Új hozzászólás Aktív témák

  • vampire17

    addikt

    válasz boborján2 #742 üzenetére

    A csatornanak/musorgyartonak teljesen mind1. Neki egy a lenyeg, legyen bevetele, mert abbol el.

    Bevetele ugy van, ha:

    1. A musorok kozotti reklamidot eladja cegeknek, akik minel tobbet adnak olyan idoert amit sokan neznek.

    2. maga a tartalomgyarto ertekesiti a musort, peldaul egy streaming platformon keresztul, havidíjas elven.

    namost a gond ott van, hogy a Nielsen (a vilag egyik legnagyobb Közönségmérő cége) csak az un, "helyhez kotott szolgaltatasokat" meri, ergo csak ezek szamitanak bele abba a nezoszamba, amit a reklamido eladasakor figyelembe vesznek. Ilyenek a kabeltevek, muhodas rendszerek, etc... Tehat alapvetoen nem is annyira az szamit, mi az a technologia, ahogy eljut a stream (hiszen az mar sok szolgaltatonal IP alapu, multicast, vagy Unicast, pl Telekom, Vodafone) hanem hogy az helyhez kotottnek minosul-e.

    A telekom (az IPTV, nem a kulon TV GO!!) es a voda eseteben igen, hiszen csak a sajat modemukon es set top boxukon nezheto az adas. A Yettel spec. eset, ő technikailag nem helyhez kotott, viszont a szerzodese a regi yettel tv jogutodjanak szamit, amit meg akkor kotottek, amikor a csatornak nem kezdek el ezt a korlatozast. (maga a korlatozas amugy csak par honapja van, tehat akik regebbrol egyeztek meg a TV2 csoportal, addig adhatjak ezeket a musorokat, amig le nem jar a szerzodesuk. Pl a Direct One is, aki a regi UPC jogutodja is ilyen)

    A sweet ugye mar egy "elonytelen" szerzodest kotott hiszen o mar nem helyhez kotott szolgaltatasnak minosul, ami pedig jelenleg nincs merve.

Új hozzászólás Aktív témák