Új hozzászólás Aktív témák

  • Memora

    senior tag

    Nálam is nagyon leszerepelt a Vodafone a UPC átvétel után. Igaz, csak a TV szolgáltatásról van szó. A közszolgálatiakon kívül már kb: minden digitális vagy HD csatornát kivettek a "második" otthoni TV csatornakiosztásából (tényleg azt hiszik, hogy majd így fizetni fogom egy második kártya havidíját, hogy visszakapjam, amit elvettek?).
    A hibakezelésük meg vérlázító: ha nem tudják elérni telefonon az ügyfelet másnap (szigorúan olyan időpontban hívnak, amit kikötöttem, hogy nekem nem jó), akkor automatikusan javítottnak veszik a hibát, és lezárják a bejelentést! Ráadásul először (kb: 10 email bejelentést követően...) varázslatos módon, mindenféle telefonbeszélgetés nélkül kijavították a hibát (azaz visszajött egy eltűnt csatorna), majd pár nap múlva újra eltűnt, most már más van a helyén, így abból már 2 analóg is van... :((

    Ha véletlenül a (településünkön egyébként egészen kiváló) UPC netet is tönkrevágják, akkor mondjuk is le az egészet, úgy ahogy van...

    Fancy quote placeholder

Új hozzászólás Aktív témák