- Microsoft Office és Office 365 topic
- Szilícium-karbid chipekkel tompíthatnak az AI energiaéhségén
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Videó stream letöltése
- Programozás topic
- Windows 10
- Autodesk - Revit
- ASUS routerek
- DIGI kábel TV
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
Új hozzászólás Aktív témák
-
rovar1
csendes tag
Nálam a következők történtek meg, amik hirtelen eszembe jutnak:
egy WD hdd vásárló:
"Maguk egy csaló banda, azt mondta a Józsi (akiról kiderült, hogy egy középiskolai számtech tanár,hogy ezt a wincsesztert használt alkatrészekből hegesztették össze, nézzék csak meg itt oldalt látszanak a hegesztés nyomai"egy barton AMD garancia:
"Attól még hogy nem tettem rá hűtőt nem kellene szétégnie"
(Ő ránk is hívta a fogyasztóvédelmiseket)szintén egy hdd vásárló:
"Engem csak ne oktass ki,hogy melyik hdd-t válasszam, én rendszergazda vagyok XY cégnél....azért felosztanátok,nekem kétfelé, ezzel nem mernék egyedül kisérletezni"Azért az komoly, hogy 2004 óta vagyok újonc :)
-
rovar1
csendes tag
amikor nálam nem jelentkezett a probléma és az ügyfél ki van akadva:" pedig ez nem működik", és nagyon erősködik, nagyon cinikus tudok lenni és szó szerint hadonászok a kezemmel és mintha varázsolnék. Elég hülye látvány, valaki elröhögi magát és rájön,hogy tényleg hülye /ez a többség/, de akad olyan aki mégjobban anyázik...
Azért az komoly, hogy 2004 óta vagyok újonc :)
-
rovar1
csendes tag
...azt még hozzáteszem én is jártam már így. A ramiban vittem vissza egy mp3 lejátszót és a másik bolt üzletvezetője írta rá a hibajelenséget. Rögtön megnézik a raminál,hogy tényleg fenn áll-e a hiba és közlik tökéletesen működik minden. Persze én továbberősködök,hogy "hülyeségből nem hoznám vissza" erre kiakad és behív a belső szervízbe és megmutatja hogy én vagyok a hülye. Elnézések sorozata következett!
/az üzletvezetőmet azért kiosztottam/Azért az komoly, hogy 2004 óta vagyok újonc :)
-
rovar1
csendes tag
Rájöttem,hogy a legjobb üzlet a multiknál gépet vásárló embereket "kiszolgálni"
főleg ha előtte nálam is járt a vásárló és nagyképűen előadja, hogy találtak egy jobbat a tacskóba. (3,4 sempron vs 3.0 intel, mert ugye ők azt már nem nézik, hogy az egyik amd a másik intel)
nem kell összerakni a gépet, nincs vele garancia és a kellékeket nálam veszik:
telepítés: 8-10e
virusírtás:5-6e
hw bővítés: +20%és közben rájönnek,hogyha nálam vásároltak volna (olcsóbban), akkor ezek a járulékos költségek a töredéke lenne. Mondjuk az igaz,hogy ezt csak vidéki üzletemben tudom megcsinálni
[ Szerkesztve ]
Azért az komoly, hogy 2004 óta vagyok újonc :)
-
rovar1
csendes tag
válasz blueMerle #5034 üzenetére
blueMerlének!alapból igazad van, ez nem vitás!
Nem tudom milyen hangnemben próbáltátok egymást győzködni, de a fogyvéd tök kibaszás egy üzlettel. Próbálj még egy esélyt adni neki, és előbb említsd meg a fogyasztósokat, mindkét félnek jobb így.
Egyébként valszeg mivel 11hónapos (még egy pár hetet állt a polcon), ezért neki már a nagyker sem vizsgálja be.Ne hidd azt,hogy a boltos kibaszásból nem cseréli ki.
(Aztán dobjál rám egy féltéglát, de amennyiben tényleg nem zavart 11hónapon keresztül...)Azért az komoly, hogy 2004 óta vagyok újonc :)
-
rovar1
csendes tag
ez jó hasonló már nekem is volt!
vmi apróság miatt nem indult a gép, fél perces (értsd:szó szerint) szervíz után közöltük,hogy viheti és nem kerül semmibe.
erre azt mondja: "ugyan fiúk nekem elment volna vele az egész napom mire rájövök hogy mi a baja" a szervízesemnek és a boltnak is adott egy 5ezrestAzért az komoly, hogy 2004 óta vagyok újonc :)
-
rovar1
csendes tag
válasz DeltaPower #5075 üzenetére
ennek bezony oka van, és ne nagyon akarj már ott olyan terméket venni ami garis...
Azért az komoly, hogy 2004 óta vagyok újonc :)
-
rovar1
csendes tag
hidd el ha nincs humorérzéked, akkor inkább ne nyiss boltot!
biztosan már minden boltos észrevette, hogy ez az a szakma, amihez egy kicsi -de inkább nagyon- mindenki kurvára ért!a 9 éves sz@rostól a 83 éves nyugdíjasig, meg akarnak magyarázni dolgokat és te sokszor csak bólogatsz a hülyeségre, csak vegye meg aztán jöhet a következő ökör...persze ez hosszútávon nem jó PR politika, de soxor már nem tudsz mit csinálniAzért az komoly, hogy 2004 óta vagyok újonc :)
-
rovar1
csendes tag
válasz Thulcandra #5105 üzenetére
én közgazdász vagyok /a társam műszaki beállítottságú kereskedő/ viszont amint tudtam körülvettük magunkat mindenféle számtech szakival.
amit szeretek csinálni:
-gépet összállítani, akik bejönnek és azt mondták,hogy egy jó gépet szeretnének ennyiből és rám van bízva. (az ilyenek mindig extra kiszolgálásban részesülnek)
-áruért én járok
-fiatal csajszikhoz szervízelni járniAzért az komoly, hogy 2004 óta vagyok újonc :)
-
rovar1
csendes tag
Eleve gyűlölöm, ha listával jön az ember.
Három vidéki és egy bp-i üzletem van. Nyugtassatok meg,hogy nem csak nálam szoktak alkudozni!Vagy ez párosul a kis árrés és az örök garanciális problémák mellé?!
/Csak azért,mert ha én bútort, szalámit vagy tengerimalacot veszek, akkor sem alkudozok, mert ennyi az ára és kész/
...jól átmentem filozófusbaAzért az komoly, hogy 2004 óta vagyok újonc :)
-
rovar1
csendes tag
a mai:
- jó napot kívánok azt hallottam,hogy van egy AMD-s számítógépük, CRT monitorral 6000Ft-ért.Amin az újabb játékok is elfutnak.
-Valami félreértés lesz,mert ezt mi 60ezerért kínáljuk. De 56e -ben kiegyezhetünk.
-hát az egy kicsit sok lenne...köszönöm, viszlát!
-Visszlát!Azért az komoly, hogy 2004 óta vagyok újonc :)
-
rovar1
csendes tag
válasz bullseye #5228 üzenetére
ami külső garis termék és én intézem a gariját, az ügyfélnek már az elején felhívom a figyelmét,hogy ha én intézem akkor tovább fog tartani és nem kib@szásából!
(erről jut eszembe,hogy nekem a HP szervízben azt mondták,hogy már nincs ez a 30 napos vacakolás, "törekedni kell a javítás mielőbbi elvégzésére, amennyiben nem javítható, akkor cseréjére")Egyébként a fogy. védők állásfoglalása - egy velem megtörtént eset, egy vidéki üzletemben- :
Ahol a termék lett vásárolva, oda is vissza lehet vinni garanciában, hiába külső gar leveles.
Tudomásul vettem és általában be is tartom a fennt leírtakkal kiegészítve, viszont kérdem én mit szólna a tacskó, a madaras tacskó vagy a többi hyperszupermarket, ha oda vinném vissza a samsung monitoromat javításra????!!!!!Azért az komoly, hogy 2004 óta vagyok újonc :)
-
rovar1
csendes tag
a héten történt:
- letöröltem a billentyűzetet!
- az lehetlen!de megnézzük természetesen!
egy kis erősködés, hogy ő pedig "bizony letörölte a driver-ét" és kérdőre vonás, hogy "miért kapott a mmédiás billentyűzethez lemezt (azt hitte driver lemez), ha nincs a gépben FDD"?!
visszahozta a gépet, persze csak a billentyűzet volt szar!Azért az komoly, hogy 2004 óta vagyok újonc :)
-
rovar1
csendes tag
látszik,hogy így év vége felé a vállalkozók is fáradtabbak:
-egyik sok-sok samsung lcd monitort vásárolt,az én unszolásomra, merthogy ennek a márkának szuperjó a garija. Becsörtet hozzám, hogy micsoda sz@rt sóztam rá, mivel most zavarták el az egyik samsung felvevőhelyről, hogy nem veszik át. Indok:SEMMI
Persze nekem kellett szarul éreznem magam és vmiféle megoldást kínálnom, amiről egyáltalán nem tehetek. Nem is igazán érdekel,hogy miért nem vették át, már én is fáradt vagyok. Elmagyaráztam,hogy ez hogyan kéne, hogy működjön és megigértem neki, hogy úgyis megyek csavarogni és lesz intézve.-a másik, egy médiában érdekelt vállalkozó, aki barterbe vásárolt nálam, tehát ő gépet kapott én pedig hirdetést, mindez 2 és fél éve történt!!!Felhív,hogy problémája lenne, megbeszéljük a részleteteket, beleértve az anyagi részét is. Kolléga házhoz megy, dvd író csere, majd pénz nélkül vissza. Üzenet a következő: Velem meg lett beszélve,hogy gari javítás. Mikor felhívtam, akkor is ragaszkodott hozzá, hogy ez gari. Csak a tisztánlás kedvéért amit kapott gépet az nekem közel 200ezerbe került, neki pedig a hirdetés,hát nem is tudom... és még mindig én tartozok neki???!!!
Azért az komoly, hogy 2004 óta vagyok újonc :)
-
rovar1
csendes tag
Eriknek tökre igaza van.4 üzletem van 4 megyében,de ha ilyen garanciális probláma volt, mindig meg tudtam egyezni a vevőkkel. (érdekes, hogy tipikusan hátizsákos volt a nagyrésze) A képlet egyszerű én is felajánlottam egy fokkal jobb típust, ha nem kellett akkor egy igencsak méltányos (netto nagykeres ráfizetést a még jobb termékre) , ha ez sem kellett, akkor jött az, hogy renben van a föld alól is megszerzem neked az általad követelt terméket (ha ide eljutottunk már tudtam,hogy csak a pénzre megy ki a játék)
ilyen esetekben megvettem a használt terméket és átadtam neki. És hányszor sírtak, hogy inkább mégis ráfizetne...Azért az komoly, hogy 2004 óta vagyok újonc :)
-
rovar1
csendes tag
válasz bullseye #5458 üzenetére
A cserepéldány felkutatása beszólásnak jó, mert kiugrasztja a megélhetési garanciázók egy részét, de nem tudom szabad-e használt terméket ilyenkor, újként eladni...
Természetesen ez a legvégső megoldás és csakis a tenyérbemászó ügyfeleknél van ez és persze semmi esetre sem adom el újnak a használt terméket. (nem nézek senkit hülyének). Ő adott javításra egy használt terméket, neki kutya kötelessége elfogadni egy tökugyanolyan használt KIFOGÁSTALANUL működő terméket. /típus, márka...stb/
egyébként extrán zárójelben kérdezem tőletek boltosoktől,hogy gari raktárra ki mennyit különít el (nálam üzletenkét több százezer), de mindennek van határa. Mondom mindezt annak ellenére, hogy nálam az ügyfél s***e ki van nyalva, és eddig pénzt, energiát, szabadidőt nem kímélve minden problémára tudtunk megoldást kínálni, hiszem mi boltosok ezért vagyunk. Ézért választanak az igényesebbek minket és nem a tacskót.
Azért az komoly, hogy 2004 óta vagyok újonc :)
-
rovar1
csendes tag
válasz pajinka #5519 üzenetére
elnézést az Offért!
Te biztosan nem vagy boltos!olvasd el kérlek a többi részt is! erre csak annyit tudok írni,hogy itt van a kutya elásva:
tehát megy a szőrözés vagy inkább a sz@rozás, hogy legyen egy kis pénze a hátizsákosnak dj bobó koncertre. Márpedig neki csak és kizárólag az a típusú készülék felel meg természetesen mikor már kiderült,hogy az általa hozott garanciális termék már nem javítható. No tehát ilyenkor lép életbe,hogy bezony én beszerzem a föld alól is azt a terméket, nyilván csak használtban tudom beszerezni - hiszen Ő ragaszkodott görcsösen eme termékhez oly nagyon .
Összefoglalva kap egy olyan terméket, ami tök ugyan az, amit ő akart mégcsak nincs is javítva - használtnak használt- és a garancia természetesen tovább él. Csak és kizárólag annyi változás történt, hogy termék S/N száma megváltozott.
Hol itt a probléma???!!!! Hogy nem lesz pénzmag a hétvégére... ugyan már
(azt azért még megjegyezném, hogy nagyon ritka volt amíg ide eljutottunk)Azért az komoly, hogy 2004 óta vagyok újonc :)
-
rovar1
csendes tag
Harmadik generációs kereskedő vagyok, ezt tanították már a nagyszülők is,ebben nőttem fel és nem tudok nemet mondani egy vásárlónak,még leltárkor sem.
DE!
abszolút megértem azon kollégákat, akik kiírják,hogy leltár miatt ZÁRVA és ebből adódik, hogy nincs kiszolgálás. Egyébként miért is legyen zárva az ajtó?! Ez a felvetés teljesen értelmetlen. (Ha az ajtó tárva nyitva és egy celluxra rá van bittyesztve,hogy "leltár" , én már ebből is következtetek arra hogy - a későbbi üzletmenet zavartalan működése érdekében - most nincs kiszolgálás)Shadows kolléga pedig biztosan poénnak szánta a beszólást, amit a vevő nem értett.
Azért az komoly, hogy 2004 óta vagyok újonc :)
-
rovar1
csendes tag
válasz Skynet258 #5664 üzenetére
azon a bizonyos decemberi szezonban anno, szuper lehetőségként mi is a könnyebb utat választottuk (értsd: pcx, lga775... elmagyarázása helyett) és a szgépek új generációjaként tüntettük fel a gépeinket. Nem tagadom elhangzott párszor nálunk is a "P5" kifejezés , mindenféle hátsó szándék nélkül
Azért az komoly, hogy 2004 óta vagyok újonc :)
-
rovar1
csendes tag
igen tudom sokszor elég lehetetlen dolgokat várnak el, de azért ha sikerül jó kapcsolatot kialakítani. pl hozod az elvárt db-számot. utána tényleg partnerként kezelnek és tetemes előnyre tehetsz szert a konkurenciával szemben. nálunk eddig csak két márkával sikerült ezt elérni.
Azért az komoly, hogy 2004 óta vagyok újonc :)
-
rovar1
csendes tag
egy kis segítségre szorulok
vmelyik hyperszuper üzlet meghírdetett egy fényképezőt a következő szöveggel:
"+vista+mem kártya"
persze ötletem van, hogy mit akarnak mondani, de egy mezei felhasználó mit gondol mikor ezt végigolvassa?Azért az komoly, hogy 2004 óta vagyok újonc :)
-
rovar1
csendes tag
ja én is hasonlókra gondoltam
csak az a szomorú,hogy ebben a forumban olyan gyakran emlegetett fogy védők hol vannak???Na jó lehet ,hogy egy kicsit felfújom a dolgot
(felháborodásom oka,hogy a fentebb említett szerv megbirságolta a cégemet 100k-ra, mert az onlineshop-ban csak a reggelt vásárlók láthatták az árainkat. Ahelyett,hogy felhívtak volna minket "srácok ez így nem lesz jó" dumával, inkább írtak egy 4(!) oldalas levelet,hogy milyen törvényeket sértegetünk.Természetesen a törvénynek megfelelően jártak el,ez nem kétséges.)Azért az komoly, hogy 2004 óta vagyok újonc :)
-
rovar1
csendes tag
nem is értelek, de nem baj. Mit érdekel téged,hogy ki vesz fel hitelt, ez k**vára nem a te problémád, kockázatod. A főnököd - mert ezekután feltételezem, hogy nem a tied az üzlet - biztos megdícsér az üzletpolitikád miatt. Perszen nálam is volt már olyan eset,hogy elhajtottam de csak azért, mert féltem,hogy a bank felbontja a szerződést. Pl megtörtént eset, hogy ugyan az a személy, ugyan azon a héten két különböző munkáltatóival próbált felvenni hitelt. A másik, "karonfogva" hoztak be egy szerencsétlen, mert tartozott nekik. (utóbb kiderült)
Azért az komoly, hogy 2004 óta vagyok újonc :)
-
rovar1
csendes tag
nincs főnököm, viszont 11 állandó 8órás alkalmazottam igen.
Egyáltalán nem a felvetésemre válaszoltál, mindegy ez sem fontos. Azért egy-két dolog ami nagyon sántít:
"mikor elfogadtak egy hitelt a netes rendszeren, majd amikor a bank megkapta a papírokat visszadobta, hogy nem jó a munkáltatói, kérjen újat" - a bank ellenőrzi hogy a munkáltatói valós-e. A netes rendszerben be kell írni a munkahely elérhetőségét. (A mobilszám nem jó)
"a személyi igazolványa érvénytelen(régitípusút adott oda, mint kiderült volt már neki új)"
a régi típusúban belepecsételik,hogy érvénytelen illetve átlyukasztják és mindegyik típusúban benne van, hogy meddig érvényes.
Egy hiteligénylésnél a következőkre kell figyelned:
-okmányok érvényessége
-a lakcím és a közüzemi számla címegyezősége
-a munkáltatói helyesen legyen kitöltve
-olvasható másolatot készítesz
(-hogy teljesen be legyek védve még alá is iratom és néhány braziltól még egyéb okmányokat is elkérünk másolásra)a többi már rajtad múlik!
A béke legyen veled!
[ Szerkesztve ]
Azért az komoly, hogy 2004 óta vagyok újonc :)
-
rovar1
csendes tag
-
rovar1
csendes tag
pont ezt akartam válaszolni!nálunk már kétszer vitték el az (más -más) üzletből a gépeinket. A szomorú az volt,hogy egyik alkalommal a sulinetezős, számlázós, rakis gépet is elvitték. Alig akarták megengedni,hogy gyorsban mentsek vmit.
Egyébként mindkettőnek az lett az eredménye,hogy SEMMI, ugyanis és bebizonyíottuk -vagyis az ügyvéd-,hogy nem egyértelmű, hogy az ügyfél gépe vagy a cég gépe volt-e amit elvittek. Tudom elég gagyinak tűnik az érv, de jogilag megállta a helyét, ugyanis ott baszták el,hogy a jegyzőkönyvben egyik esetnél sem szerepelt,hogy pontosan honnan vitték el a gépeket, csak annyi hogy az x utca, y szám alatt található üzletből...Hallkan jegyzem meg,hogy akinek van affinitása az menjen el számteches igazságügyi szakértőnek, mindkettőnél igénybe vették a szolgáltatásaikat és nyomozási költségek között feltüntették iratismertetéskor. Hát ilyen könnyen ennyi pénzt nem kerestem soha, mint ők .értsd, azért mert megmondták,hogy mi található a hdd-n, és hogy melyik kiadó/forgalmazó/gyártót-t kell értesíteni kemény hatszámjegyű összeget kaptak.
Azért az komoly, hogy 2004 óta vagyok újonc :)
-
rovar1
csendes tag
nem volt célom a pánikkeltés.Mivel egyáltalán nem vagyok biztos benne. Amiben egészen biztos vagyok,hogy ez a piac nem olyan nagy, itt minden zsivány ismer minden zsiványt. És bizony tudom,hogy nem volt véletlen az összehangolt razzia.
...aztán lehet,hogy befizették a sok tízmillás büntit, vagy más néven futnak tovább és minden megy a régibe nemtom...
hétfőn hívd fel őket,hogy vannak-e. Én már rég nem hallottam róluk.Azért az komoly, hogy 2004 óta vagyok újonc :)
-
rovar1
csendes tag
válasz TheReMiXeR #6313 üzenetére
a vidéki üzletünkben volt egy öreg muki, aki az unokájának vitte a lemezeket. De mire a bolthoz ért, mindig elfogyott a pénze -az a komoly pár száz forint - sztem eltintázta, mert én csak illuminált állapotban találkoztam vele.
Az összeget mindig felírtuk, aztán mikor már több ezer forintra rúgott a tartozása, beállított egy kisméretű festménnyel, mivel a felesége festegetaztán ki tudja, lehet hogy egy Márffy Ödön -re cserélhetem pár év múlva
Azért az komoly, hogy 2004 óta vagyok újonc :)
-
rovar1
csendes tag
igen ám csak sokan még a tavalyi noti v lcd tv hiteleket nyögik. Na az ilyeneknek próbálj meg eladni enermax tápot (kontra mercury).
Ezt be kell ismerni, az igényes vevőből sajnos egyre kevesebb van. A probléma nemcsak szociális, inkább makrogazdasági. Egy időre most a gatyi lesz a tuti biznisz! (bár ne legyen igazam)Azért az komoly, hogy 2004 óta vagyok újonc :)
-
rovar1
csendes tag
ugyan már!Ezek az előnyök,mind csak plussz. Nem ez a hab a tortán.Hányszor tetted már fel a kérdést magadban, honnan a rákfenéből szerzi ez a cuccost,hogy ilyen áron tudja adni. /Aki tulajdonos az érteni fogja/ Nekik mindenképpen meglesz az a bizonyos 20%,mert itt régen nem a haszonkulcsról szól az egész történet.
multik detto, csak nagyban és soha nem jutnak el oda, mint a mistral.Végigcsináltam!Azért az komoly, hogy 2004 óta vagyok újonc :)
-
rovar1
csendes tag
válasz TheReMiXeR #6360 üzenetére
Lehet már írtam.Egyik vidéki üzletünk. Ügyfél bejön lista a kézbe, depo, mindenhonnan a kiollózva a legjobb ár.
Mi vmivel több,mint 10%-al hoztuk volna drágábban. De elmondtam,hogy a garanciával és postaköltséggel az árkülönbség zsugorodni fog.Ember nem érti és megrendelgeti a weben.
1 hónapon belül felkeresett,hogy nem vinnénk-e vissza gariztatni a vga-ját, mert mi úgyis naponta járunk pesten. Persze,hogy nem vittük el neki és mi voltunk a szemetek.Azért az komoly, hogy 2004 óta vagyok újonc :)
-
rovar1
csendes tag
az utóbbi időben nem válogathattunk, ezért mindent elvállaltunk. Ha a gép koszos volt még akkor is. Az ügyféllel közöltük, -akár telefonon, akár a helyszínen- hogy a tisztítás portalanítás 2-3e. szélsőséges esetekben akár 6ezer forint.
Egy márkaszervízbe kérték haveromtól ugyanezt, ha nem mossa le a kocsit a kuton 900forintért, ők is lemoshatják, de az már 5ezer lesz
Azért az komoly, hogy 2004 óta vagyok újonc :)
-
rovar1
csendes tag
ha vkinek van ötlete,hogy elfekvő árukészletemet hol tudnám pénzé tenni az legyen szíves írjon egy mailt. Illetve az is írjon, akit nagyon kedvező áron érdekelne egy ilyen lehetőség.
Azért az komoly, hogy 2004 óta vagyok újonc :)
-
rovar1
csendes tag
Sziasztok!
a pixmaniahoz hasonló nemzetközi céget keresek.
ha érdekel az üzlet keress meg privátban.
(igen tudom újonc vagyok...2004 óta, már egy pár számtech nagykert és kis üzletet elfogyasztottam)Azért az komoly, hogy 2004 óta vagyok újonc :)
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- iPhone topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Marvel Snap
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs