Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PrometheusX

    aktív tag

    válasz fokukac #109628 üzenetére

    Ezt elfelejtettem mondani: azzal indokolta a technikus a dolgot, hogy mivel nem elérhető a Vodafone TV eszköz, és nem kap frissítést, így biztonsági okokból letiltják a hálózatról. De szerintem is két hét nagyon kevés. Mi van ha 2-3 hétre elmész nyaralni, vagy el kell utaznod szimplán szükségszerűen? Minden egyes ilyen esetnél (rosszabb esetben) fél órát állsz majd sorban az ügyfélszolgálatnál hogy megint kiküldjenek valakit mert az ügyfélszolgálatos nem tudja a dolgát?

    Amúgy nekünk meg olyan problémánk van most hogy mióta bridge üzemmódba lett állítva az a csodaeszköz, nem jön be más mint a propagandaadók akarom mondani M1, M2, Duna, M4 Sport kb. Se RTL, se Comedy Central, semmi más. Fel kell majd hívnom őket hogy nézzenek rá a problémára vagy küldjenek ki valakit (szerencsére nem sok tévét nézünk).

    Illetve tudjátok hogy lehetséges-e az hogy ezt a Vodafone TV-t visszaadjuk, és helyette egy Media Card-ot kérjünk tőlünk? Olyan lakásból költöztünk ahol Digi volt Samsung Tizen operációs rendszerű tévén, és teljesen logikus volt a kezelhetősége. Itt viszont teljesen elvagyunk veszve, és a sebessége is elég rossz. Ha a jövő úgy hozza és lehetséges, megszabadulnánk ettől az eszköztől és valami stabilabbat használnánk.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák