Új hozzászólás Aktív témák

  • Daniel911

    csendes tag

    válasz HIJ #14853 üzenetére

    Hali!

    Ez így még jó is lenne. Egyébként benntről modem reseten, zavar keresésen, meg jogosultságbeli problémákon kívül nem tudnak mást tenni. Ha vettek fel róla hibajegyet, akkor meg fognak keresni. Lehet reset után vizsgálják a modem működését, beteszik a "megfigyelőbe". Egyébként most a dssnr is javult kb 3-4 dB-t, ami sokat jelent. Sokszor sokan azt hiszik, ha egyből nem ugranak egy hibára, akkor nem is törődnek vele, közben lehet, hogy a hálózaton, vagy szoftverben kell babrálni, hogy jó legyen. De ha gond van, jelenteni kell a központnak.
    Az egyik ismerősömnél voltam vendégségben, elment az áram, mondom neki, kérdezze meg a szomszédot, nála mi a helyzet. Nála sem volt. Mondom ismerősnek, szóljon be az EON-nak, azt jönnek. Erre Ő:
    " Áhh, már biztos szólt más.". Így esett meg, hogy a fél faluban nem volt 15 órán keresztül áram, mert egymásra vártak.

    Ha gond van, jelezni kell, így javul a hálózat is, és stabilabb lesz a szolgáltatás.
    Egyébként a netes hibánál könnyű összefüggést találni, hogy területi-e a hiba, vagy csak egy modemet érint (oda-vissza kommunikáció miatt látszik bennt, hogy mit csinál a modem), de egy digitális hibát nehezebb megtalálni a szerelőknek is, ha pl egy 600m-es utcát érint, és csak az utca végéből jelenti 1 ember.

    Nagy az Isten állatkertje, és egyre biztosabb vagyok benne, hogy nincs kerítés.

Új hozzászólás Aktív témák