Aktív témák
-
frame>24
addikt
Végre valaki,a játék fennállása óta először megfogalmazza ezt a tragi(komi)kus ellentmondást:
Hiába "van kiosztva", hogy "öljed a tier-ben hozzád tartozót," mert a játék minden vagy semmi jellegű!! Igen. A nagy tank nyilván kipukkasztja a kicsit is, vagy mert épp csak az jön, vagy azért, mert "engem ugyan ne deketáljon már, he!", vagy szimplán mert egy klikk és de jó.
Szóval dráma, mert még ha van is a sokaságban több neked való ellenfél, akkor is sok dolog szerencsés összhangja kell hozzá, hogy meg is találjátok egymást (és anélkül, hogy valaki távolabbról beleszólna a párharcotokba).Másrészt, a vonzó medium tankokkal a játékosok nagy része túlontúl bízik a mobilitás megmentő erejében, aztán jön a meglepi. Harmadrészt: jó néhány pálya kialakítása. Sok (nem minden!) pályán az egyáltalán felmerülő útvonalak mentén jár mindenki, beleértve a heavy-ket is, így nagy valószínűséggel, ha nem a létra tetején vagy, halál lesz.
És akkor egy utolsó döfés: az instant detrack. Könnyebb a játékban detrackolni, mint bármi más modult sebezni, de valótlan mértékben. EZÉRT várom nagyon a köv. nagy peccset, mert a láthatósági mizéria mellett EZ is, a lánc lelövése is előkerül: nehezítik. Végre. Mert egy detrack a mediumok és scoutok halála.Szóval, nem véletlen, hogy az arty-val és a heavy osztállyal lehet igazán sikereket elérni jelenleg; a med. tankok lehetőségei több sebből véreznek a természetes dolgokon túl, scout-olni meg kevesen szeretnek szívből és őszintén.
Szumma: azt próbálom rizsázni, hogy még jó balansz mellett is lehet kilátástalan helyzet, a játék mostani adottságait (pályaméret, látótávok egymáshoz való viszonyai, sebzésmodellek stb.) tekintve.
▏▎▍▋▊▉ "I would never go bungee jumping. A broken rubber brought me into this world, it sure as hell isn't gonna take me out."(DanielDFizzle) // LOAD "*",8,1
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen