Új hozzászólás Aktív témák

  • LouiS22

    veterán

    válasz [w] #119975 üzenetére

    Én értettem elsőre is, hogy ez a problémád, de arra felhívnám a figyelmed, hogy a legtöbb szolgáltató üzletpolitikája az, hogy ha a user szeretne pénzt visszakapni, akkor azért dolgozzon meg ő. Hogy egy nagyon hétköznapi példát hozzak: éves szinten rengeteg háztartás tudna azon pénzt spórolni, ha átnézné, hogy jó számlacsomagban van-e a számlavezető bankjánál, biztosan jó-e telefon-előfizetése stb. stb.

    De fordítsuk meg: te vagy a szolgáltató, szorít a tulajdonosi elvárás, nyomasztanak a részvényesek (akik ugye pénzt szeretnének látni a befektetésükből): kiállnál és mondanád, hogy gyertek, b..tok hátsón, 72 órát túlléptük, fizetünk neked és semmi dolgod nincs vele? Nemes cselekedet lenne, talán az előfizetők díjaznák is - a board viszont biztosan nem és a nap végén már nem te lennél a cég első embere.

    [ Szerkesztve ]

    Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

Új hozzászólás Aktív témák