- Milyen switch-et vegyek?
- Windows 11
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- YouTube
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- ASUS routerek
- Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
- PHP programozás
- Hálózati / IP kamera
- Otthoni hálózat és internet megosztás
-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Dr. Student #16772 üzenetére
Többnyire nem kíváncsiak az előfizető véleményére, nem neked kell diagnosztizálni, elegendő, ha azt mondod, hogy sok kisebb szakadást érzékelsz, amikor megáll a net! De ha mégis szeretnéd, akkor mondd, hogy a vissza irány a rossz, ami 57dBmV szinten van, és csak egy csatornán megy, és ahhoz, hogy mind a négy csatorna menjen és stabil legyen a kapcsolat, mindenképpen 52 alá kellene csökkenteni az értéket, de a biztonság kedvéért, hogy ne legyen határon, jó lenne 50 alá nyomni!
Én is voltam már úgy, hogy hibabejelentéskor mondtam, hogy milyen jelszinteket láttam, mert akkor éppen el sem érték a modememet bentről, annyira rossz volt a kapcsolat, és visszakérdezett a technikus (ekkor már hozzá kapcsoltak át), hogy ezt meg hol láttam...?! Szóval ők abból indulnak ki, hogy az előfizető hülye mindenhez!
[ Szerkesztve ]
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Dr. Student #16772 üzenetére
Jelentsd be 1221-en a problémát, határeset az adási, bármikor szakadhat mert nincs tűréshatár, állítani kell a házerősítőn vagy zajbetörést kell megszüntetni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs