Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kobe

    veterán

    válasz petne #2326 üzenetére

    értem én csak a honlapon jó szokáshoz híven erről nem sok mindent találtam, így nem tudtam hogy ingyé hónap van vagy csak lemondási időre vonatkozik.
    Azt hogy mivan az új előfizetéssel és a régivel én sem tudom :) Szerintem szimpla csomagváltás, mivel minden ugyanaz maradt, csak uj szolgáltatások jöttek mellé...szerintük nem tudom mi volt ez, de van egy olyan érzésem, hogy akkor sem engednének 2 forintot sem

    Azt tudom, hogy 5 éve internetelőfizetők vagyunk a T nél, nem is az olcsójános fajta, mert hosszabbítottunk internetnél is és csomagot is csa felfele váltottunk, msot is maximum van, azt tudom hogy a hűségidő lejárat után kötöttem új szerződést nemcsak netre hanem tvre telefonra, azt tudom, hogy szeptember 30-a és október 22 között a nyílvántartásukban is szerepel a több ! ! ! hibabejelentés, és azt tudom, hogy a válaszlevélben arra hivatkoztak hogy az előző 6 hónapban nem volt befizetés, ezért nem vagyok jogosult jóváírást kérni, hiába volt bináris a szolgáltatás - hol ment hol nem....holott ugye a szolgáltatás csomag alapján nekem kurvára úgy tűnik hogy ne akarják már kifizettetni velem a teljes havidíjat ha ők is elismerték, hogy 22 napon problémásan üzemelt

    nekem az 5 év előfizetés valahogy azt sejteti hogy az elmúlt 6 hónapban igenis volt befizetés, még ha csomagot is váltottam....ügyfélszolgálaton a csaj ugyan egyetértő volt, elkérte telefonos elérhetőségem, bár ebben nem hiszek (kb 5 hibabejelentést tettem, 5x kérték el, egyszer sem kerestek rajta) így várhatok megint a levélre....aztán ahogy nézem okt 22 és nov 14 között majd egy hónap eltelt, decemberre emg is jön a határozat az októberi hibáról, szép kis rendszer

Új hozzászólás Aktív témák