Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hackeeeee

    Jómunkásember

    válasz sugarforce #89006 üzenetére

    DPD-nél mondhatni ez a szokás. Mi kapunk tőlük csomagot, mert az egyik partnerünk velük szállíttat, és többször volt már olyan, hogy lényegében bele tudtam nyúlni a dobozba, akkora lyuk volt a doboz oldalán.

    Amit Én kaptam pár napja, abban csak 1 szék volt, de lényegében szét volt szakadva a doboz.. Agyaltam rajta, hogy lestrapálom, és írjon csak jegyzőkönyvet, de végül nem erőltettem a kérdést.

    Ezek után nem nagyon fogok rendelni tőlük úgy, hogy tudván Ők szállítanak. :( És igen, amit Te is említesz, hogy műszaki cikkek esetén ez kicsit kellemetlenebb tud lenni.

    Közben beszéltem a UPS-sel, kifogtam egy másik ügyintézőt, fogadták a kérésem, és továbbítják a futár felé, és remélhetőleg hamarosan keresni fog, és tudunk egyeztetni.

    Stauffenberg: Nekem erre azért lett volna szükség, mert a futár látja azt, hogy merre jár, és egy helyre nagyjából mikor érkezik, nagyjából. Ezt a központ nem tudja. Mi csomagpontként toljuk, nagyjából tudom, hogy mi is a helyzet ilyenkor, de kiszállításkor, várható kézbesítéskor sokkal egyszerűbb a futárral egyeztetni, mint a központon keresztül kibogarászni, hogy esetlegesen ki merre jár.

    Most ezt kértem, remélhetőleg keresni fog hamarosan.

    [ Szerkesztve ]

    Véleményem szubjektív...

Új hozzászólás Aktív témák