Átalakul a HP hazai szervizhálózata

A cég mai közleménye szerint jelentősen nő az átvevőhelyek száma, és kényelmesebbé válik az iPAQ tenyérszámítógépek szervizelése.

Az átalakulás után a szervizszolgáltatások a HP partnereinél, összesen 13 átvevőhelyen lesznek elérhetők. Az eddigi márkaszerviz nem került be a hivatalos HP szervizpartneri körbe. A helyszíni javításban új partnerrel dolgozik tovább a HP, az ügyfelek számára azonban ez nem jelent változást az ügyintézésben.

A HP iPAQ Futár bevezetésével teljesen átalakul a HP iPAQ tenyérszámítógépek, a vékony kliensek és a projektorok szervizelése. Eddig a meghibásodott készülékeket az ügyfeleknek be kellett vinniük a központi szervizbe, november 1-jétől azonban elegendő telefonon megrendelniük a javítást. Technikai probléma esetén az ügyfeleknek nincs más teendőjük, mint tárcsázni a HP vevőszolgálati számot, ahol a HP mérnökei eldöntik, hogy szoftveres vagy hardveres meghibásodásról van-e szó. Hardver-meghibásodás esetén az ügyfél által megadott időpontban és címre a HP futárt küld a készülékért, majd a javítást követően azt visszaszállítja.

Az új márkaszervizekben 2008. november 1-jétől a már megszokott szerviztevékenységek mellett – térítés ellenében – az alábbi, korábban nem igényelhető szolgáltatások is elérhetőek lesznek (az elérhető szolgáltatások listája márkaszervizenként változhat): szoftverhiba-elhárítás, szoftverinstallálás, szoftverhasználati oktatás, operációs rendszer újratelepítés, adatmentés, javítás idejére csereeszköz biztosítása.

  • Kapcsolódó cégek:
  • HP

Azóta történt

Előzmények