Bővül a Cisco médiakelléktára

A hálózati rendszerek piacvezető szállítója már karácsony előtt bejelentette, hogy megállapodást kötött a digitális tartalomszolgáltató szoftverek és digitális médiafelületi rendszerek vezető szállítójaként számon tartott kaliforniai Tivella nevű technológiai cég felvásárlásáról.

A közlemény a vétel indoklásánál kitér arra, hogy napjainkban a vállalatoknak számos kihívással kell szembenézniük, így a bevételek növelése mellett a márka arculatának és az ügyfelek hűségének kialakítása és fenntartása is feladatuk, és eközben a reklám és a marketing eszközeivel hatékonyan el kell érniük a célközönséget. A digitális tartalomszolgáltatási megoldásokat bevezető és digitális médiafelületeket alkalmazó cégek egyértelműen kimutatták, hogy a márka ismertsége és az értékesítés egyértelműen növekszik, ha célzott módon érdekes és releváns információt juttatnak el a közönséghez, mindenekelőtt eladáshelyi megjelenések formájában.

„Meggyőződésünk szerint a digitális tartalomszolgáltatás és a digitális médiafelületek, kijelzők kiválóan alkalmasak arra, hogy ezeket a felületeket meglévő streaming és élő (live) átvitelt biztosító video-platformunkba integráljuk” – mondta Marthin De Beer alelnök. „A Cisco így élő videoadást, fizetős videoszolgáltatást és más multimédiás tartalmakat - például célzott kommunikációs-, reklám- és oktatóanyagokat - tud IP-technológiával eljuttatni az asztali számítógépekre és digitális médiafelületekre.”

A szokásos szerződéskötési feltételek szerint létrejövő ügylet lezárására várhatóan a Cisco 2007-es üzleti évének második negyedévében kerül sor. Az ügylet lezárása után a Tivella 10 fős csapata és termékportfoliója, a Piccolo digitális médialejátszó és a Tivella adminisztrációs szerver (TAV) a De Beer vezetése alatt álló Cisco Emerging Markets Technology csoportjába olvad be.

Azóta történt

Előzmények