- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- ASUS routerek
- Windows 11
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Facebook és Messenger
- Musk meggondolta magát, mégsem pereli az OpenAI-t
- 10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
- Microsoft Excel topic
- Autodesk - Revit
Aktív témák
-
veterán
hát hogy mennyivel gyorsabb azt nem teszteltem. nekem nincs cica talenten semmi, mert macisra gyúrtam hogy rage-et termeljek.
mondjuk annyi van hogy feral cuccban vagyok de nemtom mennyi agi sta stb ugy.
én megvagyok eddig elégedve, igaz így is van néha olyan hogy a kivégző ütés nem jön be, elveszik a kombo pont és semmit sem sebezek, de ez sztem azért van mert kivédik azt az ütést.
várom az 1.8as talentváltozásokat, mert abban lesz hogy összevonják a maci és a cica talenteket és nem kell külön fejleszteni. kiváncsi leszek hogy milyenek lesznek a változások, mondjuk szeretek healert játszani, de mókás lenne mást is kirpóbálniॐ "Goa is not a place, its a state of mind." - Goa Gil ॐ ° Honda - The Power of Dreams ° Eat, Sleep, JDM °
-
veterán
válasz tjhooker464 #150 üzenetére
ha lesz karakter költöztetés ismét akkor én megyek a BS-ről el a francba, vmi low poposra.
nagyon elegem van hogy este felmegyünk 2 orára netre és abbol 3/4 ora a várakozásॐ "Goa is not a place, its a state of mind." - Goa Gil ॐ ° Honda - The Power of Dreams ° Eat, Sleep, JDM °
-
F-ECT$
titán
Írt nekünk a blizz főnöke: Bővebben: link
A lényeg: '' ... We remain committed to providing the best playing conditions possible, and I want to apologize on behalf of everyone at Blizzard for being unable to do so during this period. Therefore, in addition to the 2 days compensation and rest time already credited, I would like to extend this by an additional 3 day credit to all player accounts in Europe. These will be credited during next week. ... ''
Tehát kapunk még 3 ingyen napot.Dive ever, work never.
-
veterán
válasz tjhooker464 #153 üzenetére
hát jah nekem kb 3 60as akrim lenne már sztem ha lenne dslem csak hát olyan faluban lakom ahol még nem elérhető és ki tudja mikor lesz az
ॐ "Goa is not a place, its a state of mind." - Goa Gil ॐ ° Honda - The Power of Dreams ° Eat, Sleep, JDM °
-
F-ECT$
titán
1.8-as lock változások:
-lesz végre shardbag! (és a spellek shard igényét is felülvizsgálják, valamint ha önhibádból kívül veszik el a pet (pl leamarad), akkor visszakapod érte a shardot)
-death coil: 10 percről 2-re csökken a cd, de több manába fog kerülni
-a corr és coa ugyanakkora sebzést fognak okozni, de rövidebb idő alatt
-doomguard és infernal erősítés (2db 60-as mobot egyedül le kell tudniuk győzni); de ez csak 1.9-ben
-a bane már a soulfire cast time-ját is lerövidíti
-az intensity már a soulfire castjának megszakíthatatlanságára is hat
-a pyroclasm már a soulfire-re is beadhatja a stunt
Ezek jók, de pvp-ben csak az első 3 ér valamit (soulfire-t úgyis mindig seduce/fear alatt castoltál és csak a csata elején...).
Cserébe itt a kedvencem: a ruin crit bonusát csökkentik...
Ezekkel a változásokkal összesen az a baj, hogy csak a destro ágra hatnak (csakúgy, mint az 1.7-es változások), és mivel nekünk a védelmünk volt eddig is a leggyengébb pontunk, ezért hiába jött jól a Conf instává tétele (1.7) pvp-ben csak a demon ág a nyerő (wowrankingson is az aff/demon lockok vannak elöl), ergo ez nagyon kevés embert fog ismét érinteni. Ami viszont sokakat érint, az a ruin nerfelése - hát köszDive ever, work never.
-
F-ECT$
titán
válasz tjhooker464 #159 üzenetére
Itt fordítva volt eddig. Iszonyat táp volt: fear/seduce külön ágon, nem voltak fear törő trinketek. Azután jött a nagy nerf, és azóta folyamatosan erősítgetik, csak az a baj, hogy mindig erősítik a többieket is
Persze még most is eléggé über a soullink build, csak az a baj, hogy nem mindenki akar arra talentelni (pl én sem). Viszont ha meglesz a shard upgrade az 1.8-ban, akkor az MD/Ruin befigyelhet, ami szintén eléggé imba 1-2 kasztot leszámítvaDive ever, work never.
-
F-ECT$
titán
De ha már így belejöttem az írásba: a lockok szeretnek sírni, de alapvetően elég erős kaszt, csak nagyon sokan nem tudnak vele játszani. A másik gond, amit végre talán megoldanak az a shardkérdés.
Egy átlagos lock, amíg nem arra megy, hogy akkor most orrba szájba pvpzek a következő gonddal találja magát szembe. Van 2 foglalkozása, egy rakás kveszt iteme, és ha elindul valahova, akkor min 10-15 üres helye, hogy legyen hova tenni a droppot. Eddig még minden kasztnak ugyanez, viszont nekünk valahova még be kell suvasztani a shardokat. Nekem általában 4-5 van, ebből 3 rögtön elmegy - soulstone, healthstone, pet. Marad 1-2, esetleg visszafarmolom 5-re. Pve-ben nem igazán szeret úgy játszani az ember, hogy shardot veszítsen, és ezért olyan harcmodort alakít ki, amihez nem kell shard. Mivel 60-ig sokkal többet pve-zel, ezért az rögződik be, hogy takarékoskodni kell. A következő spellek ezért nem nagyon használatosak:
-soulfire - 6s cast, 900dmg, 1 min cooldown - tipikus csatakezdő, de pve-ben nem nagyon használható, mert nem bírja tőle tartani az aggrót a pet
-shadowburn - insta, 500dmg, 15s cd - max a végén jó elsütni (ha ettől hal az ellen, akkor visszajön a shard), viszont ha resisteli, akkor rögtön 1 shard mínusz
-deathcoil - insta 500dmg + a dmg-t 100%-ban gyógyítja rajtad, igaz, hogy ez nem kerül shardba, de mivel nagy a cd, ezért inkább spórolsz vele, hátha 5 perc múlva jobban fog kelleni
-healthstone - insta 1200 gyógyítás: ennek a használatával is kivárod azt amíg 500 alá esik a hp-d, hátha nem kell majd elsütni. PvP-ben pedig már lazán 1500 hp-nál érdemes használni, hála az óriási criteknek, de ugye pve-ben nem ezt szoktad meg.
-voidwalker sacrifice - talán ez az egyetlen amit sokszor használtam pve-ben is, ez egy 2000 dmg-t elnyelő pajzsot von a lock köré a vw feláldozásával. Pvp-ben is jól jönne, de ugye senki sem mászkál vw-vel.
A listából látszik, hogy igen erős spellek mellőzését ''tanulja meg'' a lock pve alatt, és éppen ezért eleinte sikertelen pvp-ben, és vagy elkezd sírni, vagy abbahagyja a lockot és indít egy mágust
A most használható buildek közül pvp-re a legjobbak az SM/Ruin mellett az MD/Ruin és a SoulLink. Mindkettőnél kb úgy néz ki egy csata egy komolyabb ellenfél ellen, hogy ellősz az elején egy soulfire-t, utána shadowburn, utána dotok, shadowbolt, még egy shadowburn, ha kell, akkor feláldozod a petet, és ha még mindig él az ellen, akkor akár a healthstone-t is használni kell. Ez 5 shard. Tegyük fel, hogy van 3 táskányi shardod. 3x18=54 - > 11 ellenfél (ha a végén ds-sel fejezed be, akkor marad még 11 shardod -> +2 ellenfél). 13 ellenfél, akik közül bármelyik is csak qrva nagy mákkal tud legyőzni. De kinek van kedve előtte 54 mobot leölni, és a shardokat utána fél óra alatt elpazarolni. Ergo takarékoskodni kell, viszont ekkor már tényleg verhetőek vagyunk...
Szóval nagyon várom már az 1.8-at, amiben ha csak az lesz, hogy a shardos táskában 5-ösével stackelődnek a shardok, és mondjuk nem nyúlnak egy spell shard igényéhez sem, már akkor is boldog leszekDive ever, work never.
-
ciao
senior tag
nemtudom hogy tesztelnek a blizzardnál de pár nap és itt 1.7.1
Mindenkit felpofoztatok a bakterral!
-
Tigerclaw
nagyúr
Patch 1.7.1 Changes
PvP
Battlegrounds
Altered geometry in Arathi Basin to prevent a possible exploit.
Szóval mégis csak volt valami stikli az AB-ben. Persze nem mondom, hogy ez volt az amiről írtam, mert nem részlezetik. Mind1, kijavították és ez a jó.Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Tigerclaw
nagyúr
Ég és föld a különbség. A macska attack rátája olyan 1sec körül van, ilyen sebességgel csak a néhány hunter pet tud harcolni. Ez nagyon jó casterek ellen, mert sűrűn szakítja(lassítja) a varázslást. Egyébkén a macskánál is nagyon fontos, hogy ki kell fullozni 5 pontra az a talentet, ami 100%-al ad dupla kombópontot krit esetén. Egy egyszíntű castert jó esetben le lehet nyomni, 1 db ravage pár ütés és a ferr. bite -al, akár 10 sec alatt. Én tegnap muszájból farmoltam 60-as UD Scourge Champion-t, egy Q miatt. Sok volt a horda, így biztonságosabb volt macskával. Szóval nekem, most 0 pontom van feralon, caster szettben nyomtam, csak felraktam a botom helyett egy 2H macet, ami adott +30 strt és 1% critet. Ugye a ferrocity nélkül, nem nagyon tudok spéci mozdulatokat ütni, mert több energiába kerül minden, és az UD champion gyakorlatilag wari plateban, mortal strike-al. Szóval ilyen tök rossz talentekkel, healer ruhában se volt gond. Sajna ferr. bite helyett még mindíg a rip-et kell használnom, mert amaz bugos, bár elitek ellen szerintem jobb a rip. PVP-ben is hasznos rugó ellen a rake-rip, mivel a dot miatt, ha vanishelnének kijönnek utánna stealthből.
Egyébként elkészítettem, azt a feral talentbuildet, amiben van NS, vagyis van instant healem, de nem sokat veszítek a macska és medve erejéből (alig valamit)
Így jó pvp-re és healer cuccban is használható vagyok.
Bővebben: link
A petre visszatérve, van a neten egy leírás, hogyan lehet soloban szerezni egy Zul'Gurubos denevért. Álítólag a pálya másik végén van 2 db befogható. Azt is írják, hogy kombatra nagyon jó választás.Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
faber24
őstag
válasz tjhooker464 #159 üzenetére
Én Dio2-ben kezdetben Necroztam, de utánna később csak barbárral és (milyen meglepő) palával totam...
i7@4.2 +GF770+16GB....meg ilyenek :)
-
Tigerclaw
nagyúr
A ferr. bite hibája javítás alatt áll. Az 1.8-ra javítják. Az ütés tényleg miss, dodge, vagy parry miatt marad el, de a kombópontokat se és a full energiát se kellene elveszítenünk. Addig biztonsági megoldás a rip használata. Lassú, de biztos.
Nagyon várom már, hogy ne kelljen kétfelé költenem a pontokat. Nagyon szívesen raknék az improved prowl-ra, de akkor a medvét gyengíteném le nagyon. Remélem, ha mást nem is tesznek, de a Bloof Frenzyt és a Primal Fury-t összevonják. Ha ebből állna az egész változás, már hasznos lenne. Ami még nagyon kellene, az az, hogy legalább trinketet kéne tudni használni.
Egyébként nagyon lol, hogy amikor elértem a 60-as szintet, azt hittem végre nem kell többet küldiznem. Azóta is folyamatosan fullon van a Q logom és vagy 2 táskámban csak Q itemek vannak. Korábban még elfért nálam a komplett másik ruhám, most pedig a bankban van.
[Szerkesztve]Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Tigerclaw
nagyúr
Újabb bejelentett 1.8 változás:
''The mechanics of most instant melee attacks will be modified to improve item balance upon the release of patch version 1.8. Currently, instant melee attacks do damage based on the damage range of the weapon, plus a bonus for the player’s attack power. This bonus is then multiplied by the speed of the weapon. As a result, slow weapons do more damage than is intended, and fast weapons are considered inferior by most players. We are changing the way the attack power bonus is calculated for instant attacks. This change will NOT affect attack power calculations for normal melee attacks. Instead of multiplying by the speed of the weapon, the attack power bonus will be multiplied by a fixed number pulled from the following table:
Two-handed weapons: 3.3
Daggers: 1.7
All other one-handed weapons: 2.4
As a direct result of this, many weapons will shift position in their relative power. In particular, many epic (purple) quality items will now be more powerful than slower superior (blue) weapons. For the purpose of instant attacks, the Arcanite Reaper and the Barman Shanker will drop slightly in relative power, while Typhoon and Alcor’s Sunrazor will increase in power.
We expect to see the total damage output of a Mortal Strike warrior go down about 4% with the Arcanite Reaper, and up about 4% with Typhoon. We expect the total damage output of a Backstab rogue to go down about 2% with the Barman Shanker and up about 2% with Alcor’s Sunrazor.
This change was not made to reduce the power of instant attacks, but to correct the relative imbalance of weapon itemization. At a given level requirement, epic quality weapons should always be more powerful than superior quality weapons.
Please also note that all normal weapon swings will be completely unaffected by this change. The following abilities are affected by the design change: Sinister Strike, Ambush, Backstab, Whirlwind, Mortal Strike, and Overpower. ''
A legalúl felsorolt instant melee támadások kicsit módosúlnak, a fegyvertől függően.
A lényege:
Ha a 2H fegyvered attack rátája 3,3 nem változik semmi, ha nagyobb akkor az 1.8 után csökkeni fog a damage, ha kisebb nőni fog. Ugyanez a küszöbszám dagger esetén 1,7, egyébb 1H fegyver esetén 2,4. Mindez csak a fent leírt spéci támadásokra vonatkozik, egyéb ütésekre nem.
Az a lol, hogy eddig sehol nem írták le, hogy az attack rate módosíthatja a támadás erejét. Igazán vehetnék a fáradságot és egyszer leírhatnák a combat matematikáját. Valami alapján nem árt, ha el tudjuk dönteni melyik fegyver-melyik talent a jobb nekünk. Nálunk van egy zsák olyan talent, aminél fogalmam sincs, hogy az egy táp talent, vagy nem ér túrót se. Ha így számolom ok, ha máshogy nem ér semmit. Van olyan talentem, amiről pedig halvány fogalmam sincs, hogy gyakorlatban hasznos lesz-e.
[Szerkesztve]Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
faber24
őstag
válasz Tigerclaw #167 üzenetére
A puding próbája az evés. Próbáld ki azt a rakás talentet. Vesd össze, hogy eredményesebb vagy-e akkor, ha megvannak. Van egy rakás dps-dmage-stb mérő addon.
De könyörgöm, ne sokkoljál ennyi számmal, mert már ígyis úgyérzem magam, mintha egy egyetemi előadáson lennék matekból...pedig én csak játszani szeretnék...számolok én eleget melóhelyen...i7@4.2 +GF770+16GB....meg ilyenek :)
-
Obus
tag
Örömmel tudatom Veletek, hogy a Pásztorok Mage Guild létszáma meghaladta a 200 főt...
Ha valaki varázslóval játszik és szeretne csatlakozni hozzánk az Arathor szerver alliance oldalán, keresse Trysii-t, Parányka-t, Nya-t, vagy Kisarugai-t.
Szép napot!Honnan tudod, hogy tudod?!?
-
Obus
tag
válasz Tigerclaw #172 üzenetére
Úristen, megint kezdődik... Azt az értetlen, antiszerepjátékos fajtáját a játékosoknak...
Tényleg csak mágusok, de nem vagyunk olyan hülyék, hogy mágusokkal insatncoljunk. Mondd Te sosem kalandozál még más klánbelivel? Amikor meg akarsz hódítani egy dungeon-t, csak a saját klánodból jelentkeznek, mikor felteszed a nagy kérdést a LFG chatben?Honnan tudod, hogy tudod?!?
-
veterán
grat
de az előttem szólónak is igaza van, raid instákba jo ha klántársakkal mentek, mondjuk ha találtok más klánt amiben vannak más kasztok és jol összehaverkodotok akkor esetleg testvér klánként is mehettek le nagy instanceokbaॐ "Goa is not a place, its a state of mind." - Goa Gil ॐ ° Honda - The Power of Dreams ° Eat, Sleep, JDM °
-
Tigerclaw
nagyúr
Azért eléggé sajnállak titeket, mert rohadt nagy szervezést igényelhet minden insta, hiszen máguson kívül mindenki más keresnetek kell. Nálunk általában tankhiány van, de még az is pótolható, hacsak nem valami kemény boss a cél.
Ráadásúl nem túl szerencsés kombináció 1 ötös partyba 2 mágus, vagyis ezek szerint ti klános instákat nem is csináltok. Valszeg klános BG-t se. Ilyenkor azért érdemes feltenni a kérdést: Mire jó egy ilyen klán, azon túl hogy poén. Nincs igazi közösségi élet - ha nem eggyütt csatáztok - ráadásúl minden mágusnak ugyanazok a cuccok kellenek, érdekes lehet a lootrendszer. Gyakorlatilag együtt vagytok, de mégis majd egész nap külön.
Én jelenleg olyan szinten vagyok, hogy insta szinte csak full klános jöhet. Mostanában nagyon rossz tapasztalatom volt instákban idegenekkel.Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Tigerclaw
nagyúr
Egyébként érdekes ez a változás. Gyakorlatilag adtak és el is vettek, de külön kiemelték, hogy mostantól a high level instákból rohadt nehezen kifarmolható epic fegyverek jobbak lesznek így, mint az ''ócska'' kék cuccok. Eddig sokan hanyagolták MC-t, BWL-t, Zul-t, mer hogy minek, itt a jó kis arcanite reaperem, rohadt nagyot ütök vele, pont akkorát, mint azzal a lilával, aminek a megszerzéséhez le kéne költözni MC-be 2 hónapra. Ezzel nerfelik a repaert és a tápolják az új fegyvereket. Ergo adnak egy kis ösztönzést, hogy mégiscsak költözz le MC-be 2 hónapra. Újabb 2 hónap előfizu...
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
dreamex
tag
Kihagytam egy par napot es maris egy halom hozzaszolas. Van nehany nagyon vicces amiert erdemes olvasni tovabbra is, ugyhogy jobbra fel..
-
Wolverine
félisten
Nyahh, jóváírják a Blizz elnöke által említett ominózus 3 napot még, és azzal okt. 3-ig WoW-ozom... Utána sokáig nem, asszem...
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
veterán
válasz Tigerclaw #177 üzenetére
Tiger.
nem tudod véletlenül hogy a maciba illetve a macskába beleszámít-e az enchant? mert ha igen akkor feral szettem kétkezes mace-éjére tennék egy crusader-t, ha meg nem akkor meg nem
másik. a maci armorja hogy számolódik? meg ha teszek rá pl +armor-t a cuccokra, rugged leather armor kit, meg armor enchantot akkor azok is szorzodnak 3.6-tal? mert úgy emléxem hogy azok nem.ॐ "Goa is not a place, its a state of mind." - Goa Gil ॐ ° Honda - The Power of Dreams ° Eat, Sleep, JDM °
-
Tigerclaw
nagyúr
A spéci enchantok nem számítanak semmit és úgy tudom, az armor patch-enchant -al nyert armor nem szorzódik fel medvében.
Most egyébként már kit érdekel az.
WOW US -> NYOMÁS HESSZELNI kikerültek az új drui talentek
Amit felületes átvizsgálás után mondhatok:
ROHADT-MOCSKOS-TÁPOS lesz a druida
Amit jósoltam bekövetkezett. By-by healbot druida. Irány feral, balance
IMBA azért nem lesz, hisz olyan nem létezik a játékban.
[Szerkesztve]Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Wolverine
félisten
válasz Tigerclaw #184 üzenetére
Linket nem is adsz? Bővebben: link
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Wolverine
félisten
válasz Wolverine #185 üzenetére
Hümm. Vannak benne yóóó dolgok
Resto:
- Imp. HT - yeah!!! cast time csökkentés yóóól jön és ez lesz az előfeltétele a NS-nek...
- Nature's Focus - erősítették, yóóó lesz
- Insect Swarm - támadó spell, méghozzá igencsak druidás kíváncsi vagyok, hogyan lehet majd fejleszteni trainernél.
- Imp. Rejuv - erősítették ezt is
- Gift of Nature - erősítették, de miért kell Tier5-re tenni és az Insect Swarmhoz kötni? (azaz miért pont ezt...)
- Imp. Tranquility - értelme is lesz most már
Feral:
- Feral Aggression - tetszik
- Feral Instinct - yóóónak tűnik, aztán meglátjuk...
- Brutal Impact - ezexerint a Pounce stunt is ad már majd ezután? wííí végre.
- Feline Swiftness - érdekes változtatás, tesztelni kell.
- Blood Frenzy/Primal Fury - ugyan nem vonták össze, de így, hogy 5-5 helyett 2-2 talentbe kerülnek, nem baj...
- Predatory Strikes - így, összevonva a Strength of the Wilddal nem rossz.
- Faerie Fire - összevonták, végre...
- Savage Fury - meglátjuk.
- Heart of the Wild - ez se rossz így elsőre... főleg, hogy mindenre hat
- Leader of the Pack - kíváncsi vagyok, hogy ez használ-e annak, hogy feral druid high level instance-ba menjen... na meg arra, hogy a lvl60-as max. verzió mennyit erősít majd.
Balance:
- Natural Shapeshifter - a Swiftshtiftingnél jobbnak tűnik...
- Natural Weapons - aranyos
- Imp. Thorns - lesz értelme végre
- Nature's Reach - kár, hogy lejjebb került, de elfogadom.
- Imp. Starfire - a casttime-csökkentő effekt yóóó... de keveslem azt a max. 0,5 sec-et (bár, ha alapból csökkentik a 3,5 s időt... akkor yóóó )
- Nature's Grace - mivel mindenre vonatkozik, korrekt
- Moonglow - a healekre is vonatkozik... ez tetszik
- Moonkin Form - wííí A spell crit chance növelés yóóónak látszik, a Balance castolás megmaradása szintén - akár még használható is lehet... Ugyanaz a kérdés, ami a Leader of the Packnél: elég-e ez ahhoz, hogy az Innervate hiánya mellett is szükség legyen rá.
- Hurricane - a jelek szerint tanulható spell lesz Kíváncsi vagyok, mennyit fog változni.
Összefoglalva: az 1.8-as test realmen sokat fogok költeni talentelésre"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
veterán
válasz Tigerclaw #184 üzenetére
hopp nézem is talnteke
egyébként most akarom megvarratni a devilsaur szettet, és elég drága a devilsaur leather 10db 30g de igy is olcsobb mint a kész termék egy db-ja. csak pénz kell kb 70-75gből jön ki az egész szett ahogy lesőre látam.ॐ "Goa is not a place, its a state of mind." - Goa Gil ॐ ° Honda - The Power of Dreams ° Eat, Sleep, JDM °
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz Wolverine #186 üzenetére
Itt-ott van némi nerf, de teljesen elfogadható. Példáúl az omen of clarity össze van kötve az 5 pontos fegyverenchantal, de jogos, hiszen annak kell aki közelharcban harcol. A feline swiftness 1-ről 2 pontra nőtt, de renget más talentet összevontak. Szerintem a balance-os druida egyértelműen must-have szintre emelkedik bármilyen instában, amint eléri a moonkin formot. Ad minden közeli casternek +3% spellcritet. A meleek és főleg a tankok nagyon fogják szeretni az imp. thornt, ami a jelenlegi 18 -as sebzés helyett 30-ra fog nőni.
A feral szintén hasznos lehet, bár mondjuk MC-BWL esetén már kétséges, hiszen a hatáshoz feral formban kell lenni. Minden azon múlik, hogy tankként milyen lesz. Az agrót valszeg fogja tudni tartani, armora biztos lesz, a HP-n múlik minden.
Még nem néztem meg, de valószínű, hogy a jelenlegi hibrid resztó build továbbra is kedvelt lehet, mert az hordozza a legtöbb biztonságot. Így biztosan maradnak healerek, de ez már hozzáállás kérdése.
Én egyébként nem vagyok biztos abban, hogy a hurrikán tanulható lesz. Lehet hogy egyszerüen kiveszik a játékból.
Az imp. enrage érdekes. Vajon csak anyi a különbség hogy instant adja a rage-et, vagy amit ad a pluszként adja a régi értékhez képest.
A moonkin form igazi támadóforma. Gyógyúlni nem lehet benne, de olyan mint egy wanabee mage plateba öltözve. lolAz a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
veterán
Tigerclaw, Wolverine, előre sajnálom a többi fórumtársat, mivel sztem megint egy pár oldalon keresztül druidázni fogunk vagy indítsunk egy külön topicot
nos de írok is vmi értelmeset (remélem).
ahogy néztem elég durva lesz végre, mind a feral mind a balance ág tetszik. és úgy nézem hogy én fel fogom adni a resto druid szerepet.
a feral-ban és a balance-ban lévő tier 7es talentek mind marha jók a csapattagokra nézve. és balance ágon kapunk új formát majdnem olyan mint a shadow form priestnél, hisz itt is csak balance-os varázslatokat fogunk tudni használni.
ha kell valamelyik vég talent akkor sajnálattal közlöm de nem lesz instant heal. pont azaz egy pont kell
de én úgy érzem hogy rámegyek teljes feral-ra és utána többi megy restora.
teszt szerveren sajna nem fogok tudni tesztelni, hacsak nem megyek be abban az időben vmi adsl közeli helyre
na mentem talentbuildeket építgetni
pápá healer druid!ॐ "Goa is not a place, its a state of mind." - Goa Gil ॐ ° Honda - The Power of Dreams ° Eat, Sleep, JDM °
-
tjhooker464
őstag
Na lassan csak dmg dealerböl nem lesz hiány a játékban. Na mindegy csak át tudnám már hozni a priestemet BS röl A druid akkor lenne igazán jó, ha cat form ban el lehetne farmolgatni úgy mint a rogue al. Na akkor best kaszt lenne. Solora cat instance ban meg healelni. Álomkari.
A születés nem más mint a halál torz mosolya
-
veterán
válasz tjhooker464 #191 üzenetére
azért tulzásokba ne essünk
ॐ "Goa is not a place, its a state of mind." - Goa Gil ॐ ° Honda - The Power of Dreams ° Eat, Sleep, JDM °
-
veterán
válasz Tigerclaw #188 üzenetére
na osztogattam pár talentet de ez még fog változni sztem.
feral: Bővebben: link
balance: Bővebben: linkॐ "Goa is not a place, its a state of mind." - Goa Gil ॐ ° Honda - The Power of Dreams ° Eat, Sleep, JDM °
-
Tigerclaw
nagyúr
Kihagytad a Nature's Focust a resztóról, pedig onnan az a legfontosabb. Biztos nem emléxel már arra, hogy az RG, HT milyen könnyen megszakítható (mármint teljesen). Szerintem oda kell az 5 pont. Hamarosan építek egy innervate verziót és kiváncsi vagyok mi fog oda beférni. Kizárt hogy azt válasszam, de érdekel.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
boba6
aktív tag
új druid tálentek: mit mondjak, egyszerűen gyünyörű mindet akarom
Tigerclaw: a nature's reach-ben írja hogy a hurricane hatótávját is növeli szal biztos hogy tanulható lesz... "Have you tried turning it off and on again?" .... "Is it definitely plugged in?" ... • • • • • • • • • • • • ha nem kapsz választ 24 órán belül, emlékeztess!
-
F-ECT$
titán
Úgy látszik követik a hunternél látott stílust, tehát, hogy qrva nagyot táplnak az ''átépítés alatt álló'' kaszton. Kíváncsi leszek az az 1.8-as tesztszerveres duelekre...
Dive ever, work never.
-
F-ECT$
titán
És itt a vége:
1-10: 6 óra
1-20: 1 nap
1-30: 4 nap
1-40: 7.5 nap
1-50: 11.5 nap
1-60: 16 nap
Ezalatt first aid, herb, alch is 300 lett. Nem nagyon volt xp farmolás, és 50-ig szinte pihenőxp nélkül jutottam el.Dive ever, work never.
Aktív témák
- Apple iPhone XS - kerül, amibe kerül
- Milyen légkondit a lakásba?
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Mini-ITX
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- PlayStation 5
- Toyota topik
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen