Új hozzászólás Aktív témák

  • pn4hvq

    senior tag

    Sziasztok!

    Segítséget szeretnék kérni ismerősöm problémája kapcsán. Amit tudok az ügyről, hogy 2-3 nappal ezelőtt az ismerős (14 éves srác) steam accountját valamilyen módon lenyúlták. Jelenleg másik e-mailcím, telefonszám van a fiókhoz rendelve. Vélhetően valamilyen scam oldalon megadta a guard hitelesítési adatait, de pontosabbat nem tudok.
    Amit tett: bejelentette, hogy ellopták a fiókját, kértek bizonyítékokat tőle. Elvileg benyújtotta játékkulcsokat, korábbi fiókneveket, korábbi telefonszámot, korábbi e-mailcímet és a vásárláskor használt kártya utolsó 4 számjegyét (ezt kérték) a számlázási címmel, valamint a kártyán szereplő névvel.
    Ma kapott üzenetet a supporttól, amiben azt írták, hogy a kártya adatai nem megfelelőek. A srácnak eszébe jutott, hogy tényleg, nem a saját kártyájával vásároltak (aminek az adatait megadta), hanem az anyukájáéval. Így ismét meg kéne adni a jó kártyaadatokat.
    Én erről a support válaszáról csak egy képmentést láttam, alul ami látszik: "Segített ez a válasz megoldani a problémádat?" kérdés, ami alatt egy igen kezdetű van, és bár nem látom a képmentésen, vélhetően egy nem kezdetű is szerepel. Ha a Nem-et választja, akkor tud majd
    válaszolni a support bankkártya pontosítási kérésére?

Új hozzászólás Aktív témák