Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fokukac

    nagyúr

    válasz KisBundi #59240 üzenetére

    Hello, nekem hétfőn kötötték be. A technikus úgy hagyta itt, hogy bár akkor működött, miután elment, 5 percenként megszakadt félórára. Ez egy kicsit felidegelt, volt egy háromengyed órás helpdesk-es hívásom, ami nem segített, de úgy laza 3 óra alatt a hatalmas rutinommal átkábeleztem az egészet, és végre stabil lett (kihagytam egy ~ 6 méteres szakaszt, a falban, plusz egy osztót és egy toldást. (Mondjuk a kábelezés egyelőre távol áll az ideálistól, de legalább működik)

    Ezek után este hazaértem, és láttam, hogy gyakorlatilag csak az alapcsomag jön a tévében, egy csomó csatorna egyáltalán nem volt elérhető, pedig elvileg gold + HD csomagom van. Ekkor ismét felhívtam az ügyfélszolgálatot, ahol egy kishölgy frissítette a csomagomat, igaz, az is tartott vagy fél órát, mire odaért az eszközre, közben háromszor indítottuk újra a boxot, meg kivettem a kártyát, és ilyenek. De megoldotta a hölgy.

    Szóval szerintem valószínűleg neked is erre a frissítésre lenne szükséged.

    Pleased to meet you - hope you guess my name

Új hozzászólás Aktív témák