- Adobe Photoshop
- Mesterséges intelligencia topik
- Linux kezdőknek
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Milyen program, ami...?
- Windows 11
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Snoop-y
veterán
Szia,
Sejtettem ,hogy elmegyünk ilyen irányba. A több ezer hibabejelentés ami érkezik nem oldódik meg csak úgy és nem minden központi hiba.Azt végképp nem az ügyintéző dönti el, hogy mikor migrálnak lefelé.Bevizsgálják a vonalat és ha nem javítható a hiba akkor figyelembe veszik a megrendelés óta megváltozhatott paramétereket ( pl DSLAM kapacitás) és annak függvényében ajánlanak fel migrációt ami természetesen nem abból áll, hogy az U8-as vonalat fizeted de U1-ben vagy.
Továbbra is azt mondom, hogy technikai és egyéb információt lehet kérni a fórumon de konkrétan hibát vizsgáltatni / bejelenteni nem.Értsétek meg végre ezeknek a folyamatoknak komoly háttere van.Pl ügyféladatok nem kerülhetnek harmadik fél kezébe( jelen esetben PH fórum üzemeltetés ) nem tárolódhatnak harmadik fél által üzemeltetett rendszeren. Ez nem meghírdetett felület nincs 24 órás ügyfélszolgálat nem visszakereshető mikor ki vette fel a bejelentést.Ha neadjisten bármi panaszra fut mi alapján vizsgálom meg?New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Dell Latitude 3310, 13,3" HD Kijelző, I5-8265U CPU, 8GB RAM, 256GB SSD, WIN 10/11
- GameBoy Advanced SP (AGS-001) + Final Fantasy V és némi ajándék.
- Samsung Galaxy TAB A8 /// Szinte ÚJ // Számla + GARANCIA
- Acer játékra is,15,6", FullHD,6.gen.core i7,GT940 4!!/6GB VGA,8GB Ram,SSD+HDD,jó akku
- Dell Latitude E7470 - i7 6600U / 8-16GB RAM - számla, 6 hó garancia
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen