LCD: mindenki nagyobbat akar

A Samsung az elmúlt évben 47,9 milliárd forintos árbevételt ért el Magyarországon – hangzott el a cég eheti sajtótájékoztatóján. Különösen jól teljesített az it-üzletág, amely tavaly 8,8 milliárd forint forgalmat bonyolított – mondta el Németh László, a divízió új vezetője. A társaság az idei évben 20 százalékos árbevétel-növekedést tervez.

Az LCD-piac Magyarországon már lényegében csak a 17 colosnál nagyobb képernyőkből áll. A szakértők szerint az elkövetkezendő években a képernyők közötti gyorsasági (frissítési sebességi) verseny megszűnik, és látványosan elterjednek majd a 19 colos képernyők, illetve a széles sávú LCD monitorok, amik a tévéktől eltérően 16:10-es képarannyal működnek.

Németh László személyében egyébként új it-üzletágvezetője van a dél-koreai vállalat magyar leányvállalatának. Az új vezető feladatai közé tartozik az it-üzletág menedzsmentje, ahol a CRT és LCD monitorok, a HDD és ODD termékek, valamint a nyomtatók és kellékanyagaik koordinációját látja el. Németh az Ingram Micro Magyarország Kft. Volume Üzletágának termék marketingigazgatói posztjáról érkezett az üzletág élére, ahol közel tízéves szakmai tapasztalat segíti majd munkájában a kereskedelmi, értékesítési és a marketing területeken.

Azóta történt

Előzmények