- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- SUSE Linux
- JavaScript topic
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
- Microsoft Excel topic
- Synology NAS
- Ubiquiti hálózati eszközök
- macOS PC-re
- Hálózati / IP kamera
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
Új hozzászólás Aktív témák
-
_seth_
veterán
Nem is tudom... Vauxhall matrinya? Vagy csak simán opel...
A kadett már a szerelőnél parkol... elkezdődött az átalakítás
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
dragonfx
veterán
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
fekeandras
őstag
yoo totyik
-
fekeandras
őstag
Magyarországon van már olyan AUDI 1.9TDI ami 400le felett van!!YOUTUBE: írd be ezt "audi 90 tdi vs" jó kis kocsi.Porsche,Subaru sti,Evo 8,Lambo,Merci brabus s600,Bmw M6 coupe nem ellenfél neki.
VW-AUDI TDI the power
-
VR6-Fan
veterán
válasz fekeandras #356 üzenetére
az a 400 ló erő kicsit túlzás.. bár az tény hogy jól megy
miért túlzás:
-mert 400 méteren "csak" 16sec körül megy
-annyival azért nem rajtolta le az STI-t
-meg a VW gyári csapatnak vannak (pontosabban a Seat-nak) ilyen 330-370 lovas verseny motorjaik, tovább még ők se jutottakdragonfx:nem ezt mondom ?, sőt nagyon 400 lovas dizel sincs 8 henger és 4 liter alatt, személy autóba, bár kamionba is inkább V12 és 5-6 liter.
[OFF]nem kell elolvasni:am meg kell a fenének a kocsijába fűstőlő teher autó motor, persze a akinek nincs komoly háttere az TDi tuningol és ez már baromira irritál VW-Audi körökben ha nem TDi-d van akkor sz@r vagy perssze a corrado-ba is meg a cabriokba is TDi kell[/OFF]
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
dragonfx
veterán
1.9es dízelből 400lovat nem lehet kihozni
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
fekeandras
őstag
Többet is ki lehetne hozni de akkor max 2-3verseny és motorgenerál.Amúgy a Szabó Feri 12 körül futja a 400métert Audi 90 Quattro 1.9TDi-vel,Sőt van több autó is ami 12-13s között tudja le ezt a távot.Nézzetek szét kicsit a neten.Vagy a tdituning.hu-n,krezydizel.hu-n,timeslip.hu-n stb...Széria autókról beszéltem (evo,sti,stb...) nem tuning olt példányokról.Azok nyilván jobbn mennek.
-
fekeandras
őstag
Ide ír a kemény mag:
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9086228&la=38640490?cmd=Article_showArticle&t=9086228&la=38640490
Jó arcok mind
A krézy honlapját máá nem találom
-
fekeandras
őstag
Most néztem vissza mit írtam.A helyesírásomon még volna mit javítani "hejesíró balynok" vagyok
-
fekeandras
őstag
Higgyetek a szemeteknek ha nekem nem
http://www.youtube.com/watch?v=yPJ_tVgE-bw
-
VR6-Fan
veterán
válasz fekeandras #362 üzenetére
fent leírtam hogy miért nem lehet kihozni, amúgy az imprezzás video végén mondják hogy 16,7-et ment.
olyan 270-300 lovas lehet és 500nm+
és ha tényleg 12-13sec-et menne akkor olyan minden egyes kilóra több mint fél lóerő jutna(lásd Der Renner VRT 2006-ban 620ló/697nm/és 1100kiló volt akkor tájt kicsivel 11sec fölött.)
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
fekeandras
őstag
Valamit félre értettél!De nagyon.16,7-et 400m-en a gyári széria Ibiza TDi Cupra is tud Előbb értem haza a V.Fly Balaton gyorsulási versenyről.Ott több dízel is megfutotta a 13s os időt.Jobbat mondok!Sógorom Golf 4 4Motion TDi-je /mai legjobbja 13,4s@159km/h célvonali 400méteren/ mindössze 0,4 másodpercel maradt le egy Impreza STi ről,és ilyen idővel is csak a kategória harmadik lett...Sejtheted hogy ment a többi dízel.Volt kint két 3as golf VR6,az eggyik ráadásul Syncro.Elég fatökű gyerekek voltak vele mert az autó tudott volna sokkal jobb időt is futni,csak ugye ahhoz meg kell tanulni profin rajtolni,jól váltani stb...Egyébként nemsokára Nyíregyházán lesz gyorsulási futam.Ott a saját szemeddel is megtekintheted mit mennek a dízelek.Vagy Kiskunlacházán,vagy a Ringen,bár az csak 1/8 mérföld.Megyek mert hulla fáradt vok.
www.dragracing.hu
mazsolázzatok!
-
VR6-Fan
veterán
válasz fekeandras #364 üzenetére
majd ha látok a 400 lóról dyno meteres videot...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
fekeandras
őstag
Mutass nekem egy összkerekes padot ma magyarországon.Megsugom nincs egy darab sem.Szabó Gergőék is külföldön mérik az autóikat (N-s Evo6 és egyéb finomságok).Elsőkerekes van több is.De az ratyi.Amúgy is,szerinted érdekel valakit a Dyno mérés?Egy dolog van minden felett: 402métert minél rővidebb idő alatt megtenni.Ennyi.Más nem fontos.Egyébként ne nekem higgy,nézd meg élőben a saját szemeddel!Lacháza nincs messze tőled.
Akkor mit mondassz a 2literes 500+ lóerós Fiesztára,vagy a szintén 2literes 600+ lóerős Civicre,az 400lórős 1,6literes 8szelepes X1/9-re,700+lovas Audikra?Nyilván szerinted 2000ccm-ből nem lehet kihozni ezt a teljesítményt(audi 2,6literes).Ezen én csak mosolygok.Ezek nem utcai autók.Mielőtt hülyeségeket írsz tájékozódj.Timeslip.hu-n töltsd le a videókat és nézd meg az időeredményeket.okos[ Szerkesztve ]
-
G@ben
addikt
válasz fekeandras #366 üzenetére
Csak megsúgom, hogy ezek benzines autók, a kétkedéssel fogadott meg dízel. Van egy kis különbség.
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
VR6-Fan
veterán
válasz fekeandras #366 üzenetére
kicsit túl regáltad asszem.
amiket te emlegetsz benzinesek. A benzinesek lóerejét "sokkal" könnyebb növelni, mivel a benzines technologia fejlettebb (még ha a dizelnek jobb is a hatás foka).
Hidd el mi is foglalkozunk pár éve autó építéssel láttam már ezt azt, láttam már 600lovas S2-est is olyan közelről amilyen közelről szerintem te még egy ideig nem fogsz(de ne szémélyeskedjünk..)
sőt láttam már 1,6 -es VTI civic-et 527pacival, jó azt csak videon én is, meg a japán tuning annyira nem is vonz..
amúgy persze a kordon másik végén minden szép és erős és általába az emberek mindent elhisznek, ez a baj ezzel az országgal, no mindegy.
Ezt a vitát nem itt kell folytatni, feleslegesen nem fogok tele szemetelni egy topikot se azért mert valaki kicsit elrugaszkodott a realitásoktól.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
fekeandras
őstag
Persze hogy azok.Sok jó dízel van nem kell őket leírni.Tessék ezen a versenyen pl egész nap csúszott a kuplung,ez a második rajtnál meg is látszik még így is jobbat ment mint az általad írt 16s.
http://www.youtube.com/watch?v=UU_k7W5uPcU
Pedig ez nehéz autó tele extrával ami nem éppen optimális egy gyorsulási versenyen,és nincs széttuningolva csak annyira hogy,könnyen vissza lehessen alakítani gyári állapotára.Mert hogy el lesz adva.Lehetne benne találni még legalább 100-120lóerőt.Ehhez képest pl a Tdi Tomi a Szami vagy a Maki autója kb 450-500kg-al vagy még többel könnyebb,és teljesítményben is többet tudnak mint ez.Azok alacsony 13s-tudnak sőt."Elrugaszkodott a realitásoktól?"Hát nem tudom...Ezek tények.Láthattad a saját szemeddel.97óta mióta legális ez a sport szervezőktől függetlenül majd minden versenyen ottvagyok,imádom ezt a sportágat.Sok emberrel ismerkedtem össze,kötődtek barátságok többekkel.Tapasztalatcsere dízel tuning terén.Stb...Az meg hogy az AMP milyen audikat épít pont nem érdekel.Nemzetközi szinten max átlagosak a magyar audik.Ne érts félre fantasztikus jó időket futnak,le a kalappal előttük!Főleg ha az anyagi forrást is szemügyre vesszük.De pont ez a jó a dízel tuningban.Relatív kis költséggel is lehet ütős autót építeni.A nagy füst:hát ezzel nem lehet mit tenni.Több teljesítményt csak több üzemanyag elégetésével lehet elérni.A benzines technológiát már nem nagyon lehet hova tovább fejleszteni,max finomítanak rajta és annyi.A dízelben még komoly lehetőségek vannak.Vittek már olyan golf-al ami a diffizár ellenére száraz aszfalton 3.ban még könnyen elforgatta a kerekeit.Azért az nem rossz egy minössze 1900ccm-s 13éves autótól.És ha nem nyomod 10-15%-al fogyaszt többet mind a széria állapotában.Melyik benzinessel tudod ezt megcsinálni?"Az emberek mindent elhisznek".Ha résztvettem több motor megépítésében is,csak tudom mit beszélek.Nem tegnap kezdtem a dízelezést.Erről ennyit.(Szólj a kálminak h töltse már fel a KOE videókat)
-
fekeandras
őstag
Pl vegyük alapul ezt:Veszel valami könnyű kasztnit (Lupo3L,Audi A2) csontra kidobálsz belőle mindent,Beleraksz egy 1.9TDi-t és fullra felhúzod.Lessz egy 700kg körüli (+-20Kg) autód.Ha csak 300Lóerősre építik a motort akkor is nagyon durva súly/lóerő arány jön ki.Jobb mint egy Porsche 911GT3.Ilyen autóval le lehet menni 13s alá is.Főleg összkerékkel.Símán menne 12,5s-öt.Símán.
-
fekeandras
őstag
Különben is amíg dupla v van az elején addig lesz.... hogy mi hajtja
-
Integra
titán
van itthon ilyen erős b16a, több is
és van r32 skyline is, ami 0.4 baron megesz szinte mindent... safe mode-ban.
nem lehet padra rárakni mert 1.8-on széttúr mindent
nem kell hogy vonzzon a japó tuning, elég pislogni mikor meglódulnak...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
VR6-Fan
veterán
azért az itthoni gyorsulási mezőnyt nem említeném egy napon egy német mezőnnyel
(mert miből áll az itthoni mezőny?: sok 400-500 lovas 1,9 TDI-ből( ), meg 1-2 benzinesből)
"1.8-on széttúr mindent" gondolom 0,8-as csak a turbo nyomás.
annyira nem vagyok hasra esve a japán autóktól (igen el kell ismerni nagyon precíz motorokat építenek), meg külömben is elég nekem haverom régi 1,8 16V hallgatnom amikor kiforgatja 9-10000-ig
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
dragonfx
veterán
Már alig várom hogy elkezdjétek rázni a nyálatokat a nissan GT-R-re.... ...de persze akkor már japán leszek nem hondás.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
VR6-Fan
veterán
válasz trassher #382 üzenetére
corrado alá problémás a 4x4 alá rakni, amúgy a forma szerintem a mai napig a legűtősebb(számomra) föleg az amerikás verzió
a corriba voltak a legjobb szerkezeti elemek (rövid váltó, és a 2,9-es motor (2,8-as nem volt)
amúgy meg részemről bárhol bármikor kettes golf (VRT motorral(VR6 turbo rövidítése), lehetőleg syncro mert az már nem kapar 170-nél)
sorry de én valahogy azt szeretem amikor max már 3000-nél megjön a nyomaték 80%-a.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz trassher #386 üzenetére
tetőre szokás tenni öket, azért a G60-as se kell leírni, elő írt szerviz 60e km-nként a töltő csere vagy legalább a felújítás, csak azt az emberek nem szokták betartani
ami durva hogy egy 190-200lovas G60-as egyes golf kasztniba megy úgy mint egy kopot VR6-os hosszú váltóval, mondjuk alsóbb tartományokba egy hajszálnyival jobb a VR6
szvsz azért itthon is lehet találni szép eladó corrikat, meg a VR6-nak is meg vannak a maga hibái elég rendesen, amik itthon ki is jönnek mert a jó magyar szerelők kidobálnak pár apró cuccot amit feleslegesnek vélnek.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
trassher
addikt
Ki kell fogni egy jót és jól bánni vele . Magyar szerelőkről nem tudok mit mondani. Gondolom aki nem ért hozzá az úgyis elbarmolja a kocsit.
A videóra csak ezt reagálnám[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
dokar
addikt
-
fekeandras
őstag
válasz trassher #386 üzenetére
Szerintem viszont a Corrado az eggyik legjobban sikerült típus a konszernen belül.Az meg sajnos a tulajok igénytelenségének tudható be hogy sok a leharcolt nem megfelelően szervizelt példány.De ezt a sablont gyártótól és típustól függetlenül minden sportosabb autóra rá lehetne húzni.A G60 sem rossz motor,szerintem.Barátomnak 1,5évig volt (télen ellopták) egy 2-es G60 Golfja és a kopó alkatrészeken kívül semmit sem kellett rajta cserélni.Igaz ő ritkán hajtotta,akkor is ésszel.
-
dokar
addikt
Egy kis érdekesség:
TOP10 0-300 km/h autók:
1. Bugatti Veyron 16.7sec
2. McLaren F1 22.0sec
3. Brabus Bullit 24.5sec
4. Ferrari 599 GTB 29.8sec
5. Mercedes SLR McLaren 30.8sec
6. Lamborghini Murcielago LP640 31.6sec
7. Ford GT 33.5sec
8. Porsche 997 Turbo 40.5sec
9. Chevrolet Corvette Z06 (MkII) 41.7sec
10. Aston Martin Vanquish S 57.0secextra - SEXRay
-
Integra
titán
tudom, de nem hiszem hogy számít.
ár, mindennapos felhasználhatóság vagy pedig alkalmazott technológia tekintetében meg pláne nem.bér kétség sem férhet hozzá, hogy felettébb csábító nyálcsorgató csodák szerepelnek a listában.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó