- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Adobe Photoshop
- Aliexpress tapasztalatok
- MinDig TV
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Linux kezdőknek
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
-
IT café
WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
Új hozzászólás Aktív témák
-
kali
legenda
válasz goodluck #54097 üzenetére
Szia,
Első körben az eszköztől elkülönítve kell ellenőrizni adott helyen az előfizetést, illetve a kapcsolódó szolgáltatást, például egy megfelelő okostelefonba behelyezve a SIM kártyát, azon tesztelni.
Sok helyen van panasz egy ideje a Telenoros mobilinternetes sebességre, emiatt fontos szűkíteni a hibalehetőségeket, hogy nálad is ez a helyzet, vagy más gond van. -
humigabi
aktív tag
válasz goodluck #54097 üzenetére
Szia!
Én is ilyet használok, szintén korlátlan Telenor adatkártyával, de nekem csak a csúcsidőkben csökken az átviteli sebbeség, 10 Mbps alá nem is megy. Nem tudom nézted-e - amikor még "jó" volt a sebesség - a router menüjében a jelerősségre és a jelminőségre vonatkozó adatokat. Ha igen, nézd meg most is, és hasonlítsd össze a korábbival. Ha sokat romlottak az értékek, akkor a szolgáltató felől áll fenn valami műszaki probléma, vagy a hálozat lett sokkal terheltebb. Külső antennát használsz, vagy csak a belsők fogják az Lte jelet? Újraindítást próbáltad?
humigabi
-
goodluck
tag
válasz goodluck #54097 üzenetére
Sziasztok!
Tegnap végre pont került az i-re!
Ügyfélszolgalat felhív, majd ott közölték, hogy az adott szolgáltatás nem is él... "WTF" Mi lennénk közel a 101-dik ügyfél aki hibára jelezte a szolgáltatást. A pannon rendszerében van a hiba...
A napokban érkezik az új sim bővebb infó utána...MSI GV72 8RE =+= ASUS PG248Q ROG SWIFT =+= IphX
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs