Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kobe

    veterán

    válasz petne #2333 üzenetére

    az egy dolog, csak elég érdekes az a rendszer ahol az 5ödik reklamációra sem képesek érdemben és logikusan foglalkozni a problémával. Ráadásul egy elég vicces indoklást tettek, az ÁSZF 14.1.2.2 es pontját idézték

    ennek lényege hogy a jóváírást a megelőző hat hónap átlagdíjából számolják és az alapján ítéli meg.
    Na most ez sarkítva nekem azt jelenti, hogy ha valaki megköti a szerződést, és teszem azt hónapokig nem működik amit megrendelt, akkor fizess te barom, aztán majd félév után pofázhatsz és reklamálhatsz ? vagy mi a halál ? ez azért elég balkáni felfogás

    Én szolgáltatáscsomagot rendeltem, tv-internet-telefon....ebből az internet 1 hétig rossz csomagra volt állítva kb....miért fizessek akkor napokig a drágább csomagért ? a telefon 22 napig nem működött rendesen, ezek mind részei a szolgáltatáscsomagnak - hiszen ők is így kínálják, nem 3 számlát küldenek, hanem 1et, akkor miért is volt nehéz logikusan végiggondolni a reklamációm ?
    azt meg még meg sem említettem nekik, hogy a net ingadozik és a kelleténél többször szakad, a set top box meg indítás után sokszor behülyül, ha a menüt hívod elő vagy csatornát lapoznál, nekiáll egy random csatornát felvenni meg hasonló....

Új hozzászólás Aktív témák