- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Windows 11
- Vírusirtó topic
- DIGI internet
- Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Mozilla Firefox
- Proxmox VE
Aktív témák
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz Paul119 #6754 üzenetére
Nekem inkább akkor van 'fps drop' (de akkor sem durván, szóval megakadás, vagy durva lassulás ilyenkor sincs) amikor a map egyik részéről a másikra váltok (pl: artynál mikor a map végét bámulom, majd visszaváltok normál nézetre és akkor még eltart egy negyed másodpercig míg megjelenik a növényzet, vagy ugyan ez a kör kezdetén, mikor berak az alapbázisra).
Pedig hasonló konfigom van:
- Phenom II X4 955 (3.6 Ghz-en járatva)
- 4GB DDR3 1333Mhz
- GTX460 768MBSzóval szerintem nem a VGA memóriájának a mérete jelenti a szűk keresztmetszetet, mert nálam 1GB-nál is kevesebb van, de simán játszható marad. Ez egyszerűen egy játék tervezési hiba, mert zoomoláskor "újabb adag" növényzetet kell betöltenie a memóriába, így itt inkább az írás/olvasási sebesség lehet a ludas. Persze gondolom nem lenne ezzel probléma ha rendesen meg lenne írva a játék (mert az tény, hogy a látványvilághoz képest sokkal erőforrás igényesebb, akkor is ha még a rejtőzködést és a lövedékek útját is számolnia kell).
(És ez nem meglepő, a PH!-n is kint van a friss cikk, hogy a Crysis 2 is azért zabál bő 30%-al többet, mert egyszerűen felesleges számításokat róttak a hardverre, vagy trehányságból, vagy szándékosan. A WoT-nál szerintem előbbiről van szó).
Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Politika
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- XGS24 - Jön a FragPunk, az új 5v5 hero shooter
- Kerékpárosok, bringások ide!
- XGS24 - Befutott a METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER legújabb előzetese
- Milyen processzort vegyek?
- Autós topik
- Windows 11
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen