-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
cocka
veterán
válasz TheHardOne #123212 üzenetére
hálózat, kiépítés, stabilitás, működés stb. valamikor jó volt.
Hát csak akkor nem 250, 500 és 1000 volt a három csomag, hanem kicsit lejjebb voltak a generált igények. De ha még ezekkel a sebességekkel is jó volt, akkor gyanús, hogy a modemek vagy ha úgy tetszik HGW-k a szarok.
Ezért lenne fontos tudni, hogy pontosan mi okozza a problémákat, hogy vissza lehessen csinál(tat)ni.
Még ha esetleg meg is tudnád, biztos, hogy minden érintettnek lenne ideje és energiája arra, hogy a vodkafont győzködje, hogy márpedig állítsa vissza a korábbi szoftvert, mert azzal még jó volt?
Sajnos a szolgáltató részéről semmiféle hajlandóság nincs a transzparenciára
Másik szolgáltatásuknál sincs. Nevezetesen: vodkafon TV médiabox. Lényegében szinte semmi nem állítható be rajta, ki vagy téve a hibaüzeneteiknek. Weben is meg appban is meg csak odabiggyesztenek egy WT1807-et és majd én sakkozzam ki, hogy szerintem mi lehet a probléma oka. Jegyzék erről nuku. Majd ha mi, felhasználók összeírjuk és statisztikát vezetünk arról, hogy kinek melyik hibakód milyen esetben és milyen körülmények közt jött elő, akkor talán majd tudunk bővebb felvilágosítást adni bárki másnak is, csak az a probléma, hogy ezzel nem nekünk kéne foglalkozni.
És valahogy ez a hibakódmutogatás is afféle vodafone-os szürrealitás. Tapasztalok valamilyen hibajelenséget, aminek okát egy hibakóddal írják le és bár a hibát én tapasztalom, azt nem tudhatom meg még az ügyfélszolgálattól meg a technikusoktól sem, hogy az adott hibakódot mi miatt írta a rendszer, és miután az ok ismeretlen marad, így azt sem, hogy a hiba érdemben hogy orvosolható. Bizonyos hibakódok esetén puffogtatnak bizonyos hibaelhárítási sablonokat, amik aztán adott esetben vagy működnek vagy nem.
Azaz olyan, mintha direkt nem akarnák, hogy tudd, hogy mi a hiba oka, viszont az érdemi kijavításra sem törekednek, hiszen a webes és appos szolgáltatás csak egy plusz, ami valójában az alapszolgáltatásnak nem része. Így aztán nem is kötelezi őket semmi arra, hogy lehetővé tegyék az ügyfeleknek a zökkenő- és hibaüzenetektől mentes használatot.
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- ASUS routerek
- PHP programozás
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen egeret válasszak?
- További aktív témák...
- Dell Vostro Notebook 3500 i5-1135G7 15,6 FHD 8GB 256 SSD 28 JAN. 2025 garanciális
- Apple watch Series 9 45mm Apple garancia + 2028-ig biztosítás!!!
- Dell Precision 5570 ( XPS 9520 ) 15.6" FHD+/i7-12700H 14mag/16-32G/512G/Quadro A1000/IR/FPR
- Dell Precision 3571 15.6" FHD IPS i7-12800H T600 32GB DDR5 1TB NVMe SSD gar
- Latitude 5540 15.6" FHD IPS i7-1370P MX550 32GB DDR5 512GB NVMe SSD gar
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs