Új hozzászólás Aktív témák

  • Callmaster

    tag

    válasz Vangelis #20098 üzenetére

    Emberi figyelmetlenség. Nyilván egy ember megnyilvánulásából is megítélhetünk 1 céget( tévesen is).
    Nálam hasonló eset volt tavaly. Internetet akartam hosszabbítani (lejárt volna a hűségidő), személyesen bementem egy T pontba és aláírtam újabb 1 évet majd hazamentem mintha minden rendben lenne.
    2 nappal később megnéztem a My T-home-ban és azt látom hogy nem változott a hűségidő lejárati dátuma. Felhívtam őket elmondtam mi a problémám, akivel beszéltem kolleginával rábeszélt hogy rendeljek hozzá egy olcsóbb és költséghatékonyabb telefon szolgáltatást is.
    Rögzítette az új díjcsomagot, majd mondta hogy nemsokára látni is fogom a szolgáltatások között. Megint csak később tudtam megnézni, pontosan másnap.
    Valóban fent volt az új telefon díjcsomag, de az internet változatlanul, sőt addigra már lejárt hűséggel virított.
    Megint felhívtam őket( másodjára), egy sráccal beszéltem és kulturáltan tudtára adtam hogy legyen olyan jó és nyomjon már a rendszerben plusz 1 évet az internetre....:)
    Ő is ugyanazt mondta hogy majd látni fogom..
    Nem hagytam magam és az előbbi esetből kiindulva mondtam hogy várjuk már meg azt a "látni fogom"-t.
    Kb 2 perc vonaltartás után meg is jelent az újabb 1 év.
    Reakció: Gratulálok :C :C

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák