Meghökkentő változásokon megy keresztül a Twitter Elon Musk irányítása alatt, és általában nem annyira jó értelemben. Gyakorlatilag minden fronton feszültség övezi a platformot, amely a dolgozók, politika és média számára is állandó téma.
Musk intézkedései hatalmas port kavartak a hirdetések kapcsán is. Egyik első intézkedése volt a havi 8 dollárba kerülő Twitter Blue-előfizetés (amely Androidról és iOS-ről az alkalmazásbolti díjak miatt havi 11 dollár), amely csak megfelezi ennyiért a megjelenő hirdetések számát. Musk a napokban közölte, hogy túl gyakoriak és túl nagyok a reklámok a Twitteren, ezért intézkedik.
Ennek eredménye, hogy hamarosan elindul a még drágább Twitter-előfizetés, amelyben már egyáltalán nem jelennek meg reklámok. Az élményt javítanák azzal is, hogy a legjobb tweeteket más régiókban is ajánlanák a felhasználóknak, lefordítva. Azt nem tudni, hogy az új csomag mennyibe kerül majd.
Azt viszont igen, hogy miért van rá szüksége Musknak és a cégének. A The Information szerint több mint 500 hirdető állította le a reklámok vásárlását Elon Musk felvásárlása óta a Twitteren. Más jelentésekből kiderült, hogy a reklámokból származó árbevétel átlagosan 42 százalékot esett a 30 legnagyobb hirdetőt nézve. Ennél is meghökkentőbb azonban, hogy decemberben összesen 71 százalékkal kevesebbet költöttek reklámra a hirdetők a Twitteren.