez már a Fallout-ban is nagyon zavart, mert felelslegesen lassítja a játékomat. Ott volt rá MOD, ami infinite storage-et csinált a játékos hátizsákjából, szóval annyit szedtél fel amennyit akartál. Itt is jön majd ilyen, ebben biztos vagyok.[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz Lacielvtárs #1078 üzenetére
A skill (vagy perk, nem tudom, itt most melyik) fejlesztések és a hajón lévő tárolókonténer mellett, van egy végtelen tárhely
Oda akármennyit lehet pakolni, persze ez sem igazán jó megoldás szerintem.a The Lodge-ban, New Atlantis-on. [ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz gulupeti #1085 üzenetére
Igen, ez egyébként a hivatalos, minőségi fordításoknál is állandó téma, hogy a személyneveket, tárgyak, fegyverek neveit fordítani kell-e. Én veled értek egyet, szerintem nem kell, mert teljes marhaságok jönnek ki. Volt olyan játék, ahol "Selyemhernyó-Rakéta" lett magyarítva abból, hogy "Silkworm Missile": Ami bár szó szerint megfelelő, csak rettentő idiótán néz ki. A gépi fordításnál viszont nincs egy gazda, aki ezzel foglalkozna. Csak betolják a szövegfájlt a DeepL-be és hajrá, minden fordítódik.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz proci985 #1155 üzenetére
"btw, nyugtassatok meg, hogy nem csak en kapok hulyet az inventory interfacetol."
Oblivion óta nem tudják ezt jól megoldani. Jó hír viszont, hogy bár a Creation Engine nem a legacélosabb a piacon, azonban a mod támogatása kimagaslóan eszméletlenül jó. Ez a játék, ahogy a többi Bethesda játék is, a modderek paradicsoma lesz. Fallout 4-hez is csináltak irtó jó inventory modokat, vagyis várható, hogy idővel ez meg lesz oldva az SF-ben is (a Bethesdától nem várok megoldást, bár sose lehet tudni, de korábban nem remekeltek ilyen téren). Fallout 4-et többszáz moddal játszom, és egy egészen más minőségű játék lett így belőle.
Persze ehhez még kell idő, mire a komolyabb modok megjelennek, de biztos vagyok benne, hogy tobzódni fogunk.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz tibaimp #1204 üzenetére
Nincs natív joy és hotas támogatás. Joystick Gremlin-el lehet próbálkozni, emulálási célzattal. Még nem volt időm kipróbálni, de a neten már olvastam valahol, hogy működésre lehet bírni. Állítólag a HAT swith-ek is működnek és a Throttle is. Holnap én is kipróbálom.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz gyimger #1208 üzenetére
Ez sajnos így van. Belenéztem pár stream-be, nem kellett volna. Egyik jobban rohan, mint a másik, mintha COD-oznának. Volt olyan, akinek a szemét szúrta ki az UI-n a gomb, amire szüksége volt, és percekig dühöngött, hogy nem lehet megcsinálni amit akar. Néha nem értem az embereket. Ez egy RPG, nyilván nem tökéletes, de egyrészt egy ekkora project esetén idő lesz, amíg minden teljesen a helyére kerül (ráadásul a Bethesdától ez a készültségi szint gyakorlatilag csoda, én egy romos bughalmazra számítottam Day 1 a korábbi játékaik alapján), másrészt ezek a játékok arról szólnak, hogy szép lassan haladsz előre a történetben és pimpeled a karaktert, illetve unlockolod ki a lehetőségeket. Pont ez benne a lényeg, hogy kvázi sikerélmény legyen elérni, vagy feloldani valamit. Ehhez képest, sokan azt kifogásolják, hogy fél óra múlva miért nem érnek el mindent a játékban...
A bázisépítésig legtöbben még el sem jutottak.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
-
Vesa
veterán
válasz Lacielvtárs #1223 üzenetére
Fallout 4-ben kb. 800 órám van, ha nem több (ok, abban DLC-kkel együtt). SF-től is várok ennyit. Mondjuk én képes vagyok 150 órát csak bázist építeni, szóval nem vagyok mérvadó...
Már látom, hogy a hajó design is el fog vinni rengteg időt, aztán a bázisépítés, és az explorerkedés is. A sztoriban, mellék küldikkel együtt valószínűleg szintén van vagy 100-150 óra.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz Dany007 #1346 üzenetére
A krájzisz egy kvázi "csőjáték" volt nem rendes OW, ami ráadásul arról volt híres, hogy a korabeli top hardveren sem futott. A másik, hogy itt ugye számos bolygó és hold van a játékban, eltérő környezeti hatásokkal (gravitáció, légkör stb.). Lehet, hogy itt pl. statikusnak tűnnek a fák, mert mondjuk nincs szél, a másik bolygón pedig viharba fogsz kerülni és 6G fog rád nehezedni. A harmadikon pedig ugrasz egyet és felpattansz 6 méter magasra, mert alig van gravitáció. Nem sok bolygón jártam még, de ahol voltak, azokon mozogtak a levelek és a fák is!
Egyebekben, az ilyen grandiózus RPG-ben a garfika gyakorlatilag mellékes. Nyilván növeli az immerziót, de nem ez a lényeg. Nem sokra mennénk egy RPG-ben csodás grafikával, ha egyébként a sztori, és a játékmechanika nem érne semmit. Ez nem erről szól. A Bethesda játékok soha nem a grafikáról szóltak. A Fallout 4 kifejezetten ronda volt már a megjelenésekor is, ehhez képest sikerült 800+ órát beletennem.
A Starfield meglepően szép ahhoz képest, hogy Bethesda game.[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz Dany007 #1351 üzenetére
"Szal akkor megéri a 225k-t?"
Erre meg azért nem lehet válaszolni, mert egyéni ízlés dolga, hogy kinek mi éri meg. Lehet, hogy Te pont hányingert fogsz kapni a látványtól még Ultrán is, akkor tehát neked nem érte meg. Másnak meg a Medium is megfelel, szóval ezt neked kell eldönteni.
(Freelancer űrszimulációja, a hajók irányíthatósága körökkel jobb volt. A Starfield-ben pl. élből nincs natív joystick támogatás. Persze ettől még megoldahtó a dolog). Igazából ez egy Fallout az űrben, némi No Man's Sky beütéssel. Szerintem...
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz Roland861010 #1362 üzenetére
Akkor még egyszer...Ez egy RPG, nem a grafikáról szól. Akit a grafika hoz lázba, nem ezzel fog játszani. Számos programot tettem már le 4-5 óra játékot követően, aminek a grafikájától amúgy leesett az állam, csak éppen a játék volt sz*r vagy halál unalmas. Sokan meg arra gerjednek, nincs ezzel semmi probléma. MIndenki játszik azzal ami a számára megfelelő.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz Lacielvtárs #1363 üzenetére
Meg itt ugye azt kéne megérteni, hogy egy komplett bolygót kell legenerálni procedurálisan, amiből amúgy több mint ezer van a játékban. Ez nem pont ugyanaz a feladat, mint amikor egyetlen helyszín van amit csodásra kell csinálni. A No Man's Sky és az Elite Dangerous terrain generátora sem szebb. Ez egy ilyen műfaj, de biztos lesznek majd modok ezrével, ahogy a Skyrim és a Fallout 4 is egészen más képet fest modokkal ma már, mint megjelenéskor a Vanilla. Engem ez a része totál nem érdekel, a játék legyen jó, a sztori legyen jó és a tengernyi lehetőség legyen meg, amit megszoktam a Bethesdától.
Roland861010
A W3 egyetlen bolygón játszódik, azon belül is csak egy nagyobb map-on. Ott sem kell 1000+ planétát procedurálisan generálni. Teljesen más technológia kell a kettőhöz.[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz Piszmaty76 #1377 üzenetére
Lehetne, van is ennél szebb OW játék. De egyikben sem kell ezer bolygót legenerálni! Mindegyiken egy nagy map van maximum, azt meg lehet csinálni csodálatosra. Viszont ha megnézed a hasonló űrszimulátorokat, melyek szintén proc.gen terrain generátorral operálnak, egyik sem szebb (pl. Elite Dangerous, No Man's Sky, Empyrion stb.).
UE5 nem feltétlen alkalmas erre a célra, nem ilyen típusú játékokhoz fejlesztett engine. Másrészt, a Creation Engine 2 -ami a Bethesda saját fejlesztése-, bár nem éppen a legjobb engine a piacon, viszont a MOD támogatása egészen elképesztő, csak nézd meg, hogy a 12 éves Skyrim-hez mai napig jönnek ki modok és még mindig százezrek játszanak vele napi szinten, amit nem sok ilyen idős játék mondhat el magáról. És ez a tényező itt fontosabb. Reshade modok már most vannak, egyik-másik tényleg szép. Később jönnek mahd a 2k/4k texture modok is, csak győzze majd a játékos hardverrel. Mert ugye a másik probléma az szokott lenni, hogy legyen csodaszép, de fusson el egy kávédarálón is.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz proci985 #1384 üzenetére
Na igen. És ugye itt van a szokásos probléma is. Menjen konzolon is, és nézzen ki úgy, mint egy PC-n, ami technikailag lehetetlen. Egy jobb GPU annyiba kerül, mint 2db komplett konzol mindenestől. Szerencsétlen fejlesztőnek pedig meg kéne ezt oldania úgy, hogy lehetőleg PC-n se csak HEDT menjen el, mert akkor meg az lesz a baj, hogy hát "csodaszép ugyan a gém, de mekkora sz*r mégis, mert nem fut a GTX 1060-on Ultrán".
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
Én nem bánom, hogy SP only. 76-ba bele se kezdtem, elvagyok mai napig a 4-el (mondjuk brutál sok moddal). A Starfield szerintem a modderek mekkája lesz, és ez hosszú évekre tartalmat fog generálni. Tuti jönni fog pár DLC is, melyek mind a Skyrim, mint a Fallout esetén jól sikerültek, tehát itt is azt várom, hogy érdemi tartalommal még a Bethesda is bővíteni fogja. Ha jól indul a start -márpedig úgy tűnik, jól indul-, akkor ez lesz a másik két ikonikus világuk mellett a harmadik, amihez remélhetőleg rengeteg plusz tartalom és folytatás fog készülni még. Abba még belegondolni sem merek, milyen szuper modok lesznek. Engem a bázisépítés része is érdekel, FO4-ben csak arra elment 200+ órám, de ott is csak modokkal volt élvezhető. Itt is jönni fog rengeteg olyan mod, amivel az építéshez használható itemeket drasztikusan ki lehet majd bővíteni. A hajótervezőről nem is beszélve, ahhoz a világ összes scifijéhez lesznek assetek, ebben biztos vagyok.
Gyorsutazáshoz mondjuk szívesen látnék egy Stargate modot is.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz pandras83 #1541 üzenetére
Fomod és hasonló managerek (pl. Nexus Vortex) megjelenése óta a modolás gyerekjáték. Persze így is lehetnek problémák, de két klikk az adott mod uninstall és vissza is áll a mod telepítése előtti állapot. Jelenleg nekem kb. 360db mod van telepítve a Fallout 4 alá, de még nem volt CTD-m. Összesen, ha 3-4 mod volt problémás, azokat leszedtem és ennyi.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz nubreed #1549 üzenetére
Ez ízlés dolga, próbáld ki ami képek alapján tetszik (vagy driverből is állíthatod). Én ezt használom, mert sokat élesít a képen és kiszedi a -szerintem- túltolt zöld tónust, amit nem annyira szeretek. Eléggé darkos lesz tőle a hangulat és kicsit sepia jellegű is, ez nem mindenkinek jön be, szóval nagyon egyéni, hogy kinek melyik reshade lesz a megfelelő.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz proci985 #1698 üzenetére
Ennek amúgy az az alapja Bethesdánál, hogy alapból a kaják nem regenelnek sokat, viszont tudsz főzni. És a komplexebb kajákkal már sokkal ütősebb hatásokat lehet elérni. Ebben kicsit eltér sok más játéktól, ahol egy megtalált összetevő alapból is sokat gyógyít vagy ad más értelmezhető hatásokat. Itt ez is egy picit meg van csavarva, de őszintén szólva, én már a Falloutban sem főztem. Nem nagyon van értelme.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
Egyébként Fanatical-on közel 12EUR-al olcsóbb a gém, ha valaki még nem vette volna meg!
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz gulupeti #1728 üzenetére
MInden ilyen játékban limitált a hot keyek száma. Be kell lőni, hogy mit használsz legtöbbször, és azokat betenni QI-be. Ez is egyfajta menedzsment. Rengeteg a fegyver és az item, el kell dönteni, mit érdemes betenni. Egyébként idővel nem lesz ezzel probléma. Én 2 fegyvert használok főleg, időnkénr még két másikat, ez még mindig csak 4db, szóval bőven fér mellé gyógyszer vagy egyéb is.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz Arolotifar #1744 üzenetére
Dehogy, legidegesítőbb a rajongó.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz proci985 #2003 üzenetére
Valamit fejlődtek ezen a téren is, mert a Fallout 4 nekem mai napig képes néha fél percig is tölteni SSD-ről, főleg ha egy zárt helyiségből lépek ki a szabadba. Ezzel szemben a Starfield nálam brutál gyorsan tölt. Gyakorlatilag nem kell várnom, kivéve a nagyobb helyszíneknél, ott akár 1-2 sec is lehet.
Nem tudom letenni ezt a r*hadt játékot, teljesen beszívott...Mondjuk olvasni érdemes itt is mint CP-ben, a terminálokon, könyvekben, holotape-eken található üzenetekből sok kisebb-nagyobb történet áll össze, amit amúgy a dialógusok nem közölnek, vagy csak érintőlegesen. 1:1 helyszín vagy esemény történetét részletesen kifejtik, de úgy kell összeszedegetni az infókat.
Szerencsémre engem nem zavarnak azok a dolgok, ami sok embert kiakaszt, mert már megszoktam az FO4-ben (töltőképernyők pl.). A combat AI továbbra is faék ostoba, mint minden Bethesda játékban, ezt valahogy nem képesek megoldani. De a hibáival együtt is, összességében nekem ez a játék eddig maximal GOTY!
Gyakorlatilag nincs párja a piacon most.A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz bulikavagyok #1995 üzenetére
Belenéztem kíváncsiságból a gépi fordításba, hogy vajon hol tart ma ez a dolog, mert régen kb. katasztrófa volt. A dialógusoknál még elmegy, de az interfész katasztrófa. Ahol csak szavakat kell fordítani, ott az AI-nak nincs mihez viszonyítania, és nem tudja eldönteni, hogy egy adott szó 8-15 jelentéséből most melyik a helyes. Teljes marhaságok vannak, pörgettem a text fájlt -nem a játékban néztem, hanem összevetettem az eredeti angol és a lefordított fájlt egy editorban-, kb. a fordítás 10%-át néztem át, de 150 hibánál abbahagytam az olvasást. Ebből legalább 100 teljesen más értelmet adott a szónak, mint amit valójában jelent a játékban.
Szóval aki jót akar magának, az szerintem nem teszi fel a teljes "magyarítást", csak a dialógusok fordítását.[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
Egyébként sokan hiányolják a normális local map-ot, amivel egyetértek, de szkenner módban mutatja az utat nyilakkal. Szerintem ezt sokan nem tudják. Persze ez nem minden esetben jó megoldás, szóval tényleg kéne egy normális map. Biztos vagyok benne, hogy érkezni fog egyébként valamikor.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
"ide-oda lépegetni sem mindig buli "
Ki lehet osztani egy részüket hotkey-re, eleve ki is van téve a legtöbb. Pl. a térkép (M), Inventory (I) stb. Elég részletesen testreszabható. Bár az igaz, hogy minden egyes oldalnál ezt nem lehet megcsinálni, de a főbb panelek előhívásához nem kell mindig bemenni a menübe.
Helmetet be lehet állítani automatikusra, és akkor nem kell rakosgatni a fejére, ahogy azt is, hogy az űrruhát mutassa-e településeken. A Galaxy map-on is tudsz váltani egyik nézetbőlből a másikba, a TAB-al, visszafelé pedig a bolygóra kattintással.Igen, a mai generáció ahhoz van szokva, hogy rohan. Ez meg nem ilyen game. Már rögtön az első küldetésnél van egy elég jó kis lore, amiben végig lehet menni azon, mi is történ az állomáson, miért halott az összes tudós. De ehhez el kell olvasni a terminálokon a leveleket és le kell játszani a felvételeket. Egészen más élmény lesz, ha a háttérinfó ismert és nem csak egy újabb pálya, amit kipucoltunk, hanem a története is világossá válik. Vagy mondjuk szintén az első küldetésnél van egy-két fegyver, amit csak azok fognak megtalálni, akik elmennek minden kis szegletébe a helynek. Ha rohan a kék pont után és nem néz szét valaki, akkor nem találja meg. Ez ilyen, ez nem egy COD.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz bulikavagyok #2080 üzenetére
Igen, mióta áttértek a Google-ról DeepL-re, azóta a mondatok fordítása egészen vállalható. Ha lesz időm és kedvem, lehet hogy nekilátok kipucolni az interfész fájlt, mert ha azt rendbe tenné valaki, akkor egy használható valami lenne. Így viszont az a gond, hogy számos helyen teljesen félre van fordítva egy halom szó, és ezzel teljesen félrevezeti a játékost.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz WATERDACA #2083 üzenetére
Gyakorlatilag nem emlékszem olyan Bethesda játékra, ami Day One ilyen szinten volt játszható. Nyilván nem bugmentes, egy ekkora címnél ez nem is várható el, de game breaking bugba én még nem futottam bele. Ahogy myckey is írta, idővel persze még sokkal jobb lesz, jönnek javítások és tuti lesz majd DLC is + a tonnányi mod, de ez még sok idő. Nyugodtan tolhatod szerintem.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
Nem tudom, hogy az embereknek tényleg mi kell még? Ez a gém baromi jó, persze vannak hibái és lehetne változtatni itt-ott, de ami lehetőség ebben van, azt ma kevés játék nyújtja.
Ugyanezt a hisztit végignéztük a CP2077-nél (jajj, nem megy a 10 éves hardeveremen tehát sz*r, és egyébként is bezzeg a GTA), pedig az is egy ritka kiváló játék.Vannak jogos kritikák, főleg a töltőképernyők miatt, ez a Skyrim/Fallout-nál még elment, de egy ilyen típusú játékban ma már tényleg nem szerencsés, de bőven ellensúlyozza a többi lehetőség és tartalom. Egyébként ez nyilvánvalóan a Creation Engine limitje, mert amellett, hogy ezeréves az a motor, egyáltalán nem ilyen típusú játékokhoz fejlesztették ki eredetileg. Engem nem zavar, mert már megszoktam és egyébként sem akkora probléma, hogy érdemes legyen foglalkozni vele. Teljesen jól fut, NvME-ről kb. 0,5sec a töltés, egy 3070-el semmi gondom nincs a futási teljesítménnyel sem (1440p-ben játszom).
Hozzá kell szokni, hogy innentől minden AAA címet széthisztiznek. Tart kb. 2-3 hónapig, aztán megy minden tovább.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz proci985 #2170 üzenetére
3070 Ti-vel játszom 1440p, nulla FPS problémém van. Igaz, nem a tesztprogramokon nézegetem a számokat, hanem csak játszom. Semmilyen akadást én nem látok. Nem is értem az ilyen "4080-on is diavetítő" kommenteket redditen. Ezek az emberek nem ugyanezzel a játékkal játszanak?
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz nubreed #2180 üzenetére
Engem az döbbent meg, hogy 1-1 ilyen elhagyott hely egy random bolygón, néha olyan méretű és úgy ki van dolgozva, ami főküldetés helyszínének is elmenne. Olyannal is találkoztam tegnap éjjel, hogy a felszín felett ismétlődött a hely ami valóban kicsi illúzióromboló, de aztán le kellett menni a föld alá, és ott egy teljesen más létesítmény volt. Úgy tudom ez az első játékuk, ahol prec.gen rendszert használnak, ahhoz képest egészen jó.
Viszont az agresszív állatok 1-2 bolygón nagyon idegesítőek. Megtámadnak 10-en, mindenkit elintézek, megyek 40métert, és ismét jönnek 10-en. Ez így ment folyamatosan, el is mentem a bolygóról. Bár elképzelhető, hogy van erre perk, amivel ki lehet békíteni őket. Ezt még nem néztem meg.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz BusinessGuy #2245 üzenetére
A képen látható nő egy fix karakter a játékban, nem a player!
A tudomány a valóság költészete!
Új hozzászólás Aktív témák
- iPad topik
- iPhone-t használók OFF topikja
- Linux - haladóknak
- Elektromos autók - motorok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Eredeti játékok OFF topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen