- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tomcsi33
tag
válasz Tomcsi33 #4334 üzenetére
Iletteve pontosabban úgy van, hogy bejön a koax, bemegy az egyik szobába, ott rámegy egy osztóra, ami rámegy egy tv-re, és jön tovább az én szobámba. Innen megy egy tvre és a modemre. Amit az előbb leírtam, az az én szobámban lévő osztó, ami előtte van, az meg ez:
PCT-1000-2W
5-1000 MHZ -120db RFI
-3.5 db out -
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Tomcsi33 #4337 üzenetére
Ezt az 5 percet, hogy érted? Ez alatt mi történik? A modem online, de nincs net, vagy pedig nem tud felcsatlakozni a modem? Milyen LED-ek villognak rajta ilyenkor? Csak mert, ha 5 percbe telik neki a visszacsatlakozás, akkor ott valami komoly probléma van a kapcsolatban!
[ Szerkesztve ]
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Tomcsi33 #4342 üzenetére
Annyit számít, hogy nem tudod kihasználni a 120/10et, ha nincs szükséged wifire és max három gépre szeretnéd megosztani a netet elég egy 5portos gigabites switch is.
Azt is meg lehet csinálni hogy a router elé teszed be switch-et, így gigabites kábeles LAN kapcsolatot tudsz kialakítani és a wifi is megmaradhat, ha legközelebb routert veszel gigabitest vegyél. Ismerősnél az online led szinkronizálás után hamar világít.
Ha a hűség lejárta után vissza szeretnél menni 50 vagy 25megásba nem kell új hálózati eszközöket venned.[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Tomcsi33 #4342 üzenetére
Ezt a semmi sem villog dolgot pontosan, hogy érted? Semmi nem is világít? Még a Power LED sem? Vagy mi világít, ha már semmi sem villog? Egyébként az 5 perces újracsatlakozás szerintem valami szolgáltató oldali hibára utal, mert ennek nagyjából 1, de legfeljebb 2 perc alatt meg kell történnie! 5 perc nagyon sok!
[ Szerkesztve ]
-
Tomcsi33
tag
válasz Tomcsi33 #4348 üzenetére
A mai nap folyamán meg olyat csinál a modem, hogy elmegy a net, és magától újraindul, már vagy 3-szor játszotta ezt el, most már áramtalanítani sem kell, magától újraindul.
Nem tudom miért van ez, de azt tudom, amióta a UPC van, csak a gond van. Nem ide tartozik, de a rubicomnál a netért kb. 6000-et fizettünk, mondták a UPC-nél, minden marad, még az ár is, többször is elmondták. Erre kijött a számla 14ezer a net Szóval Én nagyon rossz véleménnyel vagyok róluk -
kabelmania27
Topikgazda
-
Topikgazda
-
kabelmania27
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz Tomcsi33 #4357 üzenetére
Ha router nélkül jó de router-rel már nem akkor egyértelműen a router a hibás.
Az, hogy a router csak 100-as annak nem kellene ilyen hatással lennie, max nem lesz meg a max sebesség.Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Tomcsi33 #4369 üzenetére
UPC egységesen akarta kezelni az egész szolgáltatási területet, sehol nem szolgáltat LAN netet, csak kábelmodemes netet.
Én 2008óta Fibernetnél vagyok, itt szerencsére nem volt vele gond, csak központi hiba (BIX) esetén nem volt net, tavaly október óta Invitelhez tartozunk (megvette a Fibernetet)
#4370 Lehet hogy a routered processzora gyenge ahhoz hogy 100Megabitet osszon meg azért fagy le a net. Vidd el olyan ismerősödhöz akinél lasabb sebességű net van, ha ott nem szakad a net, egyértelmű hogy nem bírja a 100Megát megosztani.
Vegyél gigabites routert az fogja tudni a 120/10et megosztani problémamentesen.[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Tomcsi33 #4369 üzenetére
Srácok, én elhiszem, hogy sok a problémátok vele, de azért ezt nem kell kizárólagosan a modemes net számlájára írni, mert ha az jól meg van csinálva, jó a hálózat, akkor ugyanúgy jól működik, mint a LAN-os! Én is RubiCom-os voltam, én is UPC-s lettem, és volt is gondom elég komoly, de ezt az ELMŰ okozta, amikor oszlopokat cseréltek a településen, és összetörték az optikát, minek következtében vagy két hétig alig volt netem. De mióta kicserélték a kábelt, tökéletesen működik, és egyáltalán nem jellemző a szakadás! Most éppen 5 napja indítottam újra a routert, és azóta a kapcsolat is folyamatos!
Vagyis tud ez jól működni, tud ez stabil lenni, cseszegessétek őket sokat ez ügyben, előbb-utóbb majd csak megcsinálják!
[ Szerkesztve ]
-
STC Speed
őstag
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Tomcsi33 #4424 üzenetére
Igen, ezt valóban elmondták, mi több le is volt írva az értesítésben amit váltás előtt kaptunk, és nekem például nem is változott! Viszont mivel a UPC-s árak akkor is jobbak, én inkább aláírtam, így most a Rubis 11500-ból lett 9200, de jött még hozzá a digital gold tv csomag, vagyis olcsóbban kapok több szolgáltatást... Nálam is vannak vele gondok, de amíg nincs jobb, addig úgysem tudsz mit tenni! Ha jönne mondjuk a DIGI, akkor lépnék én is, mert azoknak még jobb áraik vannak, gyorsabb netük, stb... De egyelőre még vagy 15km-re vannak tőlünk!
-
HofiZoli
senior tag
válasz Tomcsi33 #4422 üzenetére
14K?? Érdekes.. 120-as net, Digital Gold+HD-s kártya+HBO maxpak+európa csomag sincs ennyi.. Valamit benéztél.
A hozzászólás elolvasása kizárólag erős idegzetű fórumozóknak ajánlott! A hozzászólás elolvasásából adódó esetleges fizikai és szellemi károkért a hozzászóló nem vállal semmilyen felelősséget!
-
Tomcsi33
tag
válasz Tomcsi33 #4463 üzenetére
Most hogy ismét nincs net, ilyenek az értékek, ez jó ? Remélem nem, mert ha igen, akkor nagy gubanc van valahol
Channel 1: 0.8 dBmV 40.6 dB
Channel 2: -1.0 dBmV 40.4 dB
Channel 3: -0.2 dBmV 40.2 dB
Channel 4: 0.3 dBmV 40.1 dB
Channel 5: 0.6 dBmV 40.4 dB
Channel 6: 0.3 dBmV 40.3 dB
Channel 7: 0.5 dBmV 40.2 dB
Channel 8: 0.0 dBmV 40.0 dBUpstream Channels
Power Level:
Channel 1: 44.8 dBmV
Channel 2: 44.3 dBmV
Channel 3: 47.3 dBmV
Channel 4: 45.3 dBmV -
kabelmania27
Topikgazda
válasz Tomcsi33 #4464 üzenetére
Tökéletesek ezek az értékek. Ha két kettes splitter után ilyenek az értékek nincs jelszint probléma. vételi jó, SNR kíváló, adási 50alatt van szintén jó
Mára volt kiírva karbantartás, 18-án és 19-én is lesz karbantartás.
Próbálj meg egy modem újraindítást.[ Szerkesztve ]
-
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Tomcsi33 #4557 üzenetére
Nézd meg a box jelszintjét:
menü 1789 utána page down gombot nyomd meg párszor, miután elvégezte a box a mérést lapozhatsz a page down és up gombokkal, kilépés page up többszöri megnyomásával, utána a menü/upc/back gomb megnyomásával léphetsz ki.
Ha jól be lesz állítva az erősítő, csökkenni fog a modem adási szintje.
Kivan írva Gödöllő karbantartásra, utána jobb lesz a helyzet.[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
-
Jim74
nagyúr
válasz Tomcsi33 #4614 üzenetére
Vannak a hibabejelentésről pontos infóid? Mikor, kivel, hányszor beszéltél? Amikor kint voltak a szerelők hagytak Nálad valami papírt az elvégzett munkáról?
Ha mindez megvan, akkor egy szép levél kíséretében küld el az NFH-nak, a UPC-t meg tájékoztasd, hogy mivel nem hajlandóak kijavítani a hibát ezért panaszt tettél ellenük a Fogyasztóvédelemnél.Gondolom a számlát a teljes értékű szolgáltatásról állítják ki....
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen