Új hozzászólás Aktív témák
-
octopus666
tag
Az biztos 80% fogyatékos a játékosoknak Biztos győzelmeket bukik el az ember miattuk, egy szobafikusznak több esze van. Bírom az olyanokat, mikor az a feladat foglald el A pontot. Csapatban van még 3 játékos ellenfélnél már csak 1 ő befoglal és a másik három meg üldözi, közben meg fogy a cap pontunk és győznek.
-
Francia91
veterán
válasz octopus666 #8051 üzenetére
Na arrol ne is beszeljunk, hogy ha az ellenfelbol 1 marad, mi meg tobben, nekunk van kevesebb pontunk, az az egy enemy elbujik, es megvarja, mig elfogynak a ticketek
Mas helyzet, mint a hulye csapat, de epp oly' idegesito"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
miresz
veterán
Valaki tudja,hogy net ügyileg mi a War Thunder igénye? (fel/le töltés.)A kérdés az miatt,mert olyan helyen szeretnénk összeülni,ahol wi-fi lövő segítségével lenne net. 6 gép menne róla.
-
PAtr0n
addikt
No, ezé kellett kínlódni 2 hétig:
Akiknek időközben meglett ez a csoda, bejöttek néha vele AB-be, de olyan könnyen szedték le őket, hogy csak na. Lehet hogy ezért:
"A low wing single-seat all-wooden monoplane fighter with a closed cockpit and retractable landing gear with a tail wheel.The I-301's airframe consisted entirely of wood. All its parts were attached with glue, without nails or screws. The most crucial parts were processed with Bakelite lacquer, a phenol formaldehyde resin. This treatment increased the wood's durability and fire resistance due to a slight increase in its specific weight."Mingyá megrepülöm RB-ben, de nem lennék meglepve ha jó repülési tulajdonságokkal rendelkezne.
Inkább adtak volna valami más prémgépet, nem oroszt."Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
RG4L
őstag
válasz octopus666 #8056 üzenetére
Ha rendes flight modellt kap, jó lesz. Jelen pillanatban épphogy csak felveszi a versenyt a többi géppel.
Egyébként gratulálok hozzá, remélem sikerül eredményesnek lenni vele![ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
-
Francia91
veterán
Ez a Ki-84 ko nagyon jó kis gép, kezdek ráérezni, jó meccseket lehet vele lehozni
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Habib[HUN]
senior tag
Üdv
Egy nvidia vga-hoz kaptam war thunder kupont. Mivel én nem játszom a játékkal ezért felajánlom egy fórumtársnak. Nem kérek érte nagy vagyont. Ha valaki hoz nekem egy 4-es pakk jóféle sört, az viheti is. Dabason lakom. Hétköznap Pesten dolgozom az Oktogon környékén. Akinek kell az írjon rám.
Bocsánat az off-ért.
-
Habib[HUN]
senior tag
Elkelt Jön a söröm
-
RG4L
őstag
War Thunder: Gelesztaa
-
Francia91
veterán
Meglett a Tempest (Vickers P) repcsi, rohadt jó
Heavy Tank sem akadály neki, Light Pillbox sima ügyFordulni nem nagyon szeret szegényke, FW-190-eseket még ki lehet cselezni, de más ellen túl sok esély nincs. De földi tisztogatónak tökéletes gép
[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
D.Orion
veterán
A bácsi kedvéért még feljebb is emelte, nehogy megskalpolja. Egyébként ez 1:35től sem gyenge jelenet(elvileg időzítettem a linket).
-
RG4L
őstag
Spitfire Mk.22 - két meccs - 6 kill (3+3) - új air target ammo. Valamit biztosan rosszul csinálok, de nekem még mindig szikráznak a Hispanok. Nem azért mert "csak" hitet kapok, hanem mert látom, hogy pontosan megszórtam a gépet és megint éreztem a karácsonyi csillagszórós hangulatot.
[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
-
Francia91
veterán
Én Spitfire Mk XVI-vel megyek sokat, ott is szikráznak szépen, főleg a Pe és Tu szériás ruszki vasakon
Azért ha a Tempest (Vickers P) -vel odadurrantok, az nem kérdez, kettészakítja bármelyik gépet
Bár a BR besorolást nem nagyon vágom, 4,0 BR-rel Tier IV-be tartozik.... A sebessége már stock állapotban sem rossz, Yak-3 és Yak-9 nem tudott utolérni, jót szórakoztam velük[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
RG4L
őstag
Integrál+AMD kártyált együtt használók tudnának nyilatkozni a játékkal kapcsolatban? Nekem mindig automatikusan leveszi a textúra minőségét közepesre, akárhányszor indítanám a játékot magas-on.
Fórumon láttam róla a jelentést, mindenkinél ez van elvileg, akinek AMD+integrált kártyája van. Nem elég, hogy így is borzasztóan szarul fut a játék, még ez is?
Értem én, hogy Nvidia páriak, satöbbi, de... ennyire?
War Thunder: Gelesztaa
-
Francia91
veterán
Ez az I-185 (M71) egy rakás szar... Német gépek ellen semmi esély, lendületből nem lehet felhúzni az orrát (meg sehogysem normálisan), egy Fw 190 is lefordulja.... Hiába a 3x20 mm, ritka esetben lehet ezzel a géppel jó pozícióba kerülni....
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
RG4L
őstag
válasz Francia91 #8071 üzenetére
El se hiszed mekkora szenvedés volt kifejleszteni fullosra. Akadtak jó meccsek, de esélytelen gép kb. Egyetlen jó pontja a emelkedése 3700m-ig kb, aztán lekapcsol a WEP és lesel
Más: imádom mikor az 57mm-es cannonnal szerelt Mosquitoval Norvégia pályát kapom.
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
válasz Francia91 #8075 üzenetére
Fasza ez a Mossie. Heavy tankokat is simán szedi az 57-es cannon, egyszer-kétszer azért lepattan, de oldalról sima ügy neki. 15 ground targetet szedtem le, egy egész oszlop heavy tankot, két light pillboxot meg 1-2 könnyű célpontot, úgy, hogy meccs elején muszáj voltam megküzdeni egy Fw 190 A-5-tel (asszem). Sikerült valahogy leszednem a hátamról, srác elég kancsal volt mondjuk, meg kell hagyni, de akkor is meglepődtem.
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
Ez egy szép hosszú menetelés lesz.
Alternate history Berlinen két orosz prémium Fw 190 ugrott rám, Saipanon letekeregtem valahogy egy A6M5-öt, nem tudom, hogy hogy de túléltem és mentem tovább, amíg egy Ki-84 le nem lőtt. Jó meccs lett volna, ha megnyerjük, de már most nem tudom elviselni a fogyatékos amcsi pilótákatWar Thunder: Gelesztaa
-
Francia91
veterán
-
RG4L
őstag
válasz Francia91 #8079 üzenetére
*Pilot knocked out*
Meglepően sűrű mostanában. A játék meg nem szeret engem, Britain, németeknek airspawn, odaérek a tankokhoz, már rajtam egy fóka, felettem egy kacsa (tiszta állatkert), meg elrepült mellettem egy 109, aki valszeg vak volt. Kilőttem egy tonkot és összeütköztem a kacsával, #worth.[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
Kis titok, ami talán nem is titok, de nekem új, szóval megosztom veletek. Ha kedvetek támad valami német géppel tankokat lődözni/bombázni, a Bulge pályán van egy kupac rejtett tank, mégpedig a reptértől nézve a jobb szélső kijelzett tankoszlop "előtt".
A képen a jobb szélső tankoszlop van bekarikázva, kijelölve pedig a rejtett tankok közül egy. Azt hiszem, hogy 6 darab közepes tank, majdnem álló helyzetben, közel egymáshoz. Bármilyen bombával és/vagy fegyverzettel könnyű őket eltalálni, ticketet ugyan nem érnek, de a reward ugyanaz értük.War Thunder: Gelesztaa
-
morkhorsont
újonc
Kedves Gelesztaa!
Látom, hogy milyen alapos munkára fogott, a mi kis szerencsétlenül alakult közös játékunk. Írsz, csatolgatsz, keretezgetsz, célozgatsz, nem semmi. Picit olvasgattam a fórumot és megvallom érdekesnek találom, hogy egy ilyen értelmesnek látszó ember kizárólag ilyen egyoldalúan képes egy szituációt értelmezni. Ezért elmondom, hogy én hogyan látom én a történteket. Csata indul. Kb ketten emelkedünk. A többieket lemészárolja a dicsőséges császári légierő (2. helyen zártam a csapatban úgy, hogy nem csináltam szinte semmit) . Én kb 5 ezren egy zero-val küzdök. Head-on, kitér, eltávolodok, visszafordulok, megint kitér, picit megcsipkedi a géppuska. Eltávolodok, mikor már-már visszafordulnék a zero is megfordul nem vállal több szembe harcot. Elvesztem a nyomát. A csapatod szinte sértetlen. Én egyedül. Motort hűtök, és mivel arra számítok, hogy többen is emelkedni fogtok, némileg növelem is a magasságomat. És akkor én az ember mit látok. Hogy, a gödörből a lyuk (ez vagy te, persze ezt most tényleg ne vedd magadra, ez az adott pillanatban volt így) ennyit ír. „Lejössz még ma?”. Na erre mondhattam volna azt is, hogy asznodja „Persze, hova kéred?” Nem így tettem. Innen már ami történt arra nem vagyok büszke (szükséges rossz), veled ellentétben de ez a te dolgod. Amúgy nem egy zero kergetett fel 9 ezerre. De ebbe már bele sem mennék inkább. Ahogy abba sem, hogy nem emlékszem, hogy valakit is cheater-nek neveztem volna a játékban, ahogy a barátod állítja. Persze arra sem emlékszem, hogy valaha ju-88 lelőtt volna. Team-re szinte csak akkor állítom a chat-et, ha egy ismerőst üdvözlök. Úgyhogy erről ennyit. Mindenesetre akkor már mellékelem a teljes chat szöveget, úgy ahogy történt közöttünk. Ami az „elborult agyamat” illeti. Megjegyezném – a képen látszik is - az említett játékban nem én voltam az első akinek mondanivalód volt. Hogy a „great job” ebben a formában mit jelent azt magyarázd meg te. Ami a modorodat illeti azt fent is tartom. A lekezelő beszólások, hogy magyarul chat-elsz eu serveren, ezek tények. Ahogy az is, hogy ebben a topicban is már a következő oldalon belekötöttél egy társadba, amit egy másik szóvá is tett. Végül pedig meg is kérdezném. Akármilyen pro játékos is vagy, hogy jössz ahhoz, hogy megszabd másoknak mikor milyen magasan legyenek a gépükkel? Hogy jössz te ahhoz, hogy megszabd valakinek, hogy mikor tolja le a gép orrát? Nem állt szándékomban rabolni mások idejét, egyszerűen csak lőni akartam egy gépet mielőtt leszed a többszörös túlerő. Kinek képzeled magad, hogy előírd nekem, hogy mivel a csapatom halott, minél gyorsabban lövessem le magam, hogy te kezdhesd a következő játékodat?
Üdv,
keekvillaamhttp://itcafe.hu/dl/upc/2015-01/21/535287_xlkynluw9xbsmikd_shot_2014_12_23_12_19_56.jpg
[ Szerkesztve ]
-
morkhorsont
újonc
válasz morkhorsont #8085 üzenetére
Team-re szinte csak akkor állítom a chat-et, ha egy ismerőst üdvözlök. Helyett: all-re szinte csak akkor állítom a chat-et, ha egy ismerőst üdvözlök.
-
munnergep
senior tag
Most lett meg a N1K2-J Shiden-Kai, teljesen stock, hogyan kell eredményesen reptetni?
"I like big fat men like you. When they fall they make more noise. And sometimes they don't get up."
-
RG4L
őstag
válasz morkhorsont #8086 üzenetére
Kedves keekvillaam!
Nem gondoltam volna, hogy itt újból találkozni fogunk, bár a múltkor is egy meccsben voltunk, te német oldalon, én pedig a briten (Mosquitoval repültem, te pedig 109-essel, ha jól emlékszem). Fú, hol is kezdjem? Azt sem gondoltam volna, hogy ilyen mély nyomot fog hagyni benned ez a csata. Most megpróbálom moderálni magam és normálisan szólok hozzád. Örülök, hogy leírtad a te szempontodból a meccset, valahogy én is így képzeltem el.
Most akkor lehet picit hosszasan, de elmesélek 1-2 dolgot neked, amikkel lehet tisztában vagy, lehet nem. Ahogy néztem van pár repült meccsed japán gépekkel, ennek örülök, hiszen valamennyit talán segít, hogy megértsd. Ez a New-Guinea pálya, ahol harcoltunk, egy olyan különleges eset, ahol nem működik a szövetséges csapatra beállított auto win, azaz egy idő után kompletten megáll a ticketek csökkenése mindkét oldalon. Fura, de így van. Ellentétben például ott van kiemelt szerepben Saipan, ahol automatikus szövetséges győzelem van beállítva, amihez a golyóálló landing craftok is hozzájárulnak, vagy pedig Midway, ahol egyetlenegy árva P-51 vagy Corsair képes megnyerni a meccset 3 perc alatt.
Az 1.43-as update hozta a játékba a B-57 és Canberra jet bombázókat, ezt biztosan tudod. Ha jól emlékszem valaholva 6.7 vagy 7.0 környékére voltak belőve battle rating terén, ami... hát valljuk be, kibaszás. Oké, Japán kapott néhány jetet, copy-paste ide vagy oda, legalább van valami végre. Na de a jól belőtt BR miatt, nem egyszer néztem végig, ahogy 2 percig tartanak a csatáim. Nem egyszer néztem végig, hogy egy B-57/Canberra pilóta felemelkedik a sztratoszférába, hogy kibekkelje a meccs hátrelevő részét. Ahogy említettem, New-Guinea pályán egy idő után megáll a ticketek csökkenése, három olyan meccsre tisztán emlékszem, amikor egyetlenegy amcsi pilóta maradt az ellenséges csapatban, gondolom ki akarta várni, amíg lejárnak a ticketek, csakhogy én R2Y2-vel repültem, azaz alapbeállítás szerint viszi a 800kg-os bombát, kb 8-10 leszállás, újratöltés és bombázás után sikerült a mi oldalunkra eldönteni a meccset. Ez a hadművelet majdnem felhasználta a meccsre adott teljes egész 1 óra hosszát. Izgalmas, nemde? ...vagy amikor egy utolsó ellenséges P-51-et üldöztem Yak-9P-vel, és a srác bejelentette, hogy volt már példa olyan esetre, amikor Ő elkezdett filmet nézni és kivárta a meccs végét. Kérdezem én! Ez lenne a játék lényege? Azaz... ettől Ő jobb pilóta lesz? Lehet nem is akar jobb lenni és Ő úgy szeret filmet nézni, hogy közben megszivatja a játékostársait. Mi közöm van hozzá? Semmi, gondolom én, hiszen foghatom magam és kiléphetek, cserben hagyhatom a csapatomat, ezáltal esetleg elveszítve a meccset. Viszont én nem ez a típusú játékos vagyok. Azért játszok, hogy tapasztaljak, hogy jobb legyek egy idő után, hogy megismerjem ezeknek a gépeknek a gyengéjét és erősségét, és, hogy nyerjek. Nyerjek saját magam miatt, nyerjek a csapatom miatt. Egy idő után azért ez elkezd idegesítővé válni egy-két dolog... Játszok németek ellen, nem bújkál senki. Játszok japánok ellen, nem bújkál senki. Játszok németekkel szövetségesek ellen, IL-28-ak menekülnek a propelleres gépek elől, és várják az auto wint, miután kidobtak egy bázist. Taps. Játszok japánokkal, Canberra pilóták mennek dupla olyan gyorsan, mint az én N1K2-m és lesek, ahogy porba tiporják a játék lényegét a 2 perces győzelemmel és/vagy bújkálással. Taps. Játszok szintén japánokkal, és egy szerencsétlen Ki-84-es brigád egy egész csapat Meteor, Sea Meteor, P-80, F-80 és Canberra ellen megy? (Oké, ezt rendbehozta nagyjából (!) egy nem régi server update...)
Kicsit eltértem a témától, most akkor elmesélem az én szemszögemből a meccset. Húú, de király, a csapatom ügyes, úgy látszik sikerül megnyerni a meccset, mert már csak egy ellenfél maradt, mi pedig kb. 4-en vagyunk még. Kiderül, hogy szerencsétlen Zérónk harcol a Tigercattel (ez vagy Te). Már itt elindultam utánad, de nem volt elég üzemanyagom, szóval inkább leszálltam, "teli kértem" és elkezdtem emelkedni. Akiről te is írtál Zéró pilóta folyamatosan adta az információkat, hogy mikor milyen magasan lehetsz és kb. mit csinálhatsz, aminek örültem, mert volt kommunikáció és csapatmunka legalább. J2M3-al repültem. Ez a gép meg sem közelíti a te Tigercatedet teljesítményben, a Zéróról pedig ne is beszéljük. Szóval emelkedtem, de teljesen másik irányba, mint amerre te mentél, mert ha rámakadsz, halott vagyok. Nocsak-nocsak, megint úgy adta a sors, hogy meg kell küzdeni a csapatom megérdemelt győzelméért. Bakker, megint egy szövetséges pilóta játsza a "navajonkitudmagasabbraemelkedni" játékot. (Ahogy írtam és ahogy az általad linkelt képen is látszódik, tudattam veled, hogy az azelőtti napon 11 kilométeres magasságig menekült egy Spitfire pilóta, ráadásul ő a Saipan pályán tette, ahol 5-en maradtunk ellene kb, ebből 3-an azért hullottak el, mert megpróbáltak bombát tenni a gépükre szerencsétlenek, hogy talán pár tankot kidobjanak, és ne veszítsünk ticketek miatt, majd az anti-air kiszedte őket.)
Sajnálom, hogy ez a szövetséges pilóta éppen te voltál és azt is, hogy akkor ilyen "nyersen" szóltam hozzád. Nem fogok mentegetőzni, mert nincsen miért, durvát egyáltalán nem írtam neked, nem vagyok az a típus, viszont ezen felkapom a vizet. Azért se haragudj meg, hogy magyarul írtam egy magyar pilótatársamhoz. Elmondtam a csapattársaimnak, hogy egy nyelvet beszélek veled, ezért írok a saját nyelvemen, és fordítottam is nekik, amikor kérdezték, hogy na, mit mondott? Igen, bizonyára az én hibám, hogy te úgy menekültél a Zéró elől, hogy emelkedtél, és csak fel és fel. Ha mondjuk egyenes repülésben sebességet gyűjtesz és úgymond lendületből kezded meg az emelkedésedet, könnyebben lehagyod azt a szerencsétlent, aki köpni-nyelni nem tudott volna a géped teljesítményére, ráadásul még támadóhelyzetet is ki tudtál volna magadnak alakítani, de ez most mindegy. Nem tudom, hogy egyébként neked feltűnt-e a kis turné során, hogy egy bizonyos magasságban, service cieling adattól függetlenül egyszerűen képtelenség szinte a gépet emelkedésre késztetni? Muszáj ilyen körülmények közé hozni magad és pilótatársaidat? 5000-6000 méter körül sokkal markánsabb a géped erőfölénye.
Na, de mindegy, igen, akad néha egy nyers stílusom, de mondd, hogyan kellett volna reagálnom, mikor már nem egyszer tartott egy egész óra hosszáig az adott meccs és nem egy megérdemelt győzelmet buktam el azért, mert töketlenek "odaát" a pilóták. Igen, ezekkel egy kalap alá vettelek, mert teljes mértékben úgy tűnt, hogy te is erre hajtasz. Ne haragudj, hogy ezt feltételeztem rólad és, hogy nem köszöntem egy hangos Hi-al, ha már angolol kellett volna írnom.
Viszont egy részt még kiemelnék a hozzászólásodból.
"Akármilyen pro játékos is vagy, hogy jössz ahhoz, hogy megszabd másoknak mikor milyen magasan legyenek a gépükkel? Hogy jössz te ahhoz, hogy megszabd valakinek, hogy mikor tolja le a gép orrát? Nem állt szándékomban rabolni mások idejét, egyszerűen csak lőni akartam egy gépet mielőtt leszed a többszörös túlerő. Kinek képzeled magad, hogy előírd nekem, hogy mivel a csapatom halott, minél gyorsabban lövessem le magam, hogy te kezdhesd a következő játékodat?"
Nem hinném, hogy itt a profi vagy nem profi pilóta kérdése fennáll egyáltalán, nem vagyok és nem is érzem magam többnek senkinél. Megszabom másnak, hogy milyen magasan legyenek a gépükkel? Többesszámmal el vagy tévedve, tőled csupán megkérdeztem, hogy tervezel-e harcolni, netalán afk vagy-e, hogy mi lesz, érted... neked nem tetszett valamiért, sajnálom. Nem szabtam meg, hogy mikor told le a géped orrát. Ezt a Gaijin megszabja mindenkinek a nagy magasságokban le nem modellezett fizikájával. Előírtam neked, hogy minél hamarabb lövesd le magad? WOW! Erről nem tudtam. Figyi, én nem így csináltam volna a meccs végét. Igen, szar helyzetben voltál, de minden szar helyzetből van kiút, a tiéd elég könnyen megoldható lett volna.
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
válasz munnergep #8087 üzenetére
Az N1K2 egy furán beállított gép, erről Gaijin tehet. A flight modellje és teljesítménye az N1K1-ről van modellezve elvileg és korszakokra lehet bontatni a teljesítményét és játszhatóságát, hogy így fogalmazzak.
1.41: használhatatlan, 3000 méter felett 250-ről úgy gyorsult mint egy trabant.
1.43: 3 perc alatt fennt volt 5000 méteren reptérről felszállás után, 2:15 alatt pedig air startból, képes volt fordulni a Spitekkel és Bearcatekkel minden sebességnél, talán az 1.43 legjobb gépe volt.
1.45 óta nem nagyon játszottam vele, valahogy elegem lett a folyamatos szívásból, amit azért kapok, mert kedvelem a japán gépeket. Visszajelzések alapján azt tudom mondani, hogy megint visszavettek a teljesítményéből, lassú, rosszul is emelkedik, egy szóval... nem jó. Lehet vele jól teljesíteni, mert a jól teljesítés nem csak rajtad, hanem csapattársaidon és ellenfeleiden is múlik.A gépről összességében, annyit tudok mondani, hogy ha az első két Griffon Spitfire 5.3, a második kettő 5.7, a Bf 109 K-4 is 5.7, az F7F, Fw 190 D-12 és D-13 6.0, a Tempest Mk.II és F8F-1B 6.3, akkor ez a gép BIZTOS NEM 6.3-ra való, de megszokható a környezet és talán jobban jártál volna, ha egy nagy patch-csel ezelőtt találkozol ezzel a géppel. Mindenesetre amit tudnod kell, az az, hogy ez a gép is "Zéró cipőben jár". Lassú, de relatíve jól fordul. Zuhanásban érezhető lesz, hogy egyre rosszabbul reagálnak a kormányelemek, legalábbis legutolsó tapasztalatom szerint nehéz kiszedni a zuhanásból. A fegyverzet még oké is lenne, ha nem Tier 3-as fejlesztés lenne a normális lőszer a gépágyúkhoz. Ha üldöznöd kell valakit, aki nagyjából ugyanazon a magasságon van, mint te, nem fog menni. Javaslom, hogy próbálj meg potya killeket szedni, a csapatod, mivel japánokról beszélünk, várhatóan jól fog teljesíteni. Saipan-on próbálkozz meg az AI F6F gépek megölésével, potya RP-t lehet velük szerezni, de csak miután úgy látszik a helyzet, hogy magára hagyhatod a csapatod.
Majd azért jelezz vissza, hogy milyennek érződik a gép.
War Thunder: Gelesztaa
-
octopus666
tag
Nem lehet lopni killt ? Szegény gyereknek habzott a szája chaten, hogy mit képzelek, hogy lelopom az Ő killjét. Mondtam is neki rá van írva enemy-re ki lőheti le .
-
Francia91
veterán
válasz Találtgyerek #8093 üzenetére
Én lassan a végére érek a fejlesztéseknek, aztán hozzákezdek az 1B változat felfejlesztéséhez is
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Andrewstarr
aktív tag
Oculus Rift 1
2
Érdekesség![ Szerkesztve ]
-
RG4L
őstag
Az F7F-ek még a Spit Mk.22 és 24-hez képest is egy teljesen másik kategóriát képviselnek teljesítményben. Durva, hogy kb. semelyik propelleres gép nem képes normálisan versenybe szállni vele.
War Thunder: Gelesztaa
-
Francia91
veterán
Most a Tempest Mk V-vel jobban tudom veluk tartani a lepest. Egyenlore csak Fuselage repair es Radiator fejlesztes van meg, de most is marha gyors gep . Yak-ok pl egyaltalan nem tudnak utolerni, csak ha ramzuhannak.
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
morkhorsont
újonc
Szia!
Köszi a választ, pár kiegészítést tennék.Szóval nem hagyott mély nyomot bennem a csata, csak értesültem a bejegyzésedről és ha már nyilvános fórumon írsz rólam akkor gondoltam reagálok is rá. Arra sem figyeltem fel, hogy találkoztunk volna.
Amit a „jogos győzelmek” elvesztésével kapcsolatban mondanék. Szerintem a japán a legerősebb nemzet a játékban. Tier1-tier4-ig versenyképes, sok esetben op gépekkel. Ez gyakorlatilag egyedülálló a játékban. Ráadásul top jet-et (sabre) kapnak első vonalas jet után. Valóban van pár battle rating tartomány ahol már küzdelmes számukra a játék. Az 5.0 környékét egy ideig fel is adtam az F7F spam miatt. De ez sem annyira frusztráló mint mondjuk a tier3 usa vagy angol, vagy a tier4 orosz, vagy a német oldalon 6-7 Norvégia sorban. Mondom ezt úgy, hogy minden nemzetettel játszok kb. egyformán, mindenhol van egy jet usa-nál 2. Lehet, hogy ezen a téren nem vagyok túl szerencsés de én már láttam sok német bujkálót is. Ha már sztereotípia. A japánok, oroszok tényleg nem bujkálnak annyira, hanem alacsonyan repülnek és elvárják, hogy fordulózzon velük az ember. Az amerikaiak, németek a sebességüket használják persze ez többiek szerint unfair. Japánoknál idegesítő pl az R2Y2. Ha n1k-val repülök sokszor fogom a fejem miattuk. Kidobnak egy destroyert aztán ha nem törik össze magukat, versenyeznek az ai-kért Saipanon. Multkor lecsaptam egyre f8f-el (tudom op), földbe csapta magát és beírta, hogy f8f scrub-nak nem ad kill-t. Írta ezt egy földi és 7 ai kill után, mert megzavartam abban, hogy lefarmolja a többit. Szóval itt is vannak olyanok nem csak amott.
Valamint még egyszer elmondom. Nem a zero elől menekültem. Határozottan úgy éreztem, hogy be akar húzni valaki alá, ezért nem mentem le utána. Azt nem tudom, hogy lehettetek négyen amikor második lettem pár kisebb találattal. Sztem a csapatunk 1 gépet lőtt tőletek. Én mindenesetre azt gondoltam, hogy lehettek lealább 8-an ha nem többen. És mindenki utánam emelkedik éppen. Akkor kezdtem intenzív emelkedésbe miután írtad amit írtál. Persze éreztem, hogy ez nem jó megoldás ezért szintben maradtam és vártam, hogy valaki megjelenik alattam. Nagyon meglepett, hogy felettem tűntél fel, azzal a szerinted gyenge géppel. Ami a J2M3-at illeti tudom, hogy gond van az irányíthatósággal, de olyan gyors és úgy emelkedik mint az F7F. Kihúztam az F7F-et elitre, úgyhogy tudom. Saipanon rendszeresen egy magasságban találkoztam velük. Gondolom sejted, hogy ha tényleg akarom az életben nem értek fel oda ahova én feljuthattam volna. Fontos még, hogy amit írtál szerinted nem volt durva, szerintem meg igen. Ha pl szállok le a vonatról és valaki beszól, hogy „lejössz még ma?” én nem mennék el szó nélkül mellette. Mért tenném ezt chat-en. Viselkedni ott is kell. Azért hoztalak olyan helyzetbe, hogy ha legközelebb egy pilótatársadat megszólítod, ráadásul magyarul mert az fontos neked, (nekem is én pl az üdv/hi verziót használom) akkor tedd azt kellő tisztelettel. Amúgy nem gond egy pár magyar szó a chat-en, de vitázni magyarul már nagyon nincs rendben. Írtad fordítottál, én ezt nem tudtam.
Amit végül írtál azzal kapcsolatban. Az egysorosodból én ezt vettem le amit írtam. Ha legalább köszönsz a „magyar pilótatársadnak” és nem vagy ennyire „nyers” akkor máshogy reagálok. Az én tapasztalatom ha valaki így ír chaten az egy bunkó. Persze te nem vagy az amit akkor gondoltam rólad, ahogy én sem az amit te gondoltál. Az tanulság a részemről, hogy ilyen esetben kérdezek vissza.
Üdv
keekvillaam -
Francia91
veterán
Ez a módosított Assist rendszer kezd felmérgelni... Darabokra lövöm az ellenséges gépet, füstöl és lángol, de kifogyok, és kénytelen vagyok otthagyni... Csapattárs lelövi 3 lövésből, mert én már kikészítettem, de egy rohadt assistot nem képes adni a rendszer. És ez már hetek óta így megy
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Yettel topik
- E-roller topik
- Nők, nőügyek (18+)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- BMW topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hegesztés topic
- Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs