- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- Facebook és Messenger
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- 10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Aliexpress tapasztalatok
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Windows 10
-
IT café
Köszöntünk a Call of Duty: WARZONE Topikban! Első hozzászólásod előtt kérjük, olvasd el az Összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz envagyok #818 üzenetére
In Call of Duty: Warzone, it is clear that higher core counts are beneficial. Every increase in core count has yielded us additional performance. We can even see hyperthreading deliver a significant boost to Warzone's lower percentile framerates, a factor that makes the game feel a lot smoother.
If you want steady 60+ FPS gameplay, any processor with four strong cores or more should be sufficient, but users of 144Hz or aster displays should invest in a modern processor with six cores or more.
...
With Warzone, Call of Duty's performance focus shifts more onto heavily onto the CPU side of the performance equation. On page 3 of this analysis, you should see that every increase in core count resulted in higher framerates in our test system. Having six CPU cores delivered a clear performance benefit over using four cores, making high core count processors a must for high framerate action within Warzone.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
Fred23
nagyúr
válasz envagyok #821 üzenetére
Nálam nem volt elég anno, bár a VGA is gyösz volt. Most pedig 3400G-vel eszembe nem jutna kikapcsolni a HT-t ebben a játékban. (Már régen próbáltam vele, de ahogy felteszek egy Windows-t, tesztelhetek akár egyet 4/4 vs 4/8. Ami rémlik, hogy HT nélkül vannak mikroakadások, HT-val viszont sima.)
"We can even see hyperthreading deliver a significant boost to Warzone's lower percentile framerates, a factor that makes the game feel a lot smoother."
Szerintem ez itt a lényeg. A táblázatban is látszik, hogy mennyivel jobb a több szál a minimum fps-ek javításához. Ha választanom kell két proci között, és egyik hoz avg-ben 70-et, de 1% min-ben 30-at, a másik meg avg-ben 65-öt, de 1% min-ben 40-et, tuti ez utóbbit választom.
Érdemes nézni, hogy 4 GHz-es magokról van szó, és így annyi, amennyi.[ Szerkesztve ]
-
geckowize
őstag
válasz envagyok #821 üzenetére
Sziasztok,
Nekem is ehhez a procis témához tartozik a kérdésem:
Örököltem egy másodlagos gépet, ami i5-6500 + 16GB DDR4-2133 + GTX970, valamint egy 1TB WD Blue EZEX-ről megy a game (rendszer 120GB SSD-n) és Panjno Best FPS videójából átvett beállításokkal még potato grafon (very low texture res miatt) menne még normálisan is, de sajnos pár percenként van egy kb. 1 másodperces akadás.
Ez a 4/4-es gyenge proci miatt van, vagy pedig amiatt, mert HDD-ről fut a game?
MSI Afterburner OSD-ben úgy láttam, hogy procit eléggé igénybeveszi (kb. folyamatosan 90%+ kihasználtság), míg a GPU az idő nagy részében nincs 90% feletti kihasználtságon sem.
Ha azt mondjátok, hogy valószínűleg egy SSD megoldaná, lehet tudok szerválni olcsón valami nem túl fényes kondíciójú 180GB-os SSD-t, ami a célnak pont megfelelne.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- MotoGP & WSBK
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Computex 2024: látogatóban a Chieftecnél (videóval!)
- Parfüm topik
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Wise (ex-TransferWise)
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen