Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • C0d3r

    addikt

    válasz rii #40347 üzenetére

    T-Partnerrel most van egy jó sztorim.
    Tavaly augusztus végén költöztünk, szeptember 2-án leadtam az optikához használt Huawei HG850a ONT-t, T-Partner üzletbe vittem. Átvették, és adtak róla "Átadás-átvételi adatlap távközlési eszközhöz" nevű nyomtatványt. Erre meg most 12-én kiszámláztak 20.000 Ft-ot "Optikai végberendezés átalánykártérítés" címen. Jó fejek, nem? :)
    13-án beszéltem ügyintézővel, adott mail címet ahova küldtem panaszt + képet a kapott nyomtatványról. Ma ismét hívtam őket, bár tudtam hogy 30 napjuk van, de biztos ami biztos rákérdezek elindult-e a folyamat (de jól tettem, várhattam volna...). A rendszerben semmi nyomát nem látják a panaszomnak, mailnek se híre se hamva. :))
    Telekom cég, de egy mailt nem képesek előkeríteni, hát mit várhatok egy kézzel fogható eszköz esetén?

    Mindenesetre mókás, kíváncsi vagyok mi lesz ebből.
    Mellékes, hogy 3 hónap kellett mire helyesen be tudták állítani a számlázási rendszert, októberi számlában még mindig számlázták a régi szolgáltatásokat, amik augusztus végével megszűntek...
    Szolgáltatás minőségével nincs gondom, de az ilyen ügyintézésektől az Isten óvjon mindenkit.
    Hihetetlen ez a mértékű trehányság, nemtörődömség, pláne egy ekkora cégnél. Se szó, se beszéd, ráverik a kártérítést az ügyfélre. Persze a végén úgyis elintézik egy sajnáljukkal...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák