Új hozzászólás Aktív témák

  • net84

    őstag

    válasz Josi #1395 üzenetére

    Uram! Nekünk is van egy alaplaisunk 10.20-óta szervízen, arról nem is beszélve, hogy van olyan hardver, amit már 2x-3x visszakaptunk, hogy teszt ok, nem garos vagy csak szimlán visszaküldték mindenféle értesítés és magyarázat nélkül.

    mai (vagyis a tegnapi) szösszenet a sokból:
    - gépet szeretnék vásárolni!
    - asztali vagy notebook, sulinet, mikorra kellene?
    - sulinetre, karácsonyra, de az idé mindenképpen legyen meg...elmagyarázná, hogy mi a külömbség a notebook és az asztali gép között?
    [kár, hogy nincs székről leesős smile]
    3. mondat után kiderült, hogy 7 éve van gépe, de foggalma sincs, hogy mi az a merevlemez, ''vincseszter'', processzor, memória... :W

    - Jónapot! Miben segíthetek?
    - sulinetes gépet szeretnénk még az idén!
    :DDD :DD :D
    - jöjjenek vissza holnap reggel, ha marad valami szabad raktárkészletünk, akkor tudok adni, ha nem, akkor már nem garantálok semmit...
    - és a két ünnep között?
    - azt majd akkor tudom meg...egyelőre semmi sem biztos, ami nincs itt

    csávóka beront egy mobillal a kezében:
    - Hello! Van szervízkapacitásotok arra, hogy egy memóriakártyáról leszedjétek az adatokat? Vagy foglalkoztok ilyesmivel?
    - Igen! Ki is kellene írni mondjuk egy CD-re?
    - Ha megoldható igen!
    - Persze megoldató!
    - Mire lesz meg? Ha holnap reggel jövök, akkor az jó vagy még korai?
    - tudsz várni kb. 10 percet?
    - annyi idő alatt készen van?
    - persze
    noti elő, kártya be, cd-re áttol az adatokat
    normális volt, nem sürgetett, és a végén hálás is volt, pedig én csak a cd árát kértem, amikor megkérdezte, hogy mivel tartozik :DDD - és igen! 21-én volt ilyen ügyfél is :R

    Read only...

Új hozzászólás Aktív témák