Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Watercolour

    aktív tag

    válasz ztsoft #60256 üzenetére

    Tettem már ismételt panaszt, annak a kivizsgálása folyamatban van, de sajnos ez még akkor történt, amikor jelezték, hogy a hibát kijavították, akkor még nem derült ki, hogy ismét szakad a netem. Már naplót írok minden eseményről (ügyfélszolgálat felkeresése, ígéretek, stb.), hogy később ezt be tudjam adni az NMHH-hoz és a Békéltető Testülethez.
    Igazából már úgy vagyok vele, hogy akkor is megjárom ezeket az utakat, ha esetleg mégis úgy döntenének a végén, hogy fizetnek kötbért (ami véleményem szerint jogos lenne). Hülyének néztek, hazudoztak, és totálisan érdektelenül kezelik a problémámat.

    (#60258) kabelmania27
    Egyelőre ott áll az ügy, hogy elvileg holnap végeznek valami "hálózati mérést", ami után megígérték, hogy kapcsolatba lépnek velem. Kérdeztem, hogy mi a mérés célja, amire azt a választ kaptam, hogy a mérés azért kell, hogy el tudják dönteni, hogy a szolgáltató oldalán van-e a probléma. Mikor erre azt kérdeztem, hogy már június elején kiderült, hogy náluk van a probléma, mégis a szart méregetnek július közepén még rajta, nem tudott válaszolni. (Arról nem is beszélve, hogy ha nem tudják, hol a hiba, mégis mit javítottak június 25-én? Mert azt mondták, akkor javították a központi hibát, ami engem érintett, mégis azóta is szakad a netem folyamatosan...)
    Erről a modemről még nem hallottam. Lehet ezt választani FP500 mellé?

    (#60260) Intruder2k5
    Nekem az elmúlt másfél hónapban elég sok ügyfélszolgálati hívásom volt, és túlnyomó többségben nem jutok ügyintézőhöz 5 percen belül, egyik alkalommal 42 és fél perc után untam meg a várakozást. (Többek között erre is panaszt tettem, valamint ez is része lesz az NMHH-s bejelentésemnek.)

Új hozzászólás Aktív témák