-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
TannerHUN
aktív tag
válasz ladlac #47468 üzenetére
Szia!
A Telekom oldalon lépj be, nézd meg a részletes forgalmi adatoknál, hogy a hiba ott van-e. Nekem mikor szakadt, akkor minden egyes hálózaton töltött időnél fel volt tüntetve az adatmennyiség is. Ez alapján tudod jelenteni, ha látszódik. Nekem is ezt mondták először, hogy nem látszódik a központban a hiba, de sorozatban jelentettem be a hibákat. Sőt még volt logom, screenshotom és videóm is róla. Szerintem nem árt, ha Te is készítesz ilyeneket. Nálam is ugyan ez volt a probléma, csak nekem új IP osztott, közben pedig lehetett használni pl a TeamSpeak szoftvert, mert az nem szakadt meg. Valakinél pl az IPTV is megy a szakadás mellett. Végül is kijött a szerelő és látta, hogy a hiba tényleg létezik.
[ Szerkesztve ]
TannerHUN felhasználónak 7 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! (PH megbízhatóság)
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen