- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Megtévesztő AI-kampányok ellen küzd az OpenAI
- Évente ontja majd magából az új AI-chipeket az NVIDIA
- Manjaro Linux
- Python programozás
- DIGI internet
- Milyen switch-et vegyek?
- Windows 11
- YouTube
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz sagajr78 #134 üzenetére
Forge World jóvoltából tuti lesz, ők már készítik az Imperial Knight kódex káosz megfelelőjét (a chaos knight-juk gyönyörű).
Izlések és pofonok, aki kevésbé vevő a Káosz-stílusnak, az aligha fog elalélni tőle.
A cult mechanicus meg csak pár egység, amik a második kiadásból illetve a Rogue Trader-ből köszönnek vissza. Így az electro-priest-ek, meg a kastellan robot. Került még bele lánctalpas servitor azt lényegében ennyi.
Kvázi tök mindegy, a lényeg, hogy saját sereget építhetsz belőlük. Ha őszinték akarunk lenni, akkor az SM-ek sem (lennének) sokkal többek. Assault / Tactical / Devastator / HQ egységek, csak még ott vannak a Termik és az új agyrém, a Centurionok.
Engem egyébként nem zavar a 'szűkebb' választási lehetőség, például ezért tetszik az Imperial Knight sereg is. Csak hát itt jön ki, hogy ezeknek a monstrumoknak már inkább más méretarányban lenne a helyük - kellett neked kinyirni az Epic 40k-t, mi GW?
Én az 1000 rendház helyett inkább az 1 millió mariska létszámot tartom mérvadónak, elvégre pont a kódex szabályok lefektetői tesznek magasról a szabályokra és lépik túl az 1000 főben meghatározott maximális létszámot
Egen, máris itt a probléma, a két számot együtt szokták emlegetni. Szóval valamelyik ezek alapján nem stimmel, mégpedig nagyon nem....
Na meg persze a farkasok és a templar-ok is (bár ők annyira szét vannak szórva flottáikban, hogy a létszámukat csak becsülni tudják, de nem ismert).
Yupp, de a Farkasok esete elég durva, lévén egymaguk ~12 000 SM-et takarnak (vagy még többet, ha szó szerint vesszük ugyebár az átállást...). Ez meg nem picit durva azért...
Sajna mivel nem voltak benne marine-ok, így nem volt anyagilag érdemi siker, még ha a játékélmény kifejezetten jó is volt.
Legyünk realisták, a RoW legnagyobb problémája az volt, hogy amikor kijött, már taroltak az RTS-ek, túlvoltunk a Dune2 / C&C és a Warcraft / Warcraft II. szérián, vagy a Total Annihilation-on, hogy csak a legsikeresebbeket említsem. Szeretem a kör alapú játékokat, de kör alapú játékkal már akkor sem tudtál nagy játékosbázist megfogni (a CIV-et leszámítva, de az egy másik világ)... Nem véletlenül állt bele a földbe az SSI sem, mert a Panzer General-időszak ekkora már leáldozott...
Ha meg befejezték volna a káosz kiegészítőt a Final Liberation-höz, na az üthetett volna még egy nagyot, de félbehagyták és nem készült el. Persze lehetett így is orkokat hadba vezetni skirmish csatában, de sztoriban ott is birodalmi erők, elsősorban IG játszotta a szerepet (első csatában Ultramarines egységekkel, utána IG végig).
Én leginkább a hangulata miatt imádtam, az átvezető animációk és a zene zseniális volt. Mondjuk pont káosz kiegészítővel engem annyira nem fogtak volna meg.
...már az Armageddon-ban is van lehetőség orkokkal scenariókat lenyomni Birodalom ellen.
Nem visz rá a lélek, hogy ránézzek, az alap kampányt végigvittem, konstatáltam a hiányosságait, majd azóta rá se néztem...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Új hozzászólás Aktív témák
- IPhone 14 Pro max 128GB gyári független 100% hibátlan
- IPAD PRO 11" 2018 1.GEN 64GB GYÖNYÖRŰ ÁLLAPOTBAN, WIFI + CELLULAR , GARANCIA, BESZÁMITÁS,
- Samsung Galaxy Tab S9 FE+ (WiFi) Számla+gari
- MacBook Air Retina M1 13.3" - Late 2020 16GB/256GB SSD, 222 töltés, számlával, üzletből, garanciával
- LG OLED55C27LA 2 Év Gyári Garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs