- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- ASUS routerek
- SkyShowtime
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Gépész 3D tervezőrendszerek
- Synology NAS
- Hálózati / IP kamera
- Linux kezdőknek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
-
IT café
WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
Új hozzászólás Aktív témák
-
Danecay
őstag
Üdv.
Problémám csak részben kötődik ehhez a topichoz, de bevallom ötletem nincs, hogy, hol érdeklődjek. A kötődés ezen pontja az, hogy internetem mikrohullám alapú, és az, hogy, a testvérem szerint szinte biztosan nálam van a probléma.
Röviden a sztori. Időnként próbálnánk egymással online játszani, de valamilyen hálózati probléma miatt ez nem sikerül. Rögtön hozzáteszem, hogy nem vagyok már gyerek, de kikapcsolódás képen néha szeretném magam annak érezni A hibajelenség abban nyilvánul meg, hogy amennyiben én vagyok a HOST, a tesóm ugyan látja az általam kreált játékot, de nem tud hozzám csatlakozni, amennyiben ő a HOST én is látom de nem tudok hozzá csatlakozni, továbbá, amennyiben egy harmadik fél a HOST vagy őt, vagy engem ledob a játék. Amit még nem írtam, hogy neki DIGI-s netje van, hogy pontosan milyen nem tudom mert felénk az ilyen még elképzelhetetlen, olyan amilyet kábel TV mellé manapság kötni szoktak, 30 vagy 50 Mb/s-s. Van olyan játék ahol ezt a nehézséget eredeti játék ellenére is TUNNGLE segítségével sikerül leküzdeni, viszont van olyan játék ami valamiért allergiás a TUNNGLE-re. Éppen ezért próbálkoztunk a HAMACHI-val amivel látszólag nem problémázik a játék, viszont ebben az esetben ismételten jelentkezik valamilyen hálózati un kompatibilitási probléma, mert vagy felkiáltó jeles státusz mellet, vagy a nélkül még csak pingetni sem tudjuk egymás ugyan azon VPN hálózaton belül, ugyanakkor egy teljesen random a világ ki tudja melyik részén lévő ember által létrehozott HAMACHI-s VPN hálózatba belépve, én is, és a tesóm is tudjuk pingetni az ott lévőket de 40 KM távolságból egymás számára elérhetetlenek vagyunk.Van esetleg ötletetek, hogy hol kezdjük el a hiba keresését? A PORT továbbítási dolgokon már túlléptünk mert már minden kizártunk (elméletileg) ami ide vezethető vissza.
Elnézést a kissé hosszú hozzászólásért! A konstruktív válaszokat előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Posta, csomagküldés
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Gray Zone Warfare
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- További aktív témák...
- MECHANIC PCB repair PAD - 2. generációs kialakítás
- DC csatlakozós ventilátor kábel - 1 utas vagy 3 utas változat
- ÚJ, bontatlan iPad PRO 13 (2024) M4 CHIP! 256GB WIFI asztrofekete, 1 év Apple garancia!
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP Victus 16-r1019nt - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i7-14700HX, 32GB, RTX 4070
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest