A Fujitsu Siemens őrzi elsőségét a hazai notebookpiacon

Az áprilisban zárult pénzügyi évben a Fujitsu Siemens hazai leányvállalata összesen közel 50 százalékkal több it-berendezést értékesített a magyar piacon, mint a megelőző évben, értékesítési árbevétele pedig 42 százalékkal nőtt – közölte Poros Gábor ügyvezető igazgató a vállalat tegnapi sajtótájékoztatóján. A Fujitsu Siemens Computers Kft. valamennyi termékszegmenst figyelembe véve az informatikai berendezések hazai piacán több mint 12 százalékos részesedésével a második legnagyobb szállító. Jelentősen nőtt a noteszgépek és az otthoni felhasználóknak szánt asztali gépek forgalma, előbbi 95,7, utóbbi 93,5 százalékkal. Poros külön kiemelte az üzleti év negyedik negyedévét, amelyben 105 százalékkal több notebook fogyott, mint egy évvel korábban – ez pedig bebiztosította a cég első helyét a magyarországi noteszgéppiacon.

Az anyavállalat 11 százalékkal, 6,65 milliárd euróra növelte árbevételét az üzleti évben, adózás előtti nyeresége pedig 121 millió euró volt, 26 millió euróval több az egy évvel korábbi profitnál – derült ki a sajtótájékoztatón.

Azóta történt

Előzmények