Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz zoli62 #40833 üzenetére

    példa; telefonon igényeltem anno a t-home szolgáltatásait, a bekötés megtörtént, a szerződést postai úton küldték ki, amit aláírva visszaküldtem, de a kábeltelefonnal kapcsolatos adatlapot nem, ami így alapértelmezetten a legszigorúbb szabályok szerint kellett volna, hogy kezelve legyen - ez konkrétan szerepel is adott nyomtatványon -, titkos szám, nem jelenhet meg a telefonkönyvben...stb.
    ehhez képest, simán elérhetővé tették az online telefonkönyvben, amire csak akkor döbbentem rá, amikor jött a sok marketinges hívás, és forrásnak azt adták meg.
    telefonon megpanaszoltam, kivizsgálták és igazat is adtak, törölték az online telefonkönyvből az adataimat, de már késő volt, addigra rengeteg cég megkapta/lementette az online telefonkönyv adatbázisát, sok idő eltelt, mire mindenhonnan töröltettem.
    nem akarok belemenni, hogy a szolgáltatók anyagi vagy milyen egyéb érdekeltségből merik esetlegesen megkockáztatni, hogy nem az előfizető nyilatkozata szerint kezelik a kapcsolódó adatokat, de legalábbis nem várják meg a szükséges nyilatkozatot...
    részemről okafogyottá vált a dolog, azóta már megszüntettem minden vezetékes előfizetésemet a szolgáltatónál, de nem ez volt az egyetlen ilyen ügyviteli probléma a részükről...

Új hozzászólás Aktív témák