- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
- Opera böngésző
- Amazon
- Facebook és Messenger
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Synology NAS
- Windows 11
-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kobe
veterán
értem én csak a honlapon jó szokáshoz híven erről nem sok mindent találtam, így nem tudtam hogy ingyé hónap van vagy csak lemondási időre vonatkozik.
Azt hogy mivan az új előfizetéssel és a régivel én sem tudom Szerintem szimpla csomagváltás, mivel minden ugyanaz maradt, csak uj szolgáltatások jöttek mellé...szerintük nem tudom mi volt ez, de van egy olyan érzésem, hogy akkor sem engednének 2 forintot semAzt tudom, hogy 5 éve internetelőfizetők vagyunk a T nél, nem is az olcsójános fajta, mert hosszabbítottunk internetnél is és csomagot is csa felfele váltottunk, msot is maximum van, azt tudom hogy a hűségidő lejárat után kötöttem új szerződést nemcsak netre hanem tvre telefonra, azt tudom, hogy szeptember 30-a és október 22 között a nyílvántartásukban is szerepel a több ! ! ! hibabejelentés, és azt tudom, hogy a válaszlevélben arra hivatkoztak hogy az előző 6 hónapban nem volt befizetés, ezért nem vagyok jogosult jóváírást kérni, hiába volt bináris a szolgáltatás - hol ment hol nem....holott ugye a szolgáltatás csomag alapján nekem kurvára úgy tűnik hogy ne akarják már kifizettetni velem a teljes havidíjat ha ők is elismerték, hogy 22 napon problémásan üzemelt
nekem az 5 év előfizetés valahogy azt sejteti hogy az elmúlt 6 hónapban igenis volt befizetés, még ha csomagot is váltottam....ügyfélszolgálaton a csaj ugyan egyetértő volt, elkérte telefonos elérhetőségem, bár ebben nem hiszek (kb 5 hibabejelentést tettem, 5x kérték el, egyszer sem kerestek rajta) így várhatok megint a levélre....aztán ahogy nézem okt 22 és nov 14 között majd egy hónap eltelt, decemberre emg is jön a határozat az októberi hibáról, szép kis rendszer
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Politika
- Óvodások homokozója
- Empire of the Ants - Az év végétől építhetünk saját hangyabirodalmat
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Logitech Z906
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen notebookot vegyek?
- Elektromos autók - motorok
- OLED TV topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen