Kezdődik a jelszómegosztás felszámolása a reklámokkal újító Netflixnél

Egy új funkcióval segítik a fiókadatok átvitelét, kiderült továbbá, hogy a Netflix legutóbbi negyedéves eredményei felülmúlták az elemzők várakozásait.

Hosszú ideje nem titok már, hogy a Netflix véget vetne a jelszómegosztás trendjének, ettől pedig rengeteg új előfizetőt és további bevételt remél. A folyamatot több teszttel készítették elő, és most új eszközt is kiadtak, ami segít majd véget vetni ennek a szokásnak.

A Profile Transfer lényege, hogy lehetővé teszi a fiókadatok (mint javaslatok, megtekintési előzmények) átvitelét egy új fiókba, így nem kell mindent a nulláról kezdeni. Ettől azt remélik, hogy az élmény egységes marad, akkor is, ha például egy pár szakít egymással vagy valaki elköltözik otthonról. A funkciót március óta tesztelik néhány országban, de most mindenkinél elérhető lesz.

Nem titok, hogy sok új előfizetést és bevételt várnak, becsléseik szerint több mint 100 millió háztartás megosztott fiókokkal használja a Netflixet.

A Netflix a napokban árulta el, hogy elindítja 12 országban a reklámokkal támogatott, 7 dollárba kerülő csomagját. Ebben 720p-s streamet kínál, óránként 4-5 percnyi (egyenként 15-30 másodperces hosszúságú) reklámmal, a műsorok elején is közben is lesz hirdetés (kivéve a kiemelt vagy új, saját tartalmakat).

A Netflix legutóbbi jelentése alapján a harmadik negyedévet 2,41 millió új előfizetővel zárták, így már 223,09 millió ügyfelük van. Csak 1 millió új előfizetőt vártak, így az elemzők mellett a saját várakozásaikat is felülmúlták – árbevétel terén szintén, 7,93 milliárd dollárt hozott a negyedév. Az utóbbi időben ez az első növekedés a Netflix számára, amely a negyedik negyedévben 4,5 millió további előfizetést vár.

Azóta történt

Előzmények