Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • akaido

    addikt

    válasz sbazsi #15013 üzenetére

    Mivel a géped tönkrement ezért ez a problem a következő részhez tartozhat.
    "K.Hány részegységet cserélhetek ki a számítógépben, mielőtt a szoftvert újból aktiválni kellene?
    V.Ez a megváltozott részegységektől és a módosítások között eltelt időtartamtól függ. A termékaktiválás a hardverkonfiguráció bizonyos mértékű megváltozását tolerálja. Emiatt előfordulhat, hogy a hardvert módosíthatja anélkül, hogy a szoftvert újból aktiválnia kellene, de az is, hogy a funkció a számítógépet eltérőként észleli. A hardver gyakori módosításai, például a videokártya cseréje, második merevlemez behelyezése, a memória bővítése vagy egy CD-meghajtó cseréje esetén nem szükséges a rendszert újból aktiválni. Ha azonban a hardverkonfigurációt jelentős mértékben megváltoztatja (még akkor is, ha ez hosszabb idő során történik), a termék újbóli aktiválása lehet szükséges. Ebben az esetben az újbóli aktiváláshoz telefonon a Microsoft ügyfélszolgálatának képviselőjéhez kell fordulnia. A telefonszám Magyarországon a következő: 267-4636 (2-MS INFO)"

    Szabad országban, szabad ember, szabad akaratából azt mond és azt tesz...amit szabad. UDS Ignition.

Új hozzászólás Aktív témák