- ASUS routerek
- Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
- PHP programozás
- Hálózati / IP kamera
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Bittorrent topik
- Rendszergazda topic
-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
kali
legenda
válasz hommeros #82707 üzenetére
Biztos, hogy a szolgáltató általi belassításról van szó - értesítenek is? - és nem más, nálad vagy a szolgáltatói hálózaton adott technikai vagy egyéb oka van?
Nagyon sokan forgalmaznak itt havi több TB adatmennyiséget és semmi korlátozás nincs.
Én ugyan nem vagyok ilyen tekintetben nagy fogyasztó, de a 300 GB elérése már egyáltalán nem nehéz, viszont az első ilyen szolgáltató általi lassítást követően mennék át másik szolgáltatóhoz - elérhető itt minden más mérvadó (Telekom, Flip és DIGI), hűség meg már régen nincs -, már csak elvi okok miatt is.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz hommeros #82710 üzenetére
Kíváncsi lennék rá, hogy ezt mennyire védik így inkább sablonnal...
Ha nálam ilyen lenne, már holnap mondanám le, az biztos.
Igaz, nálam torrent például egyáltalán nincs, más módokon forgalmazok, ha esetleg átlépem a papíron adott korlátot, nem tudom, ezt mennyire veszik figyelembe. -
kali
legenda
válasz Dr. Romano #82716 üzenetére
Kábelen méred és a megfelelő feltételek mellett?
Kábelen bőven többet tud amúgy, wifi kapcsolaton meg 5 GHz-en simán átmegy a 150 Mbps, 2.4 GHz pedig közel annyi, ha ideális minden feltétel, de a wifi hasznos sebessége nem csak a szolgáltatós eszköztől, hanem a te ellenoldalidtól, a környezeti tényezőktől és a beállításoktól is függ.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
A DIGI más tészta, ők sokkal spórolósabbak, meg eleve nem arra rendezkedtek be teljességgel, még akkor sem tudtak boxot adni, amikor igényelve lett és szükség lett volna rá, de ezt nem feszegetem jobban, mert nem is ide való...
Amelyik szolgáltatónál eleve leginkább boxra/kártyára épül minden, ott egyszerűbb elhagyni az analógot, de idővel nem csak célszerű, hanem muszáj is lesz.
Az analóg kilövése által felszabadult kapacitás, bőven kárpótolhatja a szolgáltatót az eszközi és kapcsolódó egyéb kiadások tekintetében.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
Nálunk is csak 120/10 Mbps van, de az mindig jön maximummal - kicsivel felette -, még a legterheltebb időszakokban is.
Az sem borította meg, hogy most sokan otthonról dolgoznak...stb.
Igaz, elérhető a házban a UPC mellet a Flip, Telekom és DIGI is, így megoszlanak a szolgáltatók között az előfizetések.
A DIGI előfizetők panaszkodnak csak egy ideje, hogy nagyon gyenge lett a sebesség.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Lajosnagy17 #85336 üzenetére
Mindenki szeret jók keresni, de nem csak a DIGI számít megfelelő konkurenciának. (Szerencsére)
Thusor: A IV. kerületben megy maximumon, sőt, kicsivel felette, ahogy mindig is szokott.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz MadMancs #85874 üzenetére
A lényeg:
Connect Box: 5 GHz ac 1300 Mbps 3*3:3 MIMO
C1200: 5 GHz ac 867 Mbps 2*2:2 MIMO
A hasznos (mérhető) sebesség is nagyjából annyival több arányában a CB esetén, mint a kapcsolati.
A többi már a beállításokon (csatorna szélessége és értéke...stb.), ellenoldali eszközökön és a környezeten múlik.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz MadMancs #85879 üzenetére
Bírja az, de sok ellenoldali eszköz jobban ragaszkodik a 2.4 GHz sávhoz, pláne akkor, ha korábban is az volt használva, manuálisan kell átkapcsolni az 5 GHz-re.
Ezért sem javasolt például azonos SSID a két sávnak.
Az iPhone is szereti az 5 GHz sávot is, de sok telefonnál - és nem csak azoknál - javasolt a megfelelő csatorna manuális beállítása, ideális esetben a 36 - 48 tartományban, felette már nem csak indoor, hanem DFS és pláne TCP, amik már kérdésesek lehetnek, különös tekintettel az utóbbira.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz MadMancs #87569 üzenetére
Tudhat az, vannak eszközök, amik 4*4:4 MIMO képesek, akkor pedig csak önmagában az ac sebessége is lehet 1734 Mbps. (a gyakorlatban 4 * 433 Mbps)
Régen volt ilyen routerem például: [link] (azóta sok ilyen van, jobbak is)
Az általad linkelt wifi leírás nem teljesen követi a technika fejlődését.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz #75501312 #87646 üzenetére
Bármelyik, sőt, hagytál is ki hibalehetőséget, mert az ellenoldali eszközöd is okozhatja.
Ki-ki alapon lehet tesztelgetni, kizárni...stb.
Ha wifi kapcsolatról van szó, leginkább a router és/vagy az ellenoldali eszközök okozzák, illetve az azok közötti kapcsolat.
A felettem író miatt ugrott be, hogy kivéve persze, ha a néhány napja adott "központi hibáról" volt szó.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
Ha ezerrel fejlesztene a DIGI, itt nálunk is sokkal jobb lenne a helyzet az ő szempontjukból és talán kevesebb UPC, Telekom és Flip előfizető lenne...
2018. április 11-re volt kiírva nálunk, hogy a DIGI jön optikázni (LAN + koax kerül lecserélésre), már a házban is kitette a tájékoztatót a szolgáltató, hogy adott napon fog megtörténni, de nem fejlesztettek, azóta is csak a régebbi technológia kábelei lógnak a szekrényben.
Ennyit a nagy DIGI fejlesztésről, pedig itt aztán jó lenne, több tízemeletes, az előfizetők pedig panaszkodnak, hogy nem bírja a hálózat a terhelést, nem csak csúcsidőben, de még azon kívül is elég messze van a sebesség a névleges maximumtól és nem csak ebben mutatkozik meg a probléma.
Telekom és Flip optika van, az stabil, ahogy a UPC hálózatával sincs gond.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
A DIGI sajátja a hálózat a kezdetektől.
Persze, ha valamit nem jól csinál a DIGI, annak csak a konkurencia lehet az oka... Ja, nem, inkább a pénz hiánya például - irtózatos összegeket visz el a mobil, ami nem mostanság látszik megtérülni -, amit néha még maguktól a szolgáltató dolgozóitól is hallani akár. (Évekig voltam máshol DIGI előfizető, más téren is megtapasztaltam ezt, eszközök, anyagok...stb.)
Mindegy, nem ide való téma, el is engedem.
Gondolkodom pedig a váltáson, ha már ilyen sok lehetőség adott itt, mert bár nálunk nincs probléma a volt UPC hálózattal, de ahol igen, ott nem tetszik a Vodafone jelenlegi hozzáállása és nálam elvi okok is játszanak néha.
Igaz, olyanok mondták, hogy érdemes várni a Vodafone kapcsán, akik jobban rálátnak a dolgokra, ezért kíváncsi leszek, mit hoz a jövő... -
kali
legenda
Bő 4 éve lakunk a jelenlegi helyen, hiba miatt sosem kellett szerelőt hívni, de egyszer volt kint technikus, amikor a régi SD boxot új HD képesre cseréltettük, ő teljesen korrekt volt.
Jellemzően nem szoktam általánosítani, mert mindegy, hogy telefonos ügyfélszolgálatos, technikus...stb., minden területen lehet jót és rosszat kifogni, legyen szó szinte bármelyik cégről.
Az viszont nem tetszik, amikor egy nagyobb (területet és sok előfizetőt érintő) problémát nem a megfelelő módon kommunikál egy cég például a sajtóban, a Vodafone esetén meg szembesültem már ilyennel nem olyan régen.
Mivel itt nincs gond a szolgáltatás minőségével, mondhatnám, hogy nem foglalkoztat a fenti dolog, de ez nem igaz, elvi szinten aggályos azért.
Ettől függetlenül, azt rebesgetik, technikai és támogatási szinten is akar fejleszteni a Vodafone, miután sikerült megfelelő szinten a UPC integráció, remélem, valóban így lesz és mihamarabb. -
kali
legenda
válasz petne #101601 üzenetére
Szia,
Nem, nem minden áron akarják megtartani a meglévő ügyfeleket.
Az ügyintéző vagy nem akarta elmondani a kiszállítási címmel kapcsolatos mizéria okát, vagy tényleg nem tudta, de okkal tesznek így, ráadásul nem csak ők, más szolgáltatóknál is találkozhatsz a jelenséggel. -
kali
legenda
válasz petne #101628 üzenetére
Nem feltétlenül értelmetlen az, pont ezért él vele más szolgáltató is.
Sokszor volt rá példa, hogy bizonyos előfizetői adatokat megszerezve, részletre rendeltek tévét...stb., amit persze a tényleges előfizető már csak későn tudott meg, mert nem a szolgáltatási címre lett kérve a kiszállítás, ettől sokszorosan problémásabbá téve a kellemetlen ügyet.
Na ez megelőzhető, ha csak a szolgáltatási címre, vagy más módon biztosan beazonosítható, az előfizetőhöz megfelelően köthető címre történik szállítás. -
kali
legenda
válasz ggbuffon1897 #103656 üzenetére
Ha úgy csinálja a DIGI, mint nálunk, akkor nem csak a következő festésig, de még egy nagyobb átalakításig is jobb lehet a Vodafone
2018. áprilisában kiírta a házban a DIGI, hogy 11-én optikázás lesz, legyen nyitva az előtér...stb. Úgy is volt, de nem jöttek és azóta is csak koax + LAN kábelük lóg a szekrényben. -
kali
legenda
válasz vargalex #104531 üzenetére
Én is. Az előző lakásban még koax volt a Telekomtól,, de azon is rendben volt a net és az IPTV is.
Itt a Vodafone is jó, bár koax, de 5 éve használjuk és nincs okunk panaszra, nincsenek kiesések, de még csak szakadások sem, a TV is ok.
Azért váltunk, mert több mobilos előfizetésünk is van a Telekomnál és Magenta csomagban azonos árért sokszoros internetes sebességet kapunk optikán és több TV csatornát (a HD is több).
Ketten lakunk csak itt a feleségemmel, de jelenleg a feltöltési sebesség néha még így is szűk keresztmetszet, ha mind a ketten videokonferenciázunk munka közben és mellette még másra is használjuk a munkához a netet.
Optikán a Telekomos 1000/1000 net mellett nem lesz ilyen gond. (2000/2000 is lenne, de az már túlzás.)LouiS22: Igen, direkt vártam az új Telekomos boxra, hogy már azzal legyen rendelhető a csomag.
Jelenleg Horizon HD van, attól jobb, az tuti. -
kali
legenda
Reagáltak néhány napon belül, szolgáltatás lemondva, eszközök postán feladva.
Az 5 év alatt mondhatni nem is volt problémánk a szolgáltatással, mostanság is csak a feltöltési sebesség lett szűk keresztmetszet a home office keretében kibővült feladatok miatt (pedig csak ketten lakunk itt a feleségemmel), de a másik szolgáltató optikája, az 1000/1000 net azért egy külön világ az eddigiekhez képest. -
kali
legenda
Szia,
Telefonon nem lehetett elérni az ügyfélszolgálatot, online elindítva a folyamat, telefonon visszahívják a ügyfelet, úgy lemondva szóban a szolgáltatás, még azon a napon küldtek levelet a megadott e-mail címre, amelyben két dokumentum volt, az egyik arról szól, hogy az előfizetői jogviszony mikor szűnt meg - a bejelentés napján, az utolsó számlát is adott nappal bezárólag állítják ki -, továbbá az, hogy 3 munkanapon belül vissza kell juttatni a szolgáltatói eszközöket.
A másik dokumentum egy leírás a szolgáltatói eszközök postai úton történő visszajuttatásáról - ezt választottuk, mert bár üzletben is leadható, de így volt egyszerűbb -, részletesen leírva, hogy mely eszközöket és azok milyen tartozékait kell visszaadni, továbbá egy lista a megfelelő postákról és még hajtogatási rajz is a dobozról. A csomag feladása díjmentes. (A postán nagyon rendes volt a srác, összehajtogatta a dobozt, bele is tette az eszközöket, megcímezte, még az ügyfélszámot is ráírta, aztán átadta a feladási bizonylatot.) -
kali
legenda
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- MacBook Air Retina M1 13.3" - Late 2020 16GB/256GB SSD, 222 töltés, számlával, üzletből, garanciával
- LG OLED55C27LA 2 Év Gyári Garancia
- iPad 8th 32GB wifi dobozos megkímélt akku 94%
- Toshiba Tecra Z40-C, 14" HD Kijelző, I5-6200U, 8-16GB DDR3, 500GB HDD, WIN 10, Számla, garancia
- Lenovo Thinkpad X220, 12,5" HD Kijelző, I5-2540M, 8-16GB DDR3, 160GB HDD, WIN 10, Számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen