-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
AnonymusX
senior tag
válasz updog #155599 üzenetére
Annyi hiba van az androidos boxszal, hogy aki veszi a fáradságot és bejelenti hibára és nem engedi lezárni a hibajegyet addig, amíg valóban meg nem oldódik a hiba, annak van jogszabályok adta lehetősége felmondani a szolgáltatást.
Vagy megpróbálhatod kiharcolni a régi IPTV-s megoldást.
Az SMS-ekre meg kérdezz rá a 1414-en, hogy miért küldözgetik, élj panasszal, illetve azt is érdemes ellenőrizni, hogy valóban a Telekomtól jön-e az SMS.
[ Szerkesztve ]
-
snyper990
őstag
válasz updog #155599 üzenetére
„frissítéskor még több”
A régi box gyorsabban frissült? Telefonodon mennyi idő egy firmware-frissítés?Milyen az internetcsomagod és melyik típusú box van nálad? Nálam 150/50 optika és régebbi, AV csatlakozós SDMC box van. Áram alá helyezéstől 55 másodperc múlva megy az adás, képpel-hanggal, 10 másodperccel később pedig bejön a teljes funkcionalitású EPG. Lehet, hogy nálad nem stimmel valami a rendszerrel, a +1 perc EPG-betöltés alapján.
Lehet, hogy én vagyok régimódi, de nekem 1 perc belefér, hogy megvárjam, amíg egy komplexebb, nagyobb funkcionalitású rendszer feláll. Ha valamit nézni akarok, számolok ezzel és legalább ennyivel hamarabb kapcsolom be a boxot. 1 perc meg tökéletes arra, hogy az ember igyon egy pohár vizet a konyhában#155604 Díjnet-Telekom vonatkozásában lehet valami zavar az erőben. Elég gyorsan visszaigazolták a T-s regisztrációt a Díjnettől, mikor nagymamám előfizetését regisztráltam, viszont nem jelentek meg a számlák a Díjneten, csak a Telekom felületén. T-s Chaten rákérdeztem, hogy mi a helyzet, azt írta az ügyfélszolgálatos, hogy a Díjnetet keressem a hibával. Írtam a Díjnetnek, visszaírtak, hogy a Telekom hibája.👍🏻 Viszont valami történt a háttérben, mert azóta megjelent a Díjneten az új számla, amit természetesen már befizettem a Telekom oldalán, de kapom az értesítőket, hogy le fog járni a fizetési határidő... Szóval ennek még utána kell járnom, hogy ilyenkor mi van
[ Szerkesztve ]
-
patrikcoc
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Apple iPad Pro 12.9 2022 128GB, asztroszürke (GPS, Paperlike tok +fólia): iCentre gari 2027.02.23-ig
- Precision 5540 15.6" FHD IPS i7-9850H T1000 16GB 512GB NVMe magyarított vbill gar
- Playstation 5 lemezes (2DB kontroller)
- PlayStation 5 Slim (disc, Alza gari 2026.01.10-ig) + kiegészítők
- Ubisoft Avatar Frontiers of Pandora (PS5) - Limited Edition (bontatlan, fóliás)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen