Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Coolmat

    őstag

    válasz Maksifül #14964 üzenetére

    Szia!

    A logból jól látszik, hogy sűrűn megszakad a PPPOE kapcsolat, amit nem a routered kezdeményez (PPP INFO rcvd [LCP TermReq] ...). Nálam ilyet 24 óránként csinál (Invitel adsl), Tcom területen elvileg már nincs ez a 24 óránkénti bontás sem. Elég egyértelműnek tűnik, hogy a modemed vacakol, de azért leírom mit hogy állíts be a router webes felületén:
    Network - WAN - Connection type: PPPOE - user name/password amit a szolgáltatótól kaptál - secondary connection disabled- WAN connection mode: connect automatically - Advenced gombra kattints - MTU size: 1492

    Javaslom teszteld le a modemet ezzel a programmal a következő módon: dugd rá a gépedre közvetlenül a modemet, kapcsold ki a tűzfalad ha van, és indítsd el a letöltött programot. Amit figyelned kell: ADSL uptime (ha ez időnként nullázodik akkor kiesik a modem a szinkronból és szakad a vonal, ekkor kialszik a DSL led és elkezd újra villogni mikor megpróbál újraszinkronizálni), FEC, CRC és HEC errors (ha bődületesen nagy számok vannak mellette az már baj), ill a noise margin grafikonján mennyire ingadozik az érték (túl nagy kiugrások instabil vonalat és szakadást eredményezhetnek). Ha teheted linkelj be ide vagy pm-ben egy képet pár óra futás után (amit lehetőleg csúcsidőben végezz el). Ha valami turpisság van, akkor kérjél modemcserét a szolgáltatótól (ha szerencséd van már az újabb fekete T1-es verziót kapsz), vagy a fentebb linkelt TP-Link modembe invesztálj.

Új hozzászólás Aktív témák