- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Sweet.tv - internetes TV
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- Még több AI-t hozna a Windowsba a Microsoft
- Python programozás
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- JavaScript topic
- Max
- ASUS routerek
- DIGI internet
-
IT café
TP-Link WR1043ND - N450 router
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pr3s
aktív tag
válasz Intruder2k5 #48578 üzenetére
Számtech boltban dolgoztam éveket, ha olyan a hiba, hogy egyértelmű, bedugja az eladó, és nem megy, akkor általában értéktől függően cserélik a készüléket, ha nem, akkor az értékhatárba nem esett bele, amit az eladó bolt bevállalna, így megy a nagykerbe, és a gond itt kezdődik, mert minden nap nem megy a nagykerbe se ember se autó, így amikor útja van arra vagy jön áru onnan , akkor felkerül a nagykerhez, na ez akár lehet egy hét is a leadás dátumától, aztán a nagykerben szervizében sajnos sok a tesztelni, vagy javítani való, emiatt megint napokat ül a termék, aztán kiderül hogy rossz a termék, ha a gyártó megadja mi a teendő, akkor innentől jöhet akár a csere, vagy azonos termék beszerzése, ha nincs raktáron, ami megint pár nap, aztán persze megint nem küldenek egy eszközt vissza a boltba, tehát összegyűlik egy adag, amit érdemes kiküldeni, és ezután kerül vissza a boltba, elég szomorú, hogy ilyen a helyzet, véleményem szerint ehelyett jobb ha a szervizbe neked kell menni ami közel van hozzád, de ilyennel is szívtam már, elküldtem a tabletet (150km távra van, nem mentem el), kértem jelezzenek vissza ha megkapták a szervizesek, eltelt egy hét, semmi, próbálod hívni őket telefonon, automata kapcsol, de nem veszik fel, persze hallgatod a jó kis zenét orrvérzésig, meg idegbetegségig, aztán kidob a központ ezt eljátszod 20x, mire kapcsolnak valakit bármikor akarsz beszélni velük, mondják, hogy sok ilyen készülék van javításon, várjak türelemmel, mi is a nevem? mondom mi a nevem, hát neki ez nincs már a rendszerben, biztosan a szervizes kollégáknál van, várjak pár napot(előzetesen azt ígérték postával mindennel nem lesz több mint egy hét), vártam pár napot újra hívtam őket és kiderült, hogy nincs náluk a tabletem, na csomag kerestetés a postán, kiderült megkapták, felhívod őket, megint sokadjára eléred, és náluk nincs, mondom nekik ott van, de nincs, erre majd utánanéznek, felhívnak másnap, hogy a postázóban volt a csomag, és ne haragudjak, de most fognak hozzákezdeni , szóval 2 hétig szart se csináltak, és 1 hétről volt szó. aztán végül még ezután 5 munkanapra rá visszaért a termék hozzám, sose vegyetek MyAudio terméket.
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- Sweet.tv - internetes TV
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Intel GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Okos Otthon / Smart Home
- LEGO klub
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen