- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
- Direct One (műholdas és online TV)
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Milyen routert?
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- DIGI kábel TV
- C# programozás
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jakuu
őstag
Veszíteni. Az akkugyártás csak egy elterelés. A lobbysták elkezték tevékenységeiket, hogy az USA se kerüljön hátrányos helyzetbe. Már elkezdődött a kínai E-Autók-ra kivetett 30%-os büntetővámmal.
Persze jobb lenne az akkumulátorgyárak nem nálunk lennének, de az tény megint a kisemberek járnak rosszul, mert annyival drágábban fognak autóhoz jutni.
Bár remélem igaz a pár napos hír, hogy a Dél-Koreaiak áttörést értek el a hidrogén-hajtású motoroknál.„Ez a módszer olyan előkeveréses égést alkalmaz, ami ultrakönnyű égést tesz lehetővé, és nagy előnye, hogy nincs szivattyúzásból eredő veszteség, hiszen a teljesítményt a befecskendezett üzemanyag mennyisége szabályozza – a beszívott levegő fojtása nélkül” – áll a tanulmányban. A szívócsőben ráadásul nincs hidrogéngáz, így nem fordulhat elő visszagyulladás, ami gyakori a hidrogénüzemű motoroknál. Az alacsonyabb hőmérsékleten történő égés pedig alacsony nitrogén-oxid-kibocsátást és jó termikus hatásfokot eredményez.
Az újonnan kifejlesztett hidrogénmotorral a benzinmotorokhoz képest 98 százalékkal csökkenthető a szén-dioxid- és 90 százalékkal a finompor-kibocsátás. Az eredmény teljes mértékben megfelel az Európai Unió nulla károsanyag-kibocsátású autókra vonatkozó előírásainak"[ Szerkesztve ]
-
veterán
Ha nem nyomnák ezerrel az E autót, nem adnának támogatásokat, illetve az idióta Euro szabályozással nem lehetetlenítenék el a belső égésű autókat akkor a kutyának nem kellenének az e autók. (pontosabban egy nagyon szűk rétegnek)
Jelenleg még az összes E kocsi egy beta fázisban lévő tákolmány és az emberek nem hiába nem kaptak rájuk maguktól.Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
Dißnäëß
veterán
Helyes.
A szilárdtest akksik lesznek még nagy durr ehhez, katalizátorként.. és azok is a küszöbön a nagyipari gyártáshoz. Remélem, a hidrogén-hype megáll a picsbe, senkinek nincs szüksége rendszerfüggni újra, a problematikus elôállításról és tárolásról nem is beszélve.
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
Shadowbull
addikt
"Németország 31,7% BEV, a hibridekkel együtt 37% (a kínaiak nagy része ebben nincs benne, velük együtt már 40% körül járhat)."
Németországban szeptembertől nincs állami támogatás EV-re céges vásárlás esetén, úgyhogy most rengetegen előrehozták a beszerzést. Szeptember csúnyán fog kinézni.
Mellesleg éves szinten 18,5% a BEV arany, a 40%-től igen messze van.
"jövő ilyenkorra már előzhetik a Mercedest és a BMW-t is."
Ami tulajdonképpen lényegtelen, nem ugyanabban a szegmensben működnek.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
Új hozzászólás Aktív témák
- Lenovo Legion 5 - Ryzen 5 6600H / 16GB RAM / 512GB SSD / RTX 3050 Ti / 15,6" FHD IPS 165Hz / Win11
- Lenovo Ideapad 5
- Dell 7010 DT (i5 3470, 6Gb DDR3 RAM, DVD, no ssd, no hdd)
- Logitech G923 kormány + pedál + váltó (PC-XBOX kompatibilis)
- Oneplus Nord Buds 2 Bluetooth TWS Vezetéknélküli Bontatlan fülhallgató
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen